Zeynep(cheersxdarlin)

239 26 10
                                    

Wattpad platformunda hikaye/kitap yazmaya nasıl başladınız?

Sabah saat 4 civarıydı ve telefonumu elime alıp gidişatı belirsiz bir şeyler yazmaya başlamıştım. Tek amacım biraz eğlenmekti, iyi ki de başlamışım.



Okumayı mı yoksa yazmayı mı hangisini daha çok seversiniz? 

 Zaman dilimine göre değişiyor. Bazen bir şeyler yazmaya aska elim gitmiyor, haftalarca yazmadığım zamanlar da oluyor. O sıralar sürekli kitap okuyorum. Ama bazen de o kadar çok yazasım geliyor ki kitap kapağı açmıyorum bile. Zaten bir şeyler yazmak ve bir şeyler okumak arasında dengesi asla kurulamayan bir düzen var. Aynı anda hem okuyup hem yazmak çok zor ve bence bir yazarın özgünlüğü için tehlikeli.



Wattpad platformuna ilk başladığınızda iyi bir kitleye sahip olabileceğinizi öngörüyor muydunuz?

 Hayır kesinlikle öngörmüyordum. Zaten bir kitleye hitap etmek amacıyla yazmaya başlamamıştım, bu yüzden hiçbir zaman hevesim kırılmadı. Yüz binlere katlanmak benim için sürpriz oldu.   



Yazdığınız hikayeler içinde en etkileyici bulduğunuz karakter kimdir? 

Bu soruyu henüz yazılmış karakterlerim arasından değerlendirip Akın Demir diyorum çünkü üç sene boyunca durmaksızın yazdığım bir karakter olduğu için şu an zihnimdeki en mükemmel karakterlerden bile daha avantajlı bu konuda. Muhtemelen her zaman da öyle olcak çünkü 14,15,16,17 yaşlarımı hep onunla paylaştım.


Kitap yazarken en büyük destekçiniz kimdi?  

Ya şimdi insanların desteğini görmezden gelip nankörlük yapmak istemiyorum ama üzgünüm. Tek destekçim, yine benim.


Karşınızdaki kişiyi neye göre değerlendirirsiniz?

 Karşımdaki insanları konuştuğu şeylere ve kendini ifade etme tarzına göre değerlendiriyorum sanırım. 



Malum karantina da fazlasıyla sıkıldık. Şuana kadar karantinada yaptığınız en saçma şey nedir?

Saçma bir şey yapmıyorum öyle pek ya, rutinleşmeye başladı her şey.


Hayatınız da yaptığını en büyük pişmanlık sizce nedir?( Özel değilse) 

Bir konudan pişmanlık duymaktansa o konudan ders çıkartmak daha çok benlik. Bir pişmanlığım yok. 



İlerde ki hedefleriniz nedir?

Ooo... O kadar çok hedefim var ki... Ama gerçekleştiği güne kadar hedeflerimi dile dökmek istemiyorum. Tavsiyem, siz de böyle yapın.



10.ve son soru buradan takipçilerinize neler söylemek istersiniz?

 Hepsini çok seviyorum ve aynı sevgiyi paylaştığımıza eminim. Onların gözünden bakınca bir duraksama, hatta yok olma döneminde olabilirim. Çünkü artık buraları pek sık kullandığım söylenemez. Ama ilk günkü heyecanımla çalışmaya devam ediyorum, bunu bilsinler yeter. <3 




Bizzat Zeynep 'in verdiği cevaplardır.



Kalemden Çıkan HayatlarHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin