"Ahríes þæc! Feall hushefen, gewican ge stanas"

1.1K 85 12
                                    









İyi okumalar 



Taehyung toplantı salonunda Yugyeomla konuşuyor, omegası Jin, Jimin ve diğer omegalarla birlikte eğitim alanı için hazırlanan alanın zeminini hazırlayan beta ve alfalara mola verdiklerinde yemeleri için yiyecek hazırlıyorlardı. Sunmi, Yoongi ve Mark, baş alfa ile alfalara yapılacak büyünün eksiklerini tamamlamak için ormanda aramaya çıkmışlardı. Jackson ve Jinyoung yeniden şehre inmişler karar verilen yerlerden istediklerini getirmek üzere gitmişlerdi.

Hoseok ise toplantı salonuna doğru adımlıyordu, baş alfaya neler yapıldığını bildirecekti. Çalışan alfalar ve betalar mola verdiklerinde Taehyung onların yanına gidecek isteyenler beraber yemek yiyeceklerdi. Molaya az kaldığını da bildirmek üzere sürü evine girdi, kısa sürede merdivenleri çıktı ve salona girdiğini belli etmek için kapıya vurarak içeri adımladı. "Gel Hoseok" baş alfa ona döndüğünde "Böldüm mü ?" dedi konuşmaları bitmiş gibi durmuyordu. "Yugyeom alfalarımdan olmak istiyor sen ne düşünüyorsun?" Hoseok masada  yerini alarak sandalyeye kuruldu. "Başarılı yetenekli ve alfalar arasında en atiklerinden biri-" dedi sonra dudaklarını birbirine bastırdı "Ama eşinize talip olmuşluğu var ve bu zamana kadar iletişiminiz hiçte iyi değildi" diyerek devam etti. "Ben de böyle düşünüyorum" diye Hoseok'u onayladığında Yugyeom hızla söze girdi. 

"Biliyorsunuz ki mühürlü birine istesenizde ilgi besleyemezsiniz, kokusu mühürlü olduğu kişiyle karışır bunu göz önünde bulundurun. Baş omega ve sizin birbirinizi sevdiğinizi de bilmiyordum. Siz mühürlenene kadar üzüldüm sonra doğamız üzülmeme izin vermedi." diyerek tek tek açıkladı. "Antrenmanları ve savaşma isteğimi sürüyü korumak içi kullanmak istiyorum çünkü başka bir şey için kullanamam." Taehyung başıyla onayladı "Henüz karar vermedim ama olumlu bakıyorum" diyerek konuyu daha sonra kapatacağını belli etti.

"Şimdilik senin vereceğin eğitimleri planlamalıyız, sen bir plan hazırla ne yapmak istediğini gelişimlerini hızandırmak için neler yapabileceğimizi ve nelere ihtiyacımız olacağını Hoseok'a bildir" Dedi Yugyeom başıyla onayladı. "Tamam o zaman eğitim alanına gidiyorum" diyerek yerinden kalktı onlara yardım ediyorken Taehyung çağırmıştı ve konuşmuşlardı şimdi geri dönecek alanın hazırlanması için yardım etmeye devam edecekti.

Yugyeom odadan çıktığında Hoseok "Alfa ona büyüyü ve yan etkisini anlattınız mı? " Sunmi'nin yapacağı büyüden haberi olmalıydı. Taehyung henüz net bir şekilde evet demese de biliyordu ki onaylamıştı. "Anlattım kabul etti" dediğinde Hoseok başıyla onayladı "Sürü resmen gerçekten sürü oluyor" diyerek gülümsedi. Olması gerekenler şimdi oluyordu. "Sürü evinin deposunda çok fazla masa vardı, hepsini hazırlanan alanın yanına koyduk. Baş omega da yemeklerin hazrılanmasını sağladı. Yarım saat sonra mola vereceğiz, yemek için herkesi çağırdık." diyerek durumu özetledi. "Yarım saate Marklar da gelir, Jackson ve Jinyoung yetişemeyecek ama" Taehyung başıyla onayladı. 

"Sürüden ayrılmak isteyen kaç kişi var?" diye sordunğunda Hoseok gülümsedi " Şuan da yaklaşık 50 kişi maalesef gitmek isteyenler ailece gidiyor bu yüzden sayı arttı ama gençlerin çoğu aileler gitse bile kalacaklar. Gitmek isteyen kesimde gerçekten yaşlı kesim gençlerin kalması işimize gelir" diyerek bu durumu da aktardı. "Sun teyzeyi hatırlıyor musun?" dedi Hoseok aklına gelenle Taehyung onu onayladığında "Omegalara feremon eğitimi vermek istediğini söyledi sana bildirmemi istedi" diyerek söyleyeceklerini bitirdi. 

Taehyung şöyle bir düşündü Sun teyze gerçekten bilgi birikimi olan, kurt kültürünü seven ve bu sürüdeyken bile yaşatan bir kadındı. Eşi ölmüştü bu yüzden sürünün çocuklarına hikaye anlatması onları doyurmasıyla bilinirdi. Bir çocuk sürü alanında bulunamıyorsa herkes önce onun evine bakardı ve çocuklar hep oradan çıkardı. "Aslında Jungkook'un annesini omegaların fiiksel eğitimlerine kaydırıp Sun teyzeye de feromonları verirsek daha iyi olur " dedi. Hoseok başıyla onayladığında "Baş omegaya da bir sorayım, bayan Jeon da kabul ederse böyle yaparız" Hoseok "Tamamdır" dedikten sonra eliyle kapıyı gösterdi "Gidelim" dedi ve Taehyung'un önden çıkmasını izledi. 



THE LAST DAY - TAEKOOKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin