❃it hurts the most

554 63 36
                                    

Merhaba çiçeğim, Ra geldi.

Bol bol yoonmin ile geldim, onun dışında bir geçiş bölümü bu.

Yorum rica ediyordum ama artık içimden gelmiyor, daha doğrusu beklentim yok. Birisi smut yaz bak o zaman nasıl okunur dedi :') Bu yüzden smut yazmayacağım bu kurgum için. Bunu demesi kalbimi kırdı bir yerde, ne kadar kişi görür ne kadar kişi hayalet kalır bilmiyorum, burada sadece içimi dökmek için varım. Aslında bakarsan çok doluyum ve üzgünüm. Her neyse, uzattım.

Soğukta kendine dikkat et, hastalanma, sıkı sıkı giyin ve sıvı tüketmeyi unutma. Sağlıklı kal, seni seviyorum.

xx

Rüzgarın sesini dinlemeyi dinlemek bir süredir en uzun yaptığım eylemdi. Geldiğim ev dağın tepesindeydi ve gün içinde rüzgarı kesintisiz duyabiliyordum. Burada geçirdiğim birinci haftamdı ve tek bulunduğum bu ev Kör Ev'den sonra hiç de korkutucu gelmiyordu. Şöminemi kendim yakıyordum bazen ama çoğunlukla Yoongi'nin özenle seçtiği adamlar tarafından yakılıyordu. Sarındığım battaniyeye iyice gömülürken esnemiştim. Spor yaptıktan sonra banyoya girmiştim ve iyice mayışmış hissediyordum. Yine de Yoongi'nin aramasını bekliyordum, asla uyumak istemiyordum.

Bir hafta boyunca sadece görüntülü konuşuyorduk, benim için evin her şeyini düşündüğü için elektrik veya internet sorunu yaşamamıştım hiç. Özlediğim için mızmızlansam da bu halime sadece gülüp işleri bitince geleceğini söylüyordu. İşleri hiç bitmiyordu ki, elimiz yüzümüz is içinde arabanın önünde dans ederken biteceğini düşünüyordum. Çok mutluydu bütün her şeyi yaktığımızda, kendi kendimizi ihbar etmiş, kıkır kıkır gülümsememizi tutmaya çalışmıştık. Eli yüzü is içinde dağınık saçlarıyla kıkırdarken gözümde minik bir çocuk farkı yoktu, esaretinden kurtulmuş küçük bir çocuktu ya zaten. İfade verirken üzülmüş gibi davranmada zorluk çekmişti, o ev ve anıları artık bir küldü onun için. O iyi olduğu sürece ben de gayet memnundum. Diz üstü bilgisayarı önüme koyarken de göreceğim için çok heyecanlanmıştım.

Ekranı öylece izlerken yangından sonra evlerimize dağılışımızdan bu yana çocukları da görmemiştim. Açıkçası önden boş bir arabayı göstermelik yaptırdığı prefabrik eve göndermişti. Takip eden varsa sadece boş bir ev için peşine düşecekti, sonrasında çocuklar yeni evlerine yerleşmiş beni ise bu dağ evine getirmişti. Açıkçası işler olduğundan daha karmaşık bir hal almıştı, birliğin bütün mal varlığı benim üstümde olduğu için beni ayrı bir evde güvende tutmak istemişti. Finansal ortaklık sağlayan sponsorlar ile daha ayrıntılı bir sözleşme döneminde gidilmişti. Yoongi birliği büyütmek konusunda ve Gümüş Bıçak'ın birliği bozguna uğradığı için çalışmaya devam etmek isteyenlere kanat germe konusunda oldukça kaygılıydı. Sıkıntılı halleri hoşuma gitmese de elimden hiçbir şey gelmiyordu her zamanki gibi.

Ekranda arama gördüğüm gibi onaylayarak ekrana yaklaşmıştım. "Hey, benim çalışkan sevgilim!" Adeta şakıyarak konuşmam yorgun yüzünü aydınlatmıştı. Sakalları biraz uzamıştı, büyük ihtimalle ilgilenecek zaman bulamamıştı. Uzandığı yatakta çenesini koluna yaslarken mırıldanmıştı. "Merhaba, bebeğim." Yüzünü sıvazlamaktan dağıttığını bildiğim siyah göz kalemi her zamanki gibi muhteşem dururken gözlerimin parladığına emin olduğum için hiç saklamadan ağzımın suyunu akıtarak onun gibi mırıldanmıştım. "Çok dağınık ve muhteşem görünüyorsun..."

Kısa bir kahkaha attıktan sonra kafasını eğmiş, ukalalık taslamaya başlamıştı. "Sağ profilimden bak bir de, fena seksiyim." Kıkırdarken onu onaylamıştım. Kısa bir sessizlik olduğunda beni uzun uzun izlemişti, kendini yatağa yüzüstü bırakırken bir iki kere tepinmişti. "Seni o kadar özledim ki! Çok zor böyle ekrandan bakmak, için çıkana kadar sarılmak istiyorum." Büzülen dudaklarımla onu onaylamıştım. "Ben de bir sürü öpmek istiyorum seni."

smeraldo | yoonminHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin