"Ben Min kabilesinin melez bir büyücüsüyüm, annem büyücü babam alfaydı"

2.4K 200 23
                                    

Hatalarım için özür dilerim bölümün devamını yazacağım için kontrol etmeden atıyorum.  Yeni karakterler hakkında ne düşüneceksiniz merak ediyorum yorum olarak yazarsanız sevinirim .


Ailelerin mühürlenmiş çiftlere alan sağladığı kısa süre sonlanmış, üç gün hemen geçmişti. Taehyung kahkahalar ve neşeli konuşmaların sesini uykusunda bile almış ayılmaya da başlamıştı. Bağlı zihinleri zaten uyanmakta olan omegayı da uyandırmaya başlamıştı. Tamamen uyandıklarında kanepede çıplak bir şekilde birbirlerine dolanmış bedenleri sönmüş şömine yüzünden soğumuş evle omega alfanın doğal sıcaklığına sığınmış her bir uvzunu alfanın bedenine dolamıştı. Doğrularak omegaya da destek verdi ve onunda kalkmasına yardımcı oldu. 

Üstlerini giymeden önce duş almak için duaş yönelen alfanın peşinden gitti omega. Mühürlendiklerinden beri alfanın bedeniyle çokça karşı karşıya kalsa da önünde bir omega kadar güzel olan poposu, geniş omuzlarının kaslarının dilim dilim ayırdığı tenini izleyerek peşinden gitti. Evin her yerinden Taehyung ve Jungkook'un birbirine karışmış feromonları duyuluyordu. Havlularına kadar sinmiş kokuları evin içinde attıkları her adımda ciğerlerini dolduruyor, içlerini huzur ve güvenle dolduruyordu. Konuşmadan duşa girmiş, sıcak duyun altında ayılmaya çalışmış ve birbirlerini öpe koklaya tatlı bir duş almışlardı. 

Jungkook iç çamaşırını giymiş pantolonunu ve kahverengi bir badi çıkarmıştı üstüne de krem rengi nude bir hırka çıkarmıştı. Omega pantolonunu bacağından geçirirken, zilin çalınması ve Taehyung feromonlarını hissedip  "Babam ve annen geldi" demesiyle Jungkook aceleyle giyinmeye devam ederken çoktan giyinmiş olan alfa kapıya bakmak için aşağı inmişti.

"Merhaba çocuklar" kadın alfa içeri girdiğinde aldığı feromonların güzelliğiyle mutlu olmuştu. Bu bir olmuş feromonlar çocuklarının birleştiğini ve sorun olmadığını gösteriyordu. Muhabbet ede ede kahvaltıyı hazırlamış ve etmişlerdi. Taehyung'un zihninden geçen düşüncelerle omega gerilmiş ve masada dikleşmişti. "Baba karışık bir durum var" dedi. Annesi Jungkook'a sorgular şekilde bakmıştı bir anda hepsi gerilmiş ve sessizleşmişti.

"Mühür töreninin gecesinde, Jungkookla Saklı göldeydik orada yüzdük fakat Jungkook'un iç çamaşırı kayboldu. Mühürlendiğimiz gecenin sabahındaysa o iç çamaşırını üstü döl kaplı şekilde kapının önünde bulduk" babasının kaşları çatılmış ve düşünmeye başlamıştı. "Ben kurduma sahip çıkamayacağım için koklamadım ama hiçbir alfamız kokunun sahibini bulamadı " Jungkook lafa girerek "Kokusunun alınmama sebebi bir büyü olabilir diye düşündük" diyerek devam etti." Sürüden olduğunu düşünüyoruz, alfalar sürekli olarak nöbet tuttular ve başka bir sürünün kokusunu fark etmediler" 

Alfalar için başka bir sürünün kokusunu hissetmemek imkansız bir şeydi, " Ayrıca başka bir sürüden olsa mühür töreni gecesi de alana girmiş olmalı ki o gün kesinlikle fark edilirdi" Taehyung'un babası "Bu durum çok büyük bir hakaret yada saldırı birçok nedeni olabilir" dediğinde alfa kadın Taehyung'a baktı "Ne yapmayı düşünüyorsun baş alfa" Eski baş alfa bir an için tuhaf hissetmişti. Jungkook'un annesi ile iletişimlerinin temel çizgisi onun baş alfa olmasıydı. Şimdi daha az konuşacağız ve bana baş alfa diye seslenmeyecek diye düşünüp tuhaf hissetmişti. "Jungkook alfalara bir büyücü ve şaman getirmelerini istedi, kokunun açığa çıkması için bir büyüleri olabilir diye düşündük" dediğinde baş alfa lafa girdi "Doğru olanı yapmışsınız " diyerek onları destekledi. 

 Konuşma biraz daha sürmüş ve ebeveynleri evlerine gitmişlerdi. Ortalığı toparladıktan sonra kanepede dinlenen Taehyung'a seslendi   "Meydan'a gidelim sürüyü kontrol ettikten sonra büyücü ve şamanı bulabilmişler mi öğrenelim "  dedikten sonra oturma odasına girdi. Taehyung'un içinin gurur ve neşeyle kaplandığını hisseden Jungkookta sevinmişti. "Haklısın yapmak istediklerim var sürünün karar vericilerini sürü evine çağırmalıyız ve onlardan onay almalıyız " Jungkook başıyla onayladı "Neler yapmak istiyorsun benimle de paylaşır mısın?" dediğinde Taehyung samimi bir ifadeyle gülümsedi "Onlar duymadan önce baş omega duymalı zaten bakalım sen onay verecek misin?"  Jungkook gülümseyerek yanına oturmuş ve yapmak istediklerini dinlemişti ve sadece bir alfaya değil sürünün her bir üyesinin güvenliğini ve huzurunu düşünen zarif bir baş alfayla, sadece aşık olduğu soğuk adam değil içi sıcaklık dolu, güçlü ve iradeli bir alfayla birleştiğini düşündü.

THE LAST DAY - TAEKOOKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin