Yazmaya nasıl başladınız?
Yazmaya başlamamın aslında bir zamanı Yok diye bilirim.Kağıtlara not almalarım,aklıma aldığım Notlar ve bunları paylaşmam uzun bir yelpazede.
En çok hangi yaş grubunun sizi takip etmesi hoşunuza gidiyor?
Aslında böyle bir kriterim Yok amacım herkesin bir parça hayatına dokuna bilmek.
Okumak mı yazmak mı?
Yazmak.
Kitaplarınızda kendinizden soyutlanmış karakterleri mi yoksa sizi yansıtan karakterlerimi anlatmak daha güzel geliyor?
Etrafımda ki insanları çevremi gözlemlemeyi çok severim.Bu yüzden yazdıklarımda kendimde dahil olmak üzere herşeyi ele alabilirim.
Hikayelerinizin sizi yansıtması hoşunuza gider mi?
Kendimi anlatmayı sevmiyorum.Yazdıklarım da kendimi yansıtamıyorum çünkü henüz kendimi çözebilmiş değilim.
Yazdığınız hikayeleriniz arasında sizi en etkileyen karakter hangisi?
Adı Melek (Melek).
Anlatmaktan çok hoşlandığınız şehir hangisidir? Hangi yönü sizi etkiliyor?
İstanbul. Tarihi yönü ve mistik havası.
Betimlemeyi en çok sevdiğiniz zaman hangisidir?
Gece...Bütün yalnızlıkları göz önüne döker ve bütün saklıların üzerini örter.
Malum karantina sürecindeyiz karantinada yaptınız en büyük saçmalık neydi?
Karantina da yaptığım en büyük saçmalık çok fazla içime kapanmak oldu şimdi toparlamak oldukça zor.
Gelecekteki hedefleriniz nelerdir?
35 yaşındayım aslında bir çok hedefimi gerçekleştirdim diyebilirim.
Sizi en çok etkileyen duygu ve davranış nedir?
Hassasiyet.
Hangi takımlısınız?
Aslında Beşiktaş ama aile bütünlüğü için Fenerbahçe.
Sizin için karşınızdaki kişi genellikle hangi ifadeyi kullanır?
Genellikle arkadaş çevrem deli olduğumu düşünür bunu ifade ederler de kelime olarak...
Ünlü olmak ister miydiniz? Evet ise, nasıl bir ünlü olmak isterdiniz?
Hayır.Şatafatlı hiç bir şeyden hoşlanmam.
Sizin için 'mükemmel' bir günün tanımı nedir?
Mükemmel bir gün sevdiklerim ve sevdiğim şeyler ile başlayıp bitiyorsa zaten o mükemmel bir gündür.
Eğer 60 yaşına gelseydiniz ve 20 yaşındaki bedeninize veya aklınıza sahip olma şansınız olsaydı, aklı mı seçerdiniz yoksa bedeni mi?
Aklı seçerdim her canlı ölümü tadacak ama düşünceler hep canlı kalmalı.
Hayatınızda var olan en çok ne için kendinizi minnettar hissediyorsunuz?
Kendime minnet duygum yok diye bilirim her şeyi olduğu gibi yaşıyorum olması gerekti için değil ama bu rahatlığıma minnettarım diye bilirim.
Eğer yarın sabah uyandığınızda yeni bir nitelik veya yeteneğe sahip olma şansınız olsa, bu ne olurdu?
Işınlanmak isterdim çünkü bu karantina günleri çok yordu ve gitme isteği yaratıyor.
Bir dilek hakkınız olsaydı ne dilerdiniz?
Hep sağlıklı olmayı dilerdim çünkü sağlığınız varsa herşeyiniz var.
20.ve sonuncu soru buradan takipçilerinize neler söylemek istersiniz?
Öncelikle bu röportaj için size çok teşekkür ediyorum.Takipçilerim iyi ki varlar ve beni bu yolda hiç yalnız bırakmadılar ve her hikayemi sahiplenip Gönüller' inde yer açtılar sanıyorum ne söylesem az. Tekrar çok teşekkür ediyorum Sevgilerimle Teşekkür ederim sağlıcakla kalın.
Seda Arık'ın bizzat verdiği cevaplardır...
------------------------------------------------------------------------------------------------
Kiminle röportaj yapayım?
Oylayıp yorum yapmayı unutmayın.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kalemden Çıkan Hayatlar
Non-FictionKalemden Çıkan Hayatlar... Her kalemin yaşantısı farklı. Güçlü kalemlerden çıkan hayatlar daha da farklı... Sürükleyici serüvenler, ağlatan sahneler, kahkahaya boğan diyaloglar peki ya bu kitapların yaratıcıları... Kalemden Çıkan Hayatlar adı ilk ol...