İyi okumalar.
Taehyung evden çıkışıyla uyuya kalan omegasını düşündü. Böyle devam edecek gibi durmuyordu. Onunla sevişmek sorun değildi ama Jungkook artık durmuyordu ki kilo bile kaybetmişti. Yemek yiyecekleri anda, alfa duş alırken, toplantıdayken. Hayatın sıradan her bir anında Jungkook alfanın karşısına çıkıyor, onu seks yapmaya ikna ediyordu. Taehyung'u yormayan bu düzen Jungkook'u gerçekten yormaya başlamıştı. Bunu Jin'den Jimin'e herkes fark edebiliyordu fakat sebebinin aşırı seks yapmak olduğunu bilmiyorlardı.
Taehyung özel hayatlarını anlatma konusunda biraz gergin hissetsede bir problem varsa çözülmeliydi. Yine de önce Sunmi ve Jungkook'un annesini toplantı odasına çağırmış hem oğlu olması hem de omega feromonları hakkında en geniş bilgi sahibi kişi olması bu konuyu ilk açacağı kişi olarak seçmesine sebepti. Sunmi'yi se birinin böyle bir büyü yapma olasılığı için çağırmıştı. Toplantı salonunda bekleyen ikili meraklanmış Taehyung'u beklerken alfa içeri girdi.
"Merhaba" dedi karşılığını aldıktan sonra oturdu. Sunmi ve bayan Jeon bir problem olduğunu selamlayışından bile anlamışlardı. "İyi görünmüyorsun Taehyung" Sunmi'nin söylediğini başıyla onayladı. "Aslında endişeli olmak yüzünden iyi değilim Sunmi" kendini rahatlatmak adına derin bir nefes aldı "Şimdi size Jungkook'la alakalı bir durum anlatacağım çünkü artık beni endişelendirmeye başladı bu durum" Bayan Jeon endişeye kapılmış ifadesiyle "Jungkook'a birşey mi oldu?" endişeli sesi Taehyung'u germişti. "Önce anlatmama izin verin bir sorun olup olmadığını sizden öğreneceğim bende" dedi başıyla onaylayan bayan Jeon'dan sonra olayı baştan ibaret anlatmaya başladı. "Mühürden sonraki ikinci kızışmamız gayet iyi geçmişti işimiz yoktu ve kızgınlığı kolayca atlattık ama Jungkook bu kızgınlıktan sonra çok fazla istek duymaya başladı. Yani onu güçsüz düşürecek kadar fazla yapmak istiyor bende alfasıyım ve onu seviyorum bu yüzden hiçbir zaman reddetmedim ama artık endişeleniyorum. Uyandığında bile yemek yemekten önce bunu istiyor sonra halsizlikten uyuya kalıyor." Taehyung çok fazla gergindi. Bir alfa için omegasının özelini açmak, böyle özel şeyleri anlatmak çok zor bir eylemdi.
"Bayan Jeon sizi hormonlarıyla alakalı bir dengesizlik mi var acaba diye çağırdım" sonra Sunmiye döndü "Senide bir büyü yapılmış olabilir mi diye çağırdım" dedi. "Durum bu ve bu durum iki haftadır sürüyor Jungkook'a söylesem bile ciddiye almıyor 'çünkü biz eşiz ve seks yapmak çok normal' diyor geçiştiriyor ama bence bu durum onun vücudu için iyi değil. Bir tahmininiz yada bilginiz var mı?" dediğinde Bayan Jeon başıyla onayladı. "Taehyung oğlum benim bildiğim bir ihtimal var ve çok nadir bir belirtidir." dedi Taehyung bir hastalığın belirtisi mi diye endişelendiği anda "Jungkook hamile olabilir, bazı omegalar da hamileliğin belirtisi bu oluyor ve bebeğin doğmasına bir ay varken geçiyor." dedi. Taehyung gerçekten şok yaşamış ve aptallaşmıştı bir bebekleri olma ihtimali bile ellerini titretmişti. "Bebek için çok erken değil mi yani hemen olur mu?" Bayan Jeon haline güldü. "Bunu biliyorsun Alfa ve Omega birleşimi doğum oranı en yüksek olanıdır."
"Sunmi sen ne diyorsun?" dedi ona dönerek "Benim için kolay ben büyü olup olmadığını buradan çıkınca kontrol ederim" dedi. Sonra bayan Jeon'a döndü "Aklıma bir şey takıldı Jungkook hamileyse kilo kaybetmesi zararlı değil mi bayan Jeon? Ya da fazla seks yapmak çocuğuna zarar vermez mi ?" Sunmi'nin dedikleriyle korkmuştu Taehyung eğer zarar veriyorsa çoktan zarar görmüş olabilirdi çünkü her gün defalarca yapıyorlardı. "Merak etmeyin zarar görmez omegaların anatomisi belirtilerine uygundur. Yani eğer Jungkook'un bedeni hamile olduğunu böyle belirtiyorsa bunun için direnci vardır. Zaten bebeğiniz alfaysa dört ay omegaysa iki ay devam eder bu belirti." Sunmi hatırladığı şeyle şokla gözlerini açtı "Doğru kurtların en uzun doğumu altı ay sürüyordu" başıyla onayladı bayan Jeon ve devam etti "Önce Sunmi bir kontrol etsin büyü değilse de ebelerimize gideriz ve ortaya çıkar şimdilik sabırlı ol Taehyung"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
THE LAST DAY - TAEKOOK
FanfictionSöyleyecektim. Beni sen mühürleyeceksin anladın mı? Başkası ile aşkıma yazık edemem.