Merhaba bugün 'Armoni Ve Elementleri' serisinin yazarı olan 'Buse Pendaz' ile yapmış olduğumuz röportajı sizlerle paylaşacağım.
Bu ropörtajda bana yardımcı olan bilinmezQ adlı kullanıcıya teşekkür ediyorum.
-----------------------------------------------
Yazmaya nasıl başladınız?
Yazmaya çocukluk yıllarımda, çok erken bir yaşta başladım ve yazmak hayatımın büyük bir parçası haline dönüştü.
En çok hangi yaş grubunun sizi takip etmesi hoşunuza gidiyor?
Bütün yaş gruplarına hitap etmeye çalışıyorum bu yüzden belirli bir yaş kategorisinin beni takip etmesiyle sınırlı kalmak istemem. 7'den 70'e herkese hitap etmek isterim.
Okumak mı yazmak mı?
Çok okurum ama yazmam çok daha farklı bir şey. Yazarak hayat buluyorum. Bu yüzden yazmak diyeceğim.
Kitaplarınızda kendinizden soyutlanmış karakterleri mi yoksa sizi yansıtan karakterlerimi anlatmak daha güzel geliyor?
Kendimden soyutlanmış, dünya içerisinden gözlemlediğim insanları yazmak daha çok hoşuma gidiyor.
Hikayelerinizin sizi yansıtması hoşunuza gider mi?
Kapalı bir kutu olmak hoşuma gider bu yüzden hikayelerim beni net olarak ifade etmez ancak her yazımın altında ister istemez benden bir parça da vardır.
Yazdığınız hikayeleriniz arasında sizi en etkileyen karakter hangisi?
Astrid'i çok seviyorum. Soğuk ama sevecen yapısıyla kalbimin bir numarası.
Anlatmaktan çok hoşlandığınız şehir hangisidir? Hangi yönü sizi etkiliyor?
Şehirleri anlatmıyorum tamamen hayali yerleri anlatıyorum. Bu yüzden spesifik bir cevabım yok.
Betimlemeyi en çok sevdiğiniz zaman hangisidir?
Eski zamanlarda, kraliyet çağlarında geçiriyorum genelde kitaplarımı ama günümüz zamanında da yazacağım. Belki birkaç yıl öncesi olabilir. 2007 gibi.
Karantinada yaptınız en büyük saçmalık neydi?
Karantinada pek bir saçmalık yapmadım. Planlı ve düz yaşayan bir insanım.
Gelecekteki hedefleriniz nelerdir?
Gelecekte şu anki bölümümden mezun olup sonrasında pilotaj okumayı planlıyorum.
Sizi en çok etkileyen duygu ve davranış nedir?
Şefkatli ve düşünceli insanlar beni etkiler.
Hangi takımlısınız?
Fenerbahçeliyim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kalemden Çıkan Hayatlar
Non-FictionKalemden Çıkan Hayatlar... Her kalemin yaşantısı farklı. Güçlü kalemlerden çıkan hayatlar daha da farklı... Sürükleyici serüvenler, ağlatan sahneler, kahkahaya boğan diyaloglar peki ya bu kitapların yaratıcıları... Kalemden Çıkan Hayatlar adı ilk ol...