Wattpad platformunda hikaye/kitap yazmaya nasıl başladınız?
Aslında başta cesaret edemedim kitap yazmaya, utandım sanırım. 18 yaşlarımda yazmaya başladım, kimseye söylemedim bu platformda olduğumu, hala söylemiyorum (:
Sizce yazmak mı yoksa okumak mı?
Okumak, okuduğum karakterle bir olmak, onunla kızmak, onunla sevinmek, onunla yaşamak başlı başına bir masal gibi. Bir an olsun adını bile unuttuğun bir masal.
Yazdığınız karakterler içinde sizi en çok etkileyen hangisiydi?
Bahar kılıç ilk göz ağrım, hala özlerim onu, hala onu yazmak isterim yazarken zevk alırım. Aslında benim idol kadınım, hep olmak istediğim ama hayatın beni bambaşka yerlere sürüklediği bir kadınım bende.
Eveeet genel soruların ardından; Karantina günleri nasıl geçiyor?
Ben meslekten ötürü karantinada kalamıyorum maalesef (: bir sağlık çalışanı olarak, bu hastalık maalesef baş gösterdiğinden beri giderek artan bir çalışma tempom var. Şu an bile nöbetten yazıyorum (:
Sizin gözünüzden hayatı anlamdıran şeyler nelerdir?
Ailem, çoğu kişi gibi gönülden bağlıyım aileme.
En klişe sorulardan bir tanesi olan soru geliyorr aşk mı para mı?
Aşk, paranın insanı yozlaştıracağını düşünenlerdenim.
Şuana kadar yaptığınız ve bundan pişmanlık duyduğunuz bir şey var mı?
Yaptıklarımdan pişman değilim aklım hala yapmadıklarımda (: aslında bu yaşa kadar daha donanımlı bir insan olmadığımdır pişmanlığım, her yeni gün yeni bir gelişim olmalıydı bana göre ama gençlik diyelim.
Batıl inançlarınız varmı varsa nelerdir?
Var, nazar. Çok korkarım nazardan ayrıca minik totemlerimde vardır. Ne zaman sonunu bilmediğim bir duruma girsem yüzlerce totem yaparım.
İnsanlardan en büyük beklentiniz nedir?
Dürüst olmaları, çok zor güvenen bir insanım ve benim güvenimi bir yalanla kırmak çok kolaydır. Etrafımda sayılı insan vardır ve hepsinin en büyük özelliği onların dürüst olmasıdır.
İzleyip en sevdiğiniz film nedir?
Hmm, öyle çok bağlanmam aslında filmlere de dizilere de. Ama sanırım Yenilmezler ya da Lucy diyebilirim. Bir de henüz 1 saat önce izlediğim the notebook'ta aklımda kalacaklar arasında.
Karşınızdaki insanı neye göre değerlendirirsiniz?
Sapyoseksüelim sanırım biraz, karşımdaki insanın zekası beni çok etkiler. Ayrıca ben espri yapmayı da yapılmasını da çok severim, birinin yanında sıkılmamam da etkenlerden biridir.
Sizce hayatın getireceklerini mi beklemeliyiz yoksa biz mi ona gitmeliyiz?
Ben hep bekleyen taraf oldum, isyan yerine kabullenmeyi seçiyorum hep. En sevmediğim özelliklerimden biridir.
Hayattan en büyük beklentiniz neler?
Mutluluk, klişe ama bu.
Hangi takımı tutuyorsunuz?
Koyu bir Fenerbahçe taraftarıyım, hatta bir süre neredeyse holiganlık derecesinde fanatiktim, şimdi biraz daha saldım sanırım (:
Kimseye söylemediğiniz gizli bir alışkanlığınız/alışkanlıklarınız var mı? Varsa nedir/nelerdir?
Karaoke yapmayı severim ama tekken, mutlaka tek olmalıyım(:
İlerdeki hedefleriniz nelerdir?
Yurtdışına gitmek istiyorum, hatta tüm dünyayı gezmek. Sanırım yakın vadede en büyük hedefim bu.
Canınız sıkılınca sizi eğlendirecek şeyler nedir?
Hareketli hatta oryantal bir müzik açıp dans etmek (:
Sizin için, karşınızdaki kişi genellikle hangi ifadeyi kullanır?
Çok yakın olduklarım genelde adımın kısaltması sevo tabirini kullanır
19. ve son sorumuz buradan takipçilerinize ne demek istersiniz?
Aslında hepsine teşekkür etmek istiyorum, hiç biri beni tanımıyor adımı bile çoğu bilmiyor ama beni seviyorlar bende onları, bir tatlı yorumları beni öyle mutlu ediyor ki... Bölüm yorumlarını sırf onlarla sohbet edebilmek için sürekli yorumlarını takip ediyorum ve son olarak ben yazdığım her hikayede onlara çok güveniyorum, onlarda bana destek olmaya devam etsinler.
coolmask'in bizzat verdiği cevaplardır...
...
Öncelikle bu zorlu süreçte yanımızda olan canla başla çalışan başta sağlıkçılarımız, polislerimiz olmak üzere tüm görev başında olan insanlara teşekkür ediyor ve şükranlarımı sunuyorum...
Minnettarız...
------------------------------------------------------------------------------------------------
Bana yazar önermeye ne dersiniz?
Öyleyse yorumlar gelsinnnnnn.
Görülme sayısı artıyor ama oylar gözükmüyor. Hımmmm yoksa oy vermiyor musunuz?
Hadi bekliyorum, buradayım bölümü yıldızlayın.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kalemden Çıkan Hayatlar
Non-FictionKalemden Çıkan Hayatlar... Her kalemin yaşantısı farklı. Güçlü kalemlerden çıkan hayatlar daha da farklı... Sürükleyici serüvenler, ağlatan sahneler, kahkahaya boğan diyaloglar peki ya bu kitapların yaratıcıları... Kalemden Çıkan Hayatlar adı ilk ol...