Öncelikle Merhaba.
Merhaba.
Wattpad platformunda 2k kitleye sahipsiniz. Sizin için yazdığınız karakterlerden en çok hangisi etkileyici?
Kış Uykusu Eflal Seçkin.
Çok klişe olacak ama yazmaya nasıl başladınız?
Orta okulda sınıflar arası şiir yarışmasında birinci olmuştum. O zamanlar ufak tefek şeyler yazardım, fakat daha sonra lise yıllarımda yazma yeteneğim olduğunu kavradım. Daha iyi olmak için fazlasıyla kitap okuyup bilinçlendim. Kız kardeşim bu platformda kitap okurken bana burayı söyledikten sonra yazdıklarımı buraya geçirmeye başladım.
Wattpade başladığınızda iyi bir kitleye sahip olabileceğinizi öngörüyor muydunuz?
Kalemime güvendiğim için sorunun cevabını evet olarak yanıtlayacağım.
Birazda günlük yaşantınızdan sorular sormak isterim. En umutsuz olduğunuz anda size iyi gelen şeyler nedir?
En yakın arkadaşım bana her zaman iyi gelmiştir. Onun sesini duymak bile omuzlarımdaki yükü hemen alır.
Karantina günlerini nasıl geçiriyorsunuz?
Gezmeyi keşfetmeyi sevdiğimden sıkıcı geçiyor. İlk başlarda gayet iyi olsa da artık dizi ve filmler bile beni boğmaya başladı. Bu yüzden kitaplarıma yönelip bölümler yazmaya başladım.
Kendinizi bir cümleyle tanımlayacak olsanız bu ne olurdu?
Mücadele etmeyi seven ve mücadelede netice ne olursa olsun haz alan birisiyim. Çok düşünen ve genellikle olgun davranan biriyim aynı zamanda. Kolay kolay herkese güvenip ısınamam. Bu yüzden dışarıdan soğuk biri olarak görünebiliyorum ama değer verdiğim zaman beni tanıyan insanlar tüm söylediklerini yutmak zorunda kalıyor. Son olarak da diğer insanları espri malzemesi yapan ya da yapmaya çalışanlardan nefret ederim.
Yazmak size ne gibi katkıları oldu?
Ben düşüncelerimi asla konuşarak dile getiremeyen biriyim. Çoğu zaman konuşunca tökezleyen biriyim. Karşımda ki kişi aslında neler yapacağımı bilir, fakat cümlelerimi bir araya getirmekten hep çekindiğimden susardım. Bu yüzden konuşmakta iyi olamadığım zamanlarda yazılarımla içimi dökebiliyor, karşımda beni anlamak istemeyen insanların anlamasını sağlıyordum.
Gelecekte ki hedefleriniz nelerdir?
Geleceği düşünen biri değilim ama hedefim şimdilik iyi bir yazar olup kitabımı elime almak olduğunu söyleyebilirim. Bunun için oldukça çabalıyorum.
Karşınızda bulanan insanı neye göre değerlendirirsiniz?
İnsanları incelemeyi severim. Hislerim oldukça kuvvetlidir. Bu yüzden karşımda ki insanın insani yönüne göre değerlendiririm. İçinde gerçekten saflık ve temizlik varsa geriye kalan kusurlar halledebiliriz.
10. ve son sorumuz buradan takipçilerinize ne söylemek istersiniz?
Tüm okuyucularım benim ruhumdan kalemime döktüğüm, harflerim, kelimelerim ve cümlelerim. Hepsi benden bir parça haline geldiler. Bu yüzden hayat şartları ne kadar zor olursa olsun hayallerine tutunmaya devam etmelerini istiyorum. Kırılacaklar, üzülecekler, yıpranacaklar fakat, her defasında yerden kalkmasını öğrenecekler.. Geç olsa da bir gün o umudu yakalayıp güzel günler yaşayacaklarına da inanıyorum. Bu yüzden asla ama asla pes etmemelerini istiyorum. Hayalleri varsa ki zaten herkes gibi onlarında vardır. Bu yüzden üzerine yürümeyip dizleri kanasa bile koşmalarına devam etmelerini istiyorum. Benden bir parça olduklarını bildiğimden bunları yapacaklarını biliyorum/tüm kalbimle inanıyorum. Çok seviyorum onları hemde çok...
Bu röportaj için bana zaman ayırdığınız teşekkür ederim sağlıcakla kalın.
Ben teşekkür ederim canım. Sende kendine iyi bak.
Merve Özbek'in bizzat kendisinin verdiği cevaplardır...
@Mervelien
-------------------------------------------
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kalemden Çıkan Hayatlar
Non-FictionKalemden Çıkan Hayatlar... Her kalemin yaşantısı farklı. Güçlü kalemlerden çıkan hayatlar daha da farklı... Sürükleyici serüvenler, ağlatan sahneler, kahkahaya boğan diyaloglar peki ya bu kitapların yaratıcıları... Kalemden Çıkan Hayatlar adı ilk ol...