Omegalar sevmedikleri insanları düşleyemeyecek kadar masum ve hassastılar

5.6K 420 159
                                    

İki bin beşyüz küsür kelime ile kurgunun en uzun bölümü ve önceki bölümlerde yaşananların Taehyung açısından gördüğümüz bir bölüm.

İyi okumalar efendim 💜









Genç alfa son zamanlarda farketmediği fakat sıkça yaptığı gibi omega Jungkook'u izliyordu. Olağanlaşmıştı, alfa onu izlediğini farkettiğinde gözünün daldığını varsayacaktı ve geçiştirecekti. Fiziksel becerilerinin test edildiği bir dersini izliyordu. Vucüdu hiç bir omeganın tutamayacağı kadar kas tutmuştu ama hala zarifti, beli incecikti, bembeyaz kollarını süsleyen abartsız kaslarına rağmen incecik bilekleri, uzun parmakları ile donatılmış zarif elleri, bacakları, uzun ve Taehyung'un başka bir omega da görse yadırgayacağı kaslı baldırları vardı ve genç alfanın nefsini kabartmışlardı.

.

.

.

.

Veranda da oturmuş, babasının olmayışını fırsat bilerek telefonundan müzik açmış evlerine dolanan yolu izliyordu. Alfa çok düşkündü şarkılara ve bu babasını kızdırıyordu. Taehyung için farketmiyordu, babasının kızması saçmaydı ve Taehyung dinlemek istiyordu. Dalmış bir şekilde, ağaçların iki yanında sıralandığı, zemini ezilmiş çimler serilmiş yolu izliyordu. Sonra neşe ile dolu bir feremon duydu, feremonları öyle güzel kokuyordu ki dikkatini almamıştı. Bir kaç dakika sonra dinlediği şarkı ritminde adımlar atarken bir yandan da yumuşacık sesiyle şarkıyı mırıldanan, kıvır kıvır olmuş saçları sallana sallana evine giden omegayı gördü. Dinlediği şarkıyı kapatmış, tüm ilgisini omegaya vermişti. Onun sesini dinlemişti, huzur veren kokusunu içine çekerken birde şarkı söylemesi ve sesinin bir kadife kadar yumuşak hissettirmesi kalbini sızlatmıştı. Önce bu duyguya kapılmaktan kendini alamamıştı alfa. Sonrasındaysa hissettiklerinin ağırlığıyla olduğu yere çökmüştü. Uzun zamandır her fırsatta onu izlediğini, kokusunu ve sesini ezberlediğini farketmişti. Ben onu seviyorum! Dedi dehşetle. Bu hisleri önceden bilmesi gerekmiyordu, ona olan ilgisini önemsiz gibi umursamamıştı. Bu umursamazlık onun yan komşusu omega Jeon Jungkook'a aşık olmasına neden olmuştu.

.

.

.

Alfa Taehyung, omega Jungkook'a karşı hissettiklerini uzun bir süre geçtiğinde kabullenmişti. Artık bununla bir sorunu da yoktu. Çok karşılaşıyorlar fakat aynı ortamda az bulunuyorlardı. Uzun süre bir omegayı arzulamanın zor olduğunu, yanında bıdır bıdır şirin bir şekilde konuşmasına, tatlı kıkırtılarına, güzel dudaklarına, pürüzsüz boynuna, pankek gibi kokan feremonlarına tepki vermemek için savaştığı anda anlamıştı.

Yüzünü ifadesiz tutmaya çalışmak, gözlerinin renginin değişmemesi için çabalamak ve bunları yaparken birde omegadan gözlerini almak istememek sarsıyordu alfayı. İlk arkadaşlarıyla buluşmaları böyle geçmişti, daha sonralarda ise Taehyung bir robot gibi hareket etmeye başlamıştı. Omegadan çok etkileniyordu, yanında olduğunda tek düşündüğü bir an önce dişlerini boynuna geçirip onu kendisinin yapmak oluyordu. Bu yüzden önce o ortama daha az gelmeye başladı. Bir mühür töreni geçmiş Taehyung ve Jungkook katılmamayı seçmişlerdi. Taehyung Jungkook'un neden katılmadığı konusuna kafayı fazla takmıştı. Önce ya bir alfayı bekliyorsa diye çıldırıyor sonra bende ilk törende kimseyi istemediğim için katılmamıştım diyor sakinleşiyordu.

Kendini itinayla uzak tuttuğu omega ikinci törene de katılmadığında, emin olmuştu. Omegası bir alfayı bekliyordu, birini seviyordu ve o alfa kimse ya omegayı sevmiyordu yada haberi bile yoktu omeganın duygularından. Halbuki o törene katılsa onu alacaktı.

THE LAST DAY - TAEKOOKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin