Yaren Akbulut (Galaksininmilkasi)

314 28 6
                                    


Öncelikle merhaba diyerek başlamak isterim. 

Merhaba


 Wattpad de 3.2k takipçiye sahipsiniz.Buraya kadar gelmekteki en büyük desteği kimden aldınız?

Tek bir isim söyleyemem ama ailem ve arkadaşlarım çok destek verdiler. Birde benden 3 yaş küçük kuzenim olan Şevval, bana kitap yazmam konusunda sürekli destekleyici imalarda bulundu. Karşısına geçip minnettar olduğumu hiç belirtmedim ama cidden ona karşı çok minnettarım.


 İlk yazmaya başladığınız zamanlarda kitabınızın bu kadar okunmaya ulaşacağını öngörüyor muydunuz?

Tabii ki hayır. Ben zaten hiç ilerisini düşünmeden sadece eğlence amacıyla yazmıştım. Fakat baktım ki, attığım bölüm sayısı arttıkça okunma hızı aynı oranda artıyor. Bu beni gerçekten çok mutlu etmişti.


Yazmak size nasıl hissettiriyor?

Hayatımdaki tüm olumsuzluklardan çevremde gelişen kötü haberleden ya da olaylardan soyutlanabildiğim, kendimi yalnızca kaptırıp huzurlu hissettiğim tek şey kitap yazmak. Bir ara hatta neredeyse 2 yıl boyunca kitap yazamamıştım. Bazı nedenlerden ötürü. O kadar alışmıştım ki bir şeyler yazmaya, zihnimde birikenleri kalemime dökmeye bir anda yazmayı bırakınca içimde sürekli bir boşluk hissi oluşmaya başladı. Ben yazmayı kendime ihtiyaç gibi görüyorum. Yalnızca bir şeyler yazdığımda mutlu olabiliyorum çünkü. 


Karantina günleri sizin için nasıl geçiyor?

Bu soru bir anı olarak kalacak sanırım. Aslında benim için evde kalmak sorun değil. Çünkü ben genelde de evde takılmayı dışarda gezmeye tercih ederim. Gece geç saatlere kadar kitap yazıyorum, kitap okuyorum, sevdiğim sanatçıların yeni albümlerindeki şarkıları dinliyorum, ders çalışıyorum ve öğlene kadar uyuyorum. :)


Kendinizi bir kelime anlatmanızı istesem o kelime ne olurdu?

Fazla ince düşünceliyim.


Yazmanın size ne gibi bir katkısı oldu?

Burda birilerini tanımadan da nasıl samimiyet kurulacağını, arkadaş olabileceğimi öğrendim. Yazmak, bana okurlarımla aramda bir bağ kurmamı aşıladı. Onların hepsiyle bu sayede tanıştım.


 Karşınızda bulanan insanı neye göre değerlendirirsiniz?

Aslında önceden çok önyargılı bir insandım. Ama bugüne kadar kimin dış görünüşüyle kuruntuluk yaptıysam da çoğuyla yakından bir arkadaşlık içerisindeyim. Bu yüzden artık dış görünüş benim pek de umrumda değil. Ben karşımdakiyle, konuşurken sohbet ederken izlemeyi, onu anlamaya çalışmayı tercih ediyorum.

Yazdığınız hikayeler içinde en beğendiğiniz karakter hangisiydi?

Aslında tüm karakterlerimi seviyor ve beğeniyorum. Sonuçta onları yazarken kendimden bir parça bırakıyorum. Ama söyleyecek olursam iki karakterimin ismini söylerdim. Onlarda, Ceyhun ve Beste olurdu.


 En umutsuz olduğunuz anda size iyi gelen şeyler nedir?

Uyumak.


 10. ve son sorumuz buradan takipçilerinize ne söylemek istersiniz?

Onları çok seviyorum. Bana gerçekten çok destek oluyorlar. Bazen onların yorumlarını okurken ağlıyorum. Çünkü bazıları o kadar güzel yaklaşıyorlar ki en yakın arkadaşım bile bana bunları söylememiştir herhalde diyorum. İyi ki varlar. Birde son olarak onları bilmediği ya da görmediğimi falan sanmasınlar, yorum yaptıklarında hepsinin profili aklımda kalıyor ve çoğunun hesabına girip stalklıyorum. 


Bu röportaj için bana zaman ayırdığınız için teşekkür ederim sağlıcakla kalın.

Rica ederim ne demek. Sende sağlıcakla kal, kendine dikkat et.


Bizzat Yaren Akbulut'un verdiği cevaplardır.









Kalemden Çıkan HayatlarHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin