"Sadık alfalarımdan mı olmak istiyorsun?"

2K 159 41
                                    

Taehyung ve Jungkook büyücü ve şaman hakkında uzunca konuşmuş bütün ihtimalleri düşünmüş ve alınabilecek önlemleri konuşmuşlardı. Bir kaç saat önce büyücü bir müttefik isteyen Taehyung bulduğu müttefikin doğru söylediğine emin olana kadar temkinli davranacaktı. Jungkook'un gelenler hakkında ki olumlu düşünceleri de biraz olsun içini rahatlatmıştı. Şimdilik bu durumu ailelerine ve sürüye yansıtmama kararı almışlardı. Min Yoongi'den emin olduklarında herkesi bilgilendireceklerdi, şimdilik herkes Park kabilesini bilmeyecekti. 

Sürü evinin büyük kapısından girip merdivenleri tırmanarak toplantı odasına girdiklerinde odada kimse yoktu. Bu konuyu da bu oda ve evleri dışında bir yerde konuşmaları tehlikeliydi herhangi biri duyabilir ve önce sürüde sonra sürüler arasında yayılabilirdi bu haber. Büyük bir felakete yol açabilirdi, bu yüzden temkinlilerdi. Büyücü Min elinde deri çanta ve iki cam şişe ile içeri  girdi. Şişenin içindeki sıvının rengi birinde su gibi berrakken diğerinde kan kırmızısı bir renkti Taehyung masayı işaret ettiğinde herkes oturdu. Büyücü  "Bunu döktüğümde koku ortaya çıkacak..." derken berrak sıvıyı gösterdi sonrada  kırmızıyı havaya kaldırdı "büyüyü yapanın kim olduğunu bulmak için bunu dökeceğim " dedi.  

Taehyung, Hoseok ve diğer sadık alfalarını odaya çağırdığında Yoongi elindeki sıvıyı çamaşırın üstüne döktü bir kaç saniye sonra koku ortaya çıkmıştı. Taehyung tanıdık gelen kokuyla kaşlarını çattı bu kokuyu biliyordu bu sürüden diyordu ama kim olduğunu hatırlayamadı. Kokuyu alan alfalar aldıkları komutla odadan çıktı ve kokunun sahibini aramaya koyuldular. Jungkook'ta kokuyu alabiliyordu bu kokuyu tanıyordu, yakından tanıyordu kim olduğunu bulmaya çalışırken zihninden akan bir sahneyle kokunun sahibini hatırladı. Taehyung'un da gördüğü o sahne ikisini de hem sinirlendirmiş hem de bir nebze şaşırtmıştı. Sadece yakalanıp getirilmesi bekleyeceklerdi sonrasında acılı bir ölümü olacağını herkes biliyordu. Yaptığının hiç bir sürüde affı yoktu. 

Büyücü Min kırmızı sıvıyı çamaşırın üstüne döktü, bu defa sıvı çamaşırdan akıp toplantı masasında hareketlenerek harfler ortaya çıkarmıştı. Yazan ismi Min Yoongi dışında kimse tanımıyordu. Taehyung yazan ismi tanımadığı için gergindi. Orada yazan isim bir Park kabilesinin üyesine aitse onu ve sürüsünü zor günler bekliyordu. Eğer başı boş bir park kabilesi üyesiyse sadece cezalandıracaktı. Alfa düz bir ifadeyle "Tanıyor musun?" dediğinde büyücü başıyla onayladı. "Sürünüz için iyi haber, bu Park kabilesinden ayrılmış bir büyücü altın, para ve yemek karşılığında büyü yaptığını duymuştum" dedi. Baş alfa içten içe rahatlamıştı, diğer ihtimal sürüsünün bir kaosun içinde kalmasına katlanmak bir baş alfa için çok zordu. O sürünün neşesiyle neşelenir kederiyle kederlenirdi.

"Bu büyücüyü nasıl yakalayacağız, bir büyücüyü zorlamak çokta iyi bir fikir değil gibi" Jungkook konuştuğunda büyücü cevap verdi "Her kabilenin büyü yapma şekli birbirinden farklıdır baş omega, Park kabilesi iksirlerle, büyü tozları, kurutulmuş bitkilerle el yordamıyla yapardı, artık öyle değil kabilelere bunun için saldırıyorlar tüm kabilelerin büyü tekniklerini öğrenip en güçlü kabile olmak için, yani o büyücü birçok şekilde büyü yapmayı biliyor olabilir ve alfalarınızı böyle bir tehlikeye atmak olmaz" Taehyung bir çözüm düşünürken cevabı buldu "Alfalarımla gidersen bu sorun ortadan kalkar" dediğinde Yoongi onayladı. "Bende böyle düşündüm baş alfa " dediğinde Taehyung şüpheyle gözlerini kıstı "Bizim senden istediğimiz yardımdan fazlasını ediyorsun sebebi nedir Min?" diyerek düşüncelerini söyledi. 

Yoongi sakin bir tavırla "Büyücü tarafımı kabul ettiğimden beri derin bir uykuda olan kurdum önce sizin adınızı duyduğumda uyandı, sonra ise sizi gördüğünde uludu. Ben büyücü olsam da aynı zamanda bir alfayım. Kabilem varken ihtiyacım olduğunun farkında değildim ama onlar gittiğinden beri bir sürü arayışındaydım. Bu sürünün alfası olmak istiyorum" dediğinde Taehyung'un şüpheleri azalmamıştı. "Alfa açıkça konuşmak istiyorum, eğer içinizde şüphe kalırsa büyücüyü getirdikten sonra buradan ayrılabilirim."  Taehyung "Evet açık konuş" diyerek konuşmasını bekledi. "Beni çağırdığınızda kurdum uyandı, ben büyücü tarafımı seçmişken kurdumun uyanması ile iki tarafını da uyandıran bir melez oldum. Sizin isminizle uyanan kurdum size ve sürüye bağlı bir kurt olmak istiyorum. Yoksa hangi büyücü bir karşılık almadan iyilik yapmaya gelir ki ? Ben hem ataları tarafından korunan bir büyücü hem de bir sürüye ait olmak isteyen bir alfayım. Asıl konuya gelecek olursak, benim kader çizgim sizi gördüğümde parlıyor. Yanımdaki şamanın da dediği şey buydu, Pak kabilesini ancak sizinle birlikte yenebilirim." 

THE LAST DAY - TAEKOOKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin