Helin Gelin (marsmelow2)

99 22 143
                                    

Yazmaya nasıl başladınız?

Yazmaya çok ani şekilde başladım, aklıma bir kurgu gelir gelmez telefonumu açıp hikaye oluştur kısmına girdim ve her şeyi aceleyle oluşturduktan sonra ilk bölümü yayınladım. 


En çok hangi yaş grubunun sizi takip etmesi hoşunuza gidiyor?

Okuyucularımı yaşlarına göre ayırmayı pek sevmiyorum, benim için önemli olan kafa dengi ve iyi insanlar olmaları (Çoğu da öyle zaten) 


Okumak mı yazmak mı?

  Mm.. Hayatımı tamamen komedi ve mallık üzerine kurduğum için eğer böyle deli bir kitap bulursam okumak, bulamazsam yazmak. 


Kitaplarınızda kendinizden soyutlanmış karakterleri mi yoksa sizi yansıtan karakterlerimi anlatmak daha güzel geliyor?

Kendimi yansıtan karakterlerr, onları yazarken kendimi hatırlamak güzel. 


Hikayelerinizin sizi yansıtması hoşunuza gider mi?

Baya gider. 


Yazdığınız hikayeleriniz arasında sizi en etkileyen karakter hangisi?

Aslında hepsini çok seviyorum ama sanırım en çok Deniz. 


Anlatmaktan çok hoşlandığınız şehir hangisidir? Hangi yönü sizi etkiliyor?

Hikayelerimde fazla betimleme kullanmıyorum, genellikle düşünceler ve eylemler yoğunlukta oluyor. 


Betimlemeyi en çok sevdiğiniz zaman hangisidir?

Geceyi yazmayı çok severim, bana huzur verir. 


Malum karantina sürecindeyiz karantinada yaptınız en büyük saçmalık neydi? 

Karantina döneminde yaptığım bir normallik yok diyerek konuya girip en saçma aktivitemi psikolojinizi bozmak üzere sunuyorum, saçımı perdeyle beraber örmüştüm ancak sonra resmen ağlaya ağlaya çözdüm.


Gelecekteki hedefleriniz nelerdir?

Geleceği pek düşünmek istemiyorum. Anı yaşa gerisini siktir et tarzında yaşıyorum (: 


Sizi en çok etkileyen duygu ve davranış nedir?

Hani mesela bir ortamda bir şeyler anlatırken kimsenin seni dinlemediğini fark edip durursun da, sonra biri 'Ee.. Sonra ne oldu?' der ya, ben bayılıyorum o olaya. 


Hangi takımlısınız?

Ölümüne Fener(Bazen öldürüyor ama) 


Sizin için karşınızdaki kişi genellikle hangi ifadeyi kullanır? 

Mal.


Ünlü olmak ister miydiniz? Evet ise, nasıl bir ünlü olmak isterdiniz?

Ünlü olmak istediğimi hikayelerimin açıklamasına bile bakarak anlayabilirsiniz SHSNZOŞSOSŞSPD Ve eğer ünlü olsaydım, kesinlikle her şeyi salan ve insanlar ile baya iç içe olan bir ünlü olmak isterdim. 


Sizin için 'mükemmel' bir günün tanımı nedir?

Abim, kardeşim ve okulun olmadığı herhangi bir gün. 


Uzun süredir yapmak istediğiniz halde yapamadığınız bir şey var mı? Evet ise, neden yapmadınız onu?

Doğduğum andan beri ciddi kalmaya çalışıyorum ama olmuyor SHSJDOSŞPDŞSPDD 


Hayatınızda var olan en çok, ne için kendinizi minnettar hissediyorsunuz?

Bana gerçekten değer veren arkadaşlarım(kardeşlerim) ve okuyucularım (: 


Eğer yarın sabah uyandığınızda yeni bir nitelik veya yeteneğe sahip olma şansınız olsa, bu ne olurdu?

Kimin bana ne zaman neden yalan söylediğini ve o yalanın gerçeği öğrenme yeteneği. (Malum baya lazım oluyor) 


Bir dilek hakkınız olsaydı ne dilerdiniz?

Sonsuz dilek hakkı felan deeermişim, şaka yaptım. Şu üniversite sınavını sağ salim atlatmayı dilerdim. 


En çok neyi hayal ediyorsunuz?

Felaketlerden uzak, adaletli ve barışçıl bir dünya...


Bir gün karşı cins olarak uyanırsanız, ilk yapacağınız şey nedir?

Erkek gözüyle kendime bakardım. 


Büyürken hayali bir arkadaşınız var mıydı?

Hayali arkadaş mı wtf? 


Yeniden doğmuş olsaydınız, hangi yüz yılda doğmak isterdiniz?

Cehaletin olmadığı bir yüzyıl demek isterdim ancak öyle bir yüzyıl olmadığından eminim... 


Birdenbire görünmez olsaydınız ne yapardınız?

Herkesin totosuna şaplak atıp arkasındakinden şüphelenmesini sağlardım. nihahahahahaha 


Hayalinizdeki meslek ne?

Ressamlık.


Şansınız olursa hangi ülkede yaşamak istersiniz? 

Norveçç! 


Sonuncu sorumuz buradan takipçilerinize neler söylemek istersiniz

Canlarım, sizi çoooook seviyorum. Kısa sürelik yaşattığım psikoloji kaybından dolayı özür dilerim ama en kısa zamanda kendinize gelmenizi umuyorum. Muahh çok öptümm.


...

Herkese merhaba! :)

Ben geldimm!

Gelişmelerden haberdar olmak için profilimi takip edebilirsiniz.

Sağlıcakla kalın.

Nyks


Kalemden Çıkan HayatlarHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin