Yazmaya nasıl başladınız?
Yazmaya ne zaman başladığımı hatırlayamıyorum o kadar uzun zaman oldu ki. Önce günlükler, sonra kompozisyonlar, şiirler, denemeler... Okul hayatımda yazmayla hep iç içe oldum. Sonra da wattpad tabi :')
En çok hangi yaş grubunun sizi takip etmesi hoşunuza gidiyor? Elbette herkese açığım ancak yazdıklarımda okuyanların kendilerinden birer parça bulmalarını istiyorum. Bu yüzden kitaplarım hangi yaş grubuna hitap ediyorsa, onların takibi daha çok hoşuma gidiyor.
Okumak mı yazmak mı?
Kesinlikle yazmak. Ben okumaktan çok hoşlanan bir insan değilim. Okuduğum kitabın aşırı sürükleyici olması gerekir. Mesela bir kitaba başladım, belki kitap çok güzel ve tam bana hitap ediyor ancak eğer ilk sayfasında sıkıldıysam bırakırım. Tahammül edemem.
Kitaplarınızda kendinizden soyutlanmış karekterleri mi yoksa sizi yansıtan karakterleri mi anlatmak daha güzel geliyor?
Aslında beni yansıtan karakterler yazmak çok kolay geliyor. Asıl zor olan kısım kendimden soyutlanmış karakterler yazmak. Ve ben ikincisinden daha çok zevk alıyorum. Özellikle zayıf olduğum noktalarımı belirleyip o konularda çok güçlü karakterler yazmayı seviyorum. Yapmak isteyip yapamadığım her şeyi karakterlerimde yaşatıyorum.
Hikayelerinizin sizi yansıtması hoşunuza gider mi?
Elbette gider.
Yazdığınız hikayeleriniz arasında sizi en etkileyen karakteriniz hangisi?
Sen Sokağı kitabımdaki, Arden. Yaşadığı zorluklara rağmen dimdik duran güçlü bir kız kendisi. Ben ise onun tam tersi bir insanım. Çabuk pes eden, hayal kırıklığı yaşayınca hemen dip olan ve toparlanmakta güçlük çeken... Onu, gücünü ve sevgisini kelimelere dökerken ben bile şaşırıyorum bazen.
Anlatmaktan çok hoşlandığınız şehir hangisidir? Hangi yönü sizi etkiliyor?
Tüm kitaplarımda kullandığım şehir yani İzmir. Aşığım bu şehre. Neden diye sorun? Bilmiyorum ahshshsh Çikolata aşığı biri olarak bombası yeter beeee
Betimlemeyi en çok sevdiğiniz an hangisidir?
Eğer depresifsem geçmiş olsun... Hüzün kokan cümleler hemen doluşur ahshshsh Mutlu anları betimlemeyi pek sevmiyorum. Çat çat yazarım ama duygusal sahnelerde öyle olmuyor.
Malum karantina sürecindeyiz. Karantinada yaptığınız en büyük saçmalık neydi?
Yok. Ciddi manada ben günün yarısını yatarak diğer yarısını da yemek yiyerek geçiriyorum no ekşın ahahsh
Gelecekteki hedefleriniz nelerdir?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kalemden Çıkan Hayatlar
No FicciónKalemden Çıkan Hayatlar... Her kalemin yaşantısı farklı. Güçlü kalemlerden çıkan hayatlar daha da farklı... Sürükleyici serüvenler, ağlatan sahneler, kahkahaya boğan diyaloglar peki ya bu kitapların yaratıcıları... Kalemden Çıkan Hayatlar adı ilk ol...