Yazmaya nasıl başladınız?
Yazmaya 8.sınıfta başladım. Henüz olayı tam kavramamıştım o zamanlar. Daha sonra 11.sınıfta taslakta duran kitaplarımdan birini yayınladım ve sonuç ortada. Şu an olduğum yerdeyim.
En çok hangi yaş grubunun sizi takip etmesi hoşunuza gidiyor?
Hedeflediğim bir yaş grubu yok aslında. Her yaştan takip eden var ve bu beni mutlu ediyor.
Okumak mı yazmak mı?
Okumak daha kolay elbette ama ben zoru severim. Yazmak. ^^
Kitaplarınızda kendinizden soyutlanmış karakterleri mi yoksa sizi yansıtan karakterlerimi anlatmak daha güzel geliyor?
Şey aslında ben genelde bu ikisinin karmasını kullanırım. Ne tamamen soyutlarım ne de tamamen kişiliğimi yansıtırım.
Hikayelerinizin sizi yansıtması hoşunuza gider mi?
Gider elbette. Bunu gizli bir şekilde yapmak daha çok hoşuma gidiyor.
Yazdığınız hikayeleriniz arasında sizi en etkileyen karakter hangisi?
Şu an için en etkileyen Parstuğ ve Nevra karakterleri.
Anlatmaktan çok hoşlandığınız şehir hangisidir? Hangi yönü sizi etkiliyor?
Imm aslında şehir anlatmadım hiç. Yani öyle bir şehir yok ^^
Betimlemeyi en çok sevdiğiniz zaman hangisidir?
Somut değil de soyut şeyleri anlatmaya başladığımda daha çok seviyorum.
Malum karantina sürecindeyiz karantinada yaptınız en büyük saçmalık neydi?
Yaptığım en büyük saçmalık, hım... Elbette 2 günde bir temizlik yapmak. Bunun sonucunda da fark etmeden bir yerlerimi yaralamak.
Gelecekteki hedefleriniz nelerdir?
İstediğim bölümü kazanmak, hayallerimin yarısını gerçekleştirmiş olmak ilk hedeflerimden sadece ikisi.
Sizi en çok etkileyen duygu ve davranış nedir?
Genelde konuşma veya yazmamda olsun kafa karıştırmayı severim. Eğer beni anlayıp ona göre cevap veriyorsa karşı taraf bu beni etkiler sanırım. Benimle empati yapabilmesi de etkiler. Sonuç olarak çok da normal biri sayılmam.
Hangi takımlısınız?
Takım tutmuyorum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kalemden Çıkan Hayatlar
Non-FictionKalemden Çıkan Hayatlar... Her kalemin yaşantısı farklı. Güçlü kalemlerden çıkan hayatlar daha da farklı... Sürükleyici serüvenler, ağlatan sahneler, kahkahaya boğan diyaloglar peki ya bu kitapların yaratıcıları... Kalemden Çıkan Hayatlar adı ilk ol...