Yazmaya nasıl başladınız?
Bir arkadaşım sayesinde aslında. O wattpad kullanmıyor sadece onun yazması beni yazmaya teşvik etti diyebilirim...
Bir de yazınca rahatlıyor insan ,içindekileri döküyorsun. O an hissettiklerini bir ilham olarak kullanıyorsun. Havadan ilham alıyorsun, yaşadıklarından, hatta sokaktan geçen bir çocuktan...
En çok hangi yaş grubunun sizi takip etmesi hoşunuza gidiyor?
Yaş grubu önemli değil benim için, eğer yazdıklarım onları etkiliyorsa ne mutlu bana...
Okumak mı yazmak mı?
Bu soru için cevabımı vermek gerçekten zor... Küçüklüğümden beri kitaplara bağlı bir çocuktum ben. Günlerce odamdan çıkmaz kitapların bitmemesini istediğim halde kitapları bırakamazdım... Okumayı çok seviyorum gerçekten... Ama yazmak da ayrı.;) Yazmak kendi içindekileri dökmek de çok güzel... Ama bilmiyorum sanırım okumak...
Kitaplarınızda kendinizden soyutlanmış karakterleri mi yoksa sizi yansıtan karakterlerimi anlatmak daha güzel geliyor?
Her yazdığım karakterde bana ait özellikler var... Aynı zamanda çevremdekilerden kattıklarım da... Ama onların kendi dünyası apayrı...
Hikayelerinizin sizi yansıtması hoşunuza gider mi?
Neden gitmesin ki? Sonuçta kendi yazdıklarım ve bir yerde de beni yansıtıyor bu yazdıklarım...
Yazdığınız hikayeleriniz arasında sizi en etkileyen karakter hangisi?
Çınar... Bu karakter benim için apayrı. ;)
Anlatmaktan çok hoşlandığınız şehir hangisidir? Hangi yönü sizi etkiliyor?
İzmir... Sanırım en çok kullanmış olduğum bir şehir... Anlatmasını da çok seviyorum. ;)
Ve bu arada İzmir halkı için enkaz altındakilere yardım, yoğun bakımdakilere de acil şifalar diliyorum...
Betimlemeyi en çok sevdiğiniz zaman hangisidir?
Üzüntülü olduğumda... Üzüntülü olduğumda içimdeki duygular bence daha iyi yansıyor...
Karantina sürecinde yaptınız en büyük saçmalık neydi?
Karantinada tahminlerimce herkes değişti, ben de garip bir şekilde her kelimeden espri falan çıkarır oldum... Yaptığım delice bir şey var mı dersen? Bilmiyorum yaa... Her zaman deli dolu biriyimdir zaten.
Gelecekteki hedefleriniz nelerdir?
Gelecekte iyi yerlere gelebilmek, dilimi geliştirmek ve aynı zamanda istediğim mesleği elime alabilmek...
Sizi en çok etkileyen duygu ve davranış nedir?
Birisinin beni anlaması sanırım, dediğimi anladığında garip bir şekilde çok etkileniyorum ve ayrıca tabi ki de empati...
Hangi takımlısınız?
Maç izlemem, takım tutuyorum da denmez aslında... Ama Beşiktaş¤
Sizin için karşınızdaki kişi genellikle hangi ifadeyi kullanır?
Ben çok konuşan birisiyimdir. Ve bu yüzden genellikle 'Sana konuşmak için para mı verdiler?' Ya da 'Yeter artık sus' diyorlar.
Ünlü olmak ister miydiniz? Evet ise, nasıl bir ünlü olmak isterdiniz?
Ünlü olmak bir yandan iyi bir yandan kötü... Ama iyi bir ünlü yazar olmak... Neden istemeyim ki?
Sizin için 'mükemmel' bir günün tanımı nedir?
Yemek yemek! Mükemmel bir gün diye buna denir.
Uzun süredir yapmak istediğiniz halde yapamadığınız bir şey var mı? Evet ise, neden yapmadınız onu?
Belki vardır ama hatırlamıyorum... Yani yok. ;)
Hayatınızda var olan en çok, ne için kendinizi minnettar hissediyorsunuz?
Hayatımda olan herkese minnettarım. En önemlisi ailem. Daha sonra arkadaşlarım. Hayatta mutlu olmak için sebep aranmamalı aslında... Ben hayatımdaki her şeye minnettarım...
Eğer yarın sabah uyandığınızda yeni bir nitelik veya yeteneğe sahip olma şansınız olsa, bu ne olurdu?
Sesimin güzel olması...Sanırım akşama kadar şarkılar söylerdim.
Bir dilek hakkınız olsaydı ne dilerdiniz?
Sonsuz kıyafet dilerdim sanırım.
En çok neyi hayal ediyorsunuz?
İyi yerlere gelebilmeyi...
Bir gün karşı cins olarak uyanırsanız, ilk yapacağınız şey nedir?
Nasıl bir hayat yaşadıklarını anlamak olurdu...
Büyürken hayali bir arkadaşınız var mıydı?
Hayır, ama oyuncak bebeklerime her kız çocuğunun yaptığı gibi dertlerimi anlatırdım.
Yeniden doğmuş olsaydınız, hangi yüz yılda doğmak isterdiniz?
Bunu inan ki bilmiyorum.. Her yüzyılda garip olaylar var,)
Birdenbire görünmez olsaydınız ne yapardınız?
Her yere gidebilmek olurdu sanırım.
Hayalinizdeki meslek ne?
İç mimar, aynı zamanda yazarlık.
Şansınız olursa hangi ülkede yaşamak istersiniz?
Yaşadığım ülkeden memnunum.;)
Ve sonuncu sorumuz buradan takipçilerinize neler söylemek istersiniz?
Beni anlıyorlarsa, yazdıklarımı hissediyorlarsa eğer ne mutlu... Onları gerçekten arkadaşım gibi görüyorum.. Dertleşiyorum,) Onlar benim için çok özeller... Her biriniz kalbimdesiniz, destekleriniz beni o kadar mutlu ediyor ki.. Hepinizi çok seviyorum.
¤Zeyno sizi çoook seviyorr¤
...
Herkese yeniden merhaba! :)
Nasılsınız?
Gelişmelerden haberdar olmak istiyorsanız profilimi takipte kalın.
Sağlıcakla...
Nyks
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kalemden Çıkan Hayatlar
Non-FictionKalemden Çıkan Hayatlar... Her kalemin yaşantısı farklı. Güçlü kalemlerden çıkan hayatlar daha da farklı... Sürükleyici serüvenler, ağlatan sahneler, kahkahaya boğan diyaloglar peki ya bu kitapların yaratıcıları... Kalemden Çıkan Hayatlar adı ilk ol...