ANK (ruhsuzgemi1)

38 11 0
                                    

Yazmaya nasıl başladınız?

Hayatta çok yalnız hissediyordum. Etrafımdaki tüm insanlar beni anlamıyordu. Bende yazmaya başladım.



En çok hangi yaş grubunun sizi takip etmesi hoşunuza gidiyor? 

Özellikle hitap ettiğim bir yaş grubu yok. Her yaş grubuna göre yazmaya çabalıyorum.



 Okumak mı yazmak mı? 

Hmm. Bu cidden kazık bir soru. Seçim yapamayacağım.



Kitaplarınızda kendinizden soyutlanmış karakterleri mi yoksa sizi yansıtan karakterlerimi anlatmak daha güzel geliyor? 

Her karakterim benden bir parça aslında. Her konuşmada benim aldığım nefesleri hissedebilirsiniz. Her karakterim benim bir duygumu ifade eder.



 Hikayelerinizin sizi yansıtması hoşunuza gider mi? 

Evet.



Yazdığınız hikayeleriniz arasında sizi en etkileyen karakter hangisi?

 Her karakter ve her kurgum hepsi beni etkiler tabi ama biri dışında. Nur Yaman. Her hareketiyle benim aslında olmak istediğim kişiyi gösteriyor.



Anlatmaktan çok hoşlandığınız şehir hangisidir? Hangi yönü sizi etkiliyor? 

En sevdiğim şehir Edirne. Onu anlatmak çok hoşuma gidiyor. İkincisi de; Rize.



Betimlemeyi en çok sevdiğiniz zaman hangisidir? 

Betimleme yapmaya bayılan bir insanım. Her an betimleme yapmak istesem de bu bir yerden sonra okuyucularımı sıkar. Bu yüzden en çok duygusal ve romantik anlarda betimleme yapmayı seviyorum.



Malum karantina sürecindeyiz karantinada yaptınız en büyük saçmalık neydi? 

Zaten her zaman manyak biri olaraktan yaptığım ne büyük saçmalık; uyumamak. Uykuyu seven biri değilim. Uyumayıp genelde yazmayı tercih ediyorum.



Gelecekteki hedefleriniz nelerdir? 

En büyük hedefim bir gün doktor olmak ve o mezuniyet törenin de elime aldığım diploma ile babamın gözlerindeki duyguyu görmek. İkincisi de; Yaptığım her şey ile bir farkındalık yaratmak ve ses getiren biri olmak. Yazdıklarımla mesela, konuştuklarımla, yaptıklarımla ses getiren biri olmak istiyorum.



Sizi en çok etkileyen duygu ve davranış nedir? 

Ağlamak. Karşımdaki kim olursa olsun, ağladığı ilk an yelkenleri suya indiriyorum.



Kalemden Çıkan HayatlarHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin