Arkadaşlar bölüm sonunda tanıtım yapacağım okuyun lütfen tşk.
İyi okumalar bebişler.
Sürü Taehyung'u babasını acıyla kıvrandırırken izlerken dehşet içindeydi. Onu ne böyle görmüşlerdi nede herhangi birine böyle davrandığına şahit olmuşlardı. Taehyung'un kurdu saygısızlığa katlanamıyordu çünkü kurdu biliyordu ki bu sürüdeki en güçlü kurt oydu. Bunu onlar da biliyorken babası dik başlılık ederek baş alfa ruhunu ve kurdunu çok fazla kızdırmıştı. Uyardığı halde, üzerine gitmiş özellikle söylemişti çünkü oğlunun kendisine birşey yapamayacağını düşünmüştü. Taehyung içten içe babasına bunu yaptığı için kendine kızıyordu ama alfa ruhu ve kurdu güçlerinin farkında ve Taehyung'un aldığı kararlarda hem fikirlerdi, bu kararları üç ruh vermişti. Kaşı çıkana ve istemeyene yol görünüyordu.
Hala üzerine gönderdiği acı verici güç dalgasını çekmeyen baş alfa yeterince tatmin olmamıştı, dersini almalı ve sürünün önünde ona bir daha ne saygısızlık etmeli nede sorgulamalıydı. Bağlantılarından sadece adını söyleyerek uyardı baş omega. "Yeterli "dediğinde alfa durdu, sonra babasını dizlerinin üstünden kaldırdı. Jungkook'un annesi hemen araya girip adamı kollarından tuttu ve kendi evine doğru yönlendirdi. Onu Taehyung'a yaptığının doğru olmadığına oğlunu bunu yapmak zorunda bıraktığına ikna etmeli araları daha fazla açılmadan bu durum düzelmeliydi.
"Kurallarımı sorgulayabilirsiniz cevaplar sizi tatmin etmiyor ve boyun eğmek kolay geliyorsa sürüden ayrılın. Sürüden ayrılma kararı alan herkesin Hoseok'a bildirmesini istiyorum" dediğinde sürü baskın alfayı dinlemişti. Kalabalığın arasından çıkan Yugyeom Taehyung'a olabildiğince yaklaştı. Bir buçuk metrelik bir mesafede durduğunda Jungkook'un gerginliği bağlarından Taehyung'a akmıştı, bunu bilerek yapmıyordu bağlarını bazen durdurması gerekiyordu ama bunu daha öğrenememişti. Taehyung konuşmaya niyeti olduğu anlaşılan Yugyeom'un gözlerine bakıyordu. "Baş alfa bu durumda sadık alfalarınızdan olmak istiyorum, kendimi bildim bileli de antrenman yapıyorum eğitim vermek için yardımcı olabilirim" Yugyeom'un söylediklerini gözlerini zayırmadan dinlemişti alfa. Ciddiydi ve doğru söylüyordu ama Baş alfanın alfalarına dahil olması durumunda omegasıyla ne kadar yüz yüze geleceğini tahmin ediyordu Taehyung. Bunu düşünmek istiyordu ve birini alfalığa kabul edecekse böyle bir anda karar verilmemeliydi. "Sadık alfalarımdan olmak istiyorsan bunu yarında daha ayrıntılı konuşuruz ama senin ne kadar çalışkan olduğunu ve antrenmanlarını gördüğüm için eğitim vermeni onaylıyorum." dediğinde Yugyeom başıyla onayladı.
"Başka sorusu olan var mı?" son bir kez teyit ettiğinde kimseden ses çıkmadı. Onlar meydanda sürüyle biraz daha konuşurken aynı anda Yoongi ve Sunmi bir çıkar yol bulmuşlardı. Büyünün her zaman bir bedeli olurdu. Bu tarz büyülerde ise doğa dengesini sağlamak için yan etkiler ortaya çıkarırdı. Doğa ananın gücü eşitlemeye özen gösterdiği bir dünyada yaşıyorlardı. Yoongi heyecanla Sunmi ye baktı gerçekten olacak gibi duruyordu ama bu büyüyü denemek için denekleri yoktu ve zaten hiç bir zaman denekler üzerinden ilerlememişlerdi. Yoongi biliyordu ki Sunmi büyünün malzemelerine göz attıktan sonra yan etkilerinin ne olup olmadığını rahatça söylerdi.
Büyücü kadın gerçekten çok bilgili ve yetenekliydi sürü onun gücünü ve yeteneklerini henüz görmemişti. "Krizantem'i çıkartıp altın çiçeğinden eklersek daha hafif bir yan etkisi olur ama Taehyung kabul etmeyebilir." dediğinde Yoongi merakla yan etkinin ne olacağını sordu aldığı cevapla oda muallakta kalmıştı. Sonuçta bu gün baş alfanın alfalarından olacaktı. Haberi vermek için sürü evinin toplantı salonunda beklemeye başladılar. Yoongi'nin kabul ayini burada yapılacaktı ve Baş alfa ve omega konuşmayı bitirdikten sonra buraya döneceklerdi. Onları beklerken eksik malzemeler, nasıl temin edilebilecekleri hakkında konuşmaya devam ettiler.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
THE LAST DAY - TAEKOOK
FanficSöyleyecektim. Beni sen mühürleyeceksin anladın mı? Başkası ile aşkıma yazık edemem.