Yazmaya nasıl başladınız?
Teyzem bana bir günlük hediye etmişti, onunla başladım.
En çok hangi yaş grubunun sizi takip etmesi hoşunuza gidiyor?
Yazdıklarımı hisseden her yaş grubu hoşuma gidiyor. Hiç ayırt etmem.
Okumak mı yazmak mı?
Okumak. Çok okurum, okuduğum her kitaptan ruhuma bir şeyler katarım ve onlar sayesinde yazma konusunda kendimi geliştiririm.
Kitaplarınızda kendinizden soyutlanmış karakterleri mi yoksa sizi yansıtan karakterlerimi anlatmak daha güzel geliyor?
Hiçbir karakteri kendimden soyutladığımı sanmıyorum. Hepsi benden kapıyor bir şeyler, öyle çıkıyorlar meydana.
Hikayelerinizin sizi yansıtması hoşunuza gider mi?
Beni yansıtıyorlarsa okuyucu ile aramda bir köprü kurulması daha kolay olur. O yüzden evet, hoşuma gider.
Yazdığınız hikayeleriniz arasında sizi en etkileyen karakter hangisi?
Hepsi benim ruhumdan koptuğu ya da başka ruhlardan esinlenildiği için etkilemiş oluyor beni. Ancak en etkileyen karakter İdel.
Anlatmaktan çok hoşlandığınız şehir hangisidir? Hangi yönü sizi etkiliyor?
Şimdiye kadar yayımladığım, yayımlamadığım ve yayımdan kaldırdığım hikayelerim oldu ve hepsi de yaşadığım şehirde, Denizli'de, geçiyor. Başka şehirleri çok bilmediğim için bildiğim şehri anlatmak, anlatımımda bozukluğa yer vermediğini düşünüyorum.
Betimlemeyi en çok sevdiğiniz zaman hangisidir?
Yazmanın ve bunun içinde barınan betimlemenin bir vakti, bir yeri olduğunu sanmıyorum.
Karantinada yaptınız en büyük saçmalık neydi?
Hiçbir şey yapmamaktı. Kendimi geliştirebilirdim ancak yapmadım, en büyük saçmalık olabilir.
Gelecekteki hedefleriniz nelerdir?
Meslek bakımından soruluyorsa kararlarım sürekli değişiyor. Ancak yazma bakımından ise tabii ki sürekli kendimi geliştirmek.
Sizi en çok etkileyen duygu ve davranış nedir?
Saygı. Arada saygı varsa her şeyin hallolabileceğine inanıyorum.
Hangi takımlısınız?
Galatasaray ama sözde. Ailem Galatasaray'ı desteklediği için. Yoksa Muslera haricinde kimseyi bilmem. Bir de Emre Mor vardı sanırım, hâlâ duruyor mu?
Sizin için karşınızdaki kişi genellikle hangi ifadeyi kullanır?
Duygusal veya eğlenceli diyerek bahsederler benden. Aradaki fark; duygusal diyenler beni tanımıştır, eğlenceli diyenler ile aramızda yüzeysel bir arkadaşlık vardır.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kalemden Çıkan Hayatlar
Non-FictionKalemden Çıkan Hayatlar... Her kalemin yaşantısı farklı. Güçlü kalemlerden çıkan hayatlar daha da farklı... Sürükleyici serüvenler, ağlatan sahneler, kahkahaya boğan diyaloglar peki ya bu kitapların yaratıcıları... Kalemden Çıkan Hayatlar adı ilk ol...