wattpad platformunda hikaye/kitap yazmaya nasıl başladınız?
Lisede en yakın arkadaşımın Wattpad'de yazdığını öğrenmiştim. Ben de yazayım ve ortak paydamız olsun diyerek burada yazmaya başladım. Ama yazdığım ilk roman on yaşındayken boş bir deftere yazdığım Kumpir isimli hikayeden ibaretti. Kurt ve vampir melezi bir kız vardı romanda. İsimleri birleştirince Kumpir çıkmıştı ortaya. Ona buna caka satıyordu "Ben son Kumpir'im!" diye.
Sizce yazmak mı yoksa okumak mı?
Kıyaslayamayacağım kadar çok sevdiğim iki şey... İlla bir cevap gerekirse yazmak diyebilirim. Çünkü okurken farklı durumlarla karşılaşmayı, var olan dünyadan uzaklaşmayı çok seviyorum. Aynı hisleri başka insanlara yaşatabilme ihtimali benim için eşsiz bir durum.
Yazdığınız karakterler içinde sizi en çok etkileyen hangisiydi?
Bu soruya cevap verebilmek için öncelikle hikayelerimden bahsetmeliyim. Ben kurgularımı ikiye bölmüş durumdayım: Wattpad'de yayınlayacaklarım ve okunmasalar da kitap olarak çıkaracaklarım. İkinci kategori haddim olmayarak klasiklerden biri sayılsın, bu dönemin sağlam romanlarından olsun istediğim kurguları barındırıyor. Wattpad'de yazdıklarımsa yalnızca genç kurgu, burada yazılan diğer her şey gibi. Beni en çok etkileyen karakterim ikinci kategoride yer alıyor, belki de hiç okuyamayacağız kendisini. O nedenle bu soruya Wattpad bazlı cevap vereceğim. Şu anki hikayem Beşi Bir Yerde de en etkilendiğim karakter Alper. Kendi sınırlarını bilmesi, bunları dram haline getirmemesi falan çok hoş geliyor bana.
Eveeet genel soruların ardından; Karantina günleri nasıl geçiyor?
Beşi Bir Yerde kitaplaşma sürecine girdiği için oldukça zorlu bir karantina geçiriyorum. Kendi eğitimim dışında bir de kitap düzenlemem gerekiyor çünkü.
Karantina da çok sıkıldık sizin de karantina da şuana kadar yaptığınız en saçma şey neydi?
Vampir Sevgili Asmr videosu izledim. Ama tek sorumlusu en yakın arkadaşım vallahi öyle kirli hobilerim yok normalde.
En klişe sorulardan bir tanesi olan soru geliyorr aşk mı para mı?
Para. Aşk konusunda zaten şanslıyım bulurum kocayı.
Sizin gözünüzden hayatı anlamdıran şeyler nelerdir?
Hayat benim gözümden pek de anlamlı değil, ki sanırım onu değerli kılan da bu. Anlam arayışını bir kenara atıp anı yaşamalıyız. Yetmişlere geldiğimde buruş buruş bir teyze olmuşken anlamı bol bol düşünürüm.
Şuana kadar yaptığınız ve bundan pişmanlık duyduğunuz bir şey var mı?
Tabii, herkesin pişmanlıkları vardır. Liseye geçiş sınavının olduğu sene, biraz ergenlik biraz da başka nedenlerden ötürü ilk kez sevgilim oldu. Bu sevgili dediğim şahıs bacağına taktığı döner bıçağıyla gezen bir kekoydu. Sekizinci sınıfın başında günde test kitabı bitiren ben sevgili yapınca saldım dersi falan. Hedefim Galatasaray Lisesi'ydi ve tabii o salmayla kazanamadım. Yine iyi bir liseye gittim ama çok iyi bir liseye gitmiş olsaydım bambaşka biri olacaktım. Hayatımdaki en büyük pişmanlığım bu çünkü ilk büyük hatam buydu. Lise kişilik gelişimi açısından çok önemli bir yer. Bulunduğunuz ortamı ve yanınızdaki kişileri iyi seçin bebekler!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kalemden Çıkan Hayatlar
Non-FictionKalemden Çıkan Hayatlar... Her kalemin yaşantısı farklı. Güçlü kalemlerden çıkan hayatlar daha da farklı... Sürükleyici serüvenler, ağlatan sahneler, kahkahaya boğan diyaloglar peki ya bu kitapların yaratıcıları... Kalemden Çıkan Hayatlar adı ilk ol...