Yazmaya nasıl başladınız?
Beşinci sınıftaydım. Türkçe dersinde öğretmenim yazarlık ile ilgili bir şey söylediğinde bir anda ben yazar olacağım demiştim (: Öyle başladım ufaktan.
En çok hangi yaş grubunun sizi takip etmesi hoşunuza gidiyor?
Ben her yaş grubunun beni okumasını isterim. Yani birden fazla yaş grubu olursa benim de onlardan öğreneceğim şeyler olacaktır.
Okumak mı yazmak mı?
Bunu seçemem. Okumayı da yazmayı da çok seviyorum.
Kitaplarınızda kendinizden soyutlanmış karakterleri mi yoksa sizi yansıtan karakterlerimi anlatmak daha güzel geliyor?
Beni yansıtan karakterleri yazmak daha güzel geliyor bana. Örneğin bir sorunum varsa bunu kitapta dile getirmek ve birileriyle paylaşmak güzel bir şey.
Hikayelerinizin sizi yansıtması hoşunuza gider mi?
Evet. Hikayelerim beni yansıtınca daha mutlu oluyorum.
Yazdığınız hikayeleriniz arasında sizi en etkileyen karakter hangisi?
Çekirdek adlı hikayemdeki Mehir Sırma isimli karakter beni etkiliyor. Çünkü ondaki sorunların bir kısmını ben de yaşamıştım. O yüzden bana yakın bir karakter.
Anlatmaktan çok hoşlandığınız şehir hangisidir? Hangi yönü sizi etkiliyor?
İstanbul. Nedense İstanbul benim gözümde çok güzel bir şehir. Hem kendinden nefret ettiriyor hem de eninde sonunda kendine çekiyor seni.
Betimlemeyi en çok sevdiğiniz zaman hangisidir?
Çok fazla betimleme yapan biri değilim. Ama karakterlerimin karşılaşma ve özel konuşma sahnelerinde yapmayı severim.
Malum karantina sürecindeyiz karantinada yaptınız en büyük saçmalık neydi?
Enerjik bir yapım var. Biraz da deliyim galiba. Yaptığım her şey saçmalık herhalde sjwhmdbemdnmekd Durup dururken dans ederim mesela. Ya da sinirlenirim. Karantina benim için çok zor sjwhkdwjmshwmdjksd
Gelecekteki hedefleriniz nelerdir?
Gelecek hedefim sanırım ses getiren biri olmak. Ne bileyim bazı şeyleri anlatmak. Ya da çılgınca şeyler yapmak. Cesaret isteyen şeyler. Çok karmaşık bir kafa yapım var. Gelecek planlarım her zaman değişiyor.
Sizi en çok etkileyen duygu ve davranış nedir?
Beni en çok etkileyen duygu merhamet sanırım. Davranışı bilemiyorum :')
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kalemden Çıkan Hayatlar
Non-FictionKalemden Çıkan Hayatlar... Her kalemin yaşantısı farklı. Güçlü kalemlerden çıkan hayatlar daha da farklı... Sürükleyici serüvenler, ağlatan sahneler, kahkahaya boğan diyaloglar peki ya bu kitapların yaratıcıları... Kalemden Çıkan Hayatlar adı ilk ol...