Ramazan dolayısıyla belirtiyorum cinsel içerik var !!
İyi okumalar.
Sürü de alınan kararlar hızla uygulamaya geçmiş neredeyse her şey rayına oturmuştu. Sürü alfaları avlanmaya başlamışlardı, yavaş yavaş betalar ve omegalar da başlayacaktı. Avlanma bölgesi belirlemişler ve belirledikleri alanlara kıyafetlerini, su yada temizlenmek içi bez gibi eşyalarını koyabilmeleri için dolapları yerleştirmişlerdi. Eğitim alnının çoğu bitmişti, eğitim alını için alınan malzemeler gelmiş alan tamamen bitince yerleştirilmeyi bekliyorlardı. Sürüden ayrılanlar gittikleri yerlerde takip ediliyordu ve iki aile oldukça şüpheli davranışlar sergiliyordu. Alfa-alfa bağları Taehyung için biraz zorlayıcı olmuştu, o kısa sürede alışsa da alfalarının deneyimsizlikleri yüzünden bir hafta baş ağrısı çekmişti. Bazen uykusundan Namjoon'un Jin'e iltifat ettiği bir sözle uyanıyor bazen Jackson'un Jinyoung'a bağırdığı anlarda sıçramasıyla Jungkook'u güldürüyordu. Ne olursa olsun zordu ama bunu da atlatmışlardı. Artık hepsi bağları kullanmayı öğrenmişti, Taehyung'un bağı kapatmayı öğrenmede zorlasa da sonuçta öğrenmişti. Alfa bağlarını kapattığında artık onları duymuyordu.
Uykuları açılırken Jungkook hızlıca kalktı ve banyoya koştu, işlerini hallettikten sonra havluyla yüzünü narin narin kurularken odaya girdi. Taehyung uyanmış ama uykulu bir halde ona bakıyordu. Jungkook yanakları kızarmış, dudaklarını ezmekten şişirmişti öyle bir ifadeyle alfaya yiyecekmiş gibi bakıyordu "Alfam.." dedi sesi titreyerek Jungkook gergindi kızgınlıkları geçmişti, sakin bir zamana denk geldiği için bol bol sevişebilmişlerdi. Saatlerce üstünden inmemişti alfasının, ilk zamanlarının acısını çıkarmışlardı biraz. Fakat şuan günlerce tekrarlayan, kızgınlık olmamasına rağmen kızgınlıktaki kadar arzu hissettiği ve aşırıya kaçan bir arzuyla tekrar alfasını istiyordu.
Kızgınlık gibi değildi ama Taehyung'u şuan öyle çok istiyordu ki delirecekti. "Jungkook " içindeki sevişme isteğini gördüğünde Taehyung şaşırmıştı, henüz gece defalarca kez yapmışlardı ve Jungkook'un ne kadar yorgun olduğunu hissediyordu. Onu reddetmek zor olsa da bir sorun varmış gibi hissediyordu ama ne olabileceği hakkında bir fikri yoktu. Bir döngüye girmişlerdi Jungkook'un sık sık sevişme isteğiyle yanına gelmesi ve seviştikten sonra yorgunluktan uyuya kalmasıyla bitiyordu, sonra topladığı azıcık enerjiyle yeniden alfasıyla sevişmek istiyordu.
Sorun da değildi aslında ama normalde Jungkook böyle değildi alfa bir problem olup olmadığına emin olamıyordu, fazla sevişme isteği neden bir sorun olsun diye de sorgulamıyor değildi. "Taehyung" diyerek iki parça eşyayı da hemen üstünden atmış ve yatağa çıkmıştı. "Jungkook bu gün çok işimiz var ve biz daha dün gece üçe kadar yaptık güçten falan düşmedim ama sen düşeceksin" diyerek reddetmeye çalıştı. Bu kelimeleri söylerken kucağına çıkan omegayla sırtını yatak başlığına dayadı, sevgilisinin belini sarmasa ve penisinin sertleştiğini hissetmese durabilirdi ama bu güzelliğe karşı koyamıyordu. Omegası ona bu kadar ilgiliyken, pürüzsüz beyaz vücudu alfanın izleriyle bezenmiş ve onu becermesi için rica ediyorken onu nasıl reddedecekti ki ?
Omegaysa alfanın bağlamadığı sabahlığını omuzlarından sıyırıp düşmesini sağladı. Başını omuzlarına götürürken Taehyung ne yapacağını biliyordu ve daha da sertleşmeye başlamıştı. Omega önce mührü yaladı, dişlerini mühre geçirdiğinde Taehyung'un güç düğmesine bastığını biliyordu. Mührüne ilgi göstermesi ve onu sıcak ağzıyla ısıtması alfayı taş gibi yapıyor omega da bunu biliyor ve mührünü severken nasıl hissettiğini bağlarından tecrübe ediyordu. Mühründe oyalanan dudaklardan olmamak için belinde duran elleri omeganın kalçalarının arasından deliğine doğru indikçe deliğin etrafındaki sıcaklık ve kaygan sıvı gözünün dönemsine yol açıyordu. Sakince iki parmağını deliğe iterken omeganın belinin yay gibi gerilmesine neden oldu. "Sevgilim" Jungkook inliyor muydu yoksa sesleniyor muydu belli değildi öylesine ihtiyaç doluydu ki hareketleri ve sesi Taehyung daha fazla bekleyemeden hızla altında kalmasına sebep oldu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
THE LAST DAY - TAEKOOK
FanfictionSöyleyecektim. Beni sen mühürleyeceksin anladın mı? Başkası ile aşkıma yazık edemem.