Yazmaya nasıl başladınız?
Yazmak aslında zihnimizde biriken kişileri veyahut olayları kaleme dökmektir. Benim yazdığım kişiler en başından beri benimleydi yalnızca ben onları çok geç fark ettim. Bunu her zaman belirtiyorum. Daha fark etmediğim bir sürü karakterlerim var. Onları zaman içerisinde fark edip yazacağım. Bir hikaye yazmak için de bir şeye takılı kalmak yetiyor bana. Gökyüzü gibi... papatya gibi.. sonra ise bir senaryo oluşuyor zihninde ve yazıyorsun. Kısacası yazmaya zihnimdeki karakterleri keşfederek başladım.
En çok hangi yaş grubunun sizi takip etmesi hoşunuza gidiyor?
Bir yaş grubuna gerek yok. Benim yazdıklarım 7'den 70'e herkese hitap ediyor. Sadece hissetmek gerek. Bu yüzden buna kesin bir cevap vermem.
Okumak mı yazmak mı?
Kesinlikle yazmak. (: Karakterlerimi hissetmek...
Kitaplarınızda kendinizden soyutlanmış karakterleri mi yoksa sizi yansıtan karakterlerimi anlatmak daha güzel geliyor?
Kendimi değilde çevremdeki şeyleri yansıtmak hoşuma gidiyor. Mesela uçan bir kelebeğin naif ruhunu, açan bir çiçeğin heyecanını yansıtmak ve onu kaleme dökmek daha güzel geliyor.
Hikayelerinizin sizi yansıtması hoşunuza gider mi?
Beni yansıtması hoşuma gitmiyor. Benim yazdığım karakterlerin kendine ait bir ruhu var ve ben onları yansıtmak istiyorum. Kendimi değil ❤
Yazdığınız hikayeleriniz arasında sizi en etkileyen karakter hangisi?
Kesinlikle Kayra. İnfervae hikayemi her zaman özel bildim ve onların karakterlerini en içim yaptım. Kayra çok naif bir o kadar da duygusal bir kız. Onu yazmak beni bile etkiliyordu.
Anlatmaktan çok hoşlandığınız şehir hangisidir? Hangi yönü sizi etkiliyor?
Anlatmaktan hoşlandığım şehir; benim kurguladığım şehir olan Beris. Öyle bir yer yok ama benim yazdığım ve her ülkeden kendime pay çıkararak yazdığım bir şehir. Ama somut bir şehir karar verecek olsam Venedik derdim. Orası beni her zaman etkiliyor. Nedensizce ❤
Betimlemeyi en çok sevdiğiniz zaman hangisidir?
Betimlemeyi en sevdiğim zaman veya mekan yok ama tan vaktini izlerken hikâyelerim için betimleme oluşturmayı seviyorum.
Karantinada yaptınız en büyük saçmalık neydi?
Bilemedim. Ben enerjik bir kızım ve sürekli saçmalarım. Bu soruyu ablama sormam gerek;)
Gelecekteki hedefleriniz nelerdir?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kalemden Çıkan Hayatlar
Non-FictionKalemden Çıkan Hayatlar... Her kalemin yaşantısı farklı. Güçlü kalemlerden çıkan hayatlar daha da farklı... Sürükleyici serüvenler, ağlatan sahneler, kahkahaya boğan diyaloglar peki ya bu kitapların yaratıcıları... Kalemden Çıkan Hayatlar adı ilk ol...