"Keşke daha rahat olsalardı"

742 65 15
                                    

Merhaba 

Yazım yanlışı olabilir kontrol etmedim beynim folloş gibi :D Bu bölümü de işte yazdım ayrıca :D

İyi okumalar diliyorum.

Jimin ve Yoongi  biraz daha konuştuktan sonra karanlık iyice çöktüğünde toplantı salonuna gitmek için toparlanıp ayrıldılar. Vardıklarında herkesin orada toplandığını kendi aralarında muhabbet ettiklerini görmüştü. Henüz baş alfa ve baş omega gelmemişti fakat Yoongi alfa bağlarından alfanın yaklaştığını hissediyordu. Yoongi oturunca omega da onun yanına oturdu, Seokjin'in meraklı gözleri ikisi arasında gidip gelirken zihninden geçeni okuyabiliyordu Yoongi.  Ne olduğunu anlaması için Seokjinin bir daha ona bakmasını bekledi ve baktığında gülümsedi. Seokjin bir anda neşeyle gülümsemişti. 

Yoongi ve Jimin'in mühürleneceğini anlamıştı hemen uyanık omega. Namjoon Jackson ile kadim kitabın ilk parçasını nasıl buldukları hakkında konuşurken omegasının neşeli feromonlarını duyunca şaşkınlıkla ona döndü. Ne için neşelendiğini anlamak için yüzüne ve gözlerinin odağını takip etti. Oda aynı şaşkınlıkla onlara bakıp kalınca Jimin komik ifadelerine kıkırdamıştı. Salonda Jimin'in kıkırtısı duyulunca herkes omegaya bakmıştı. Onun durumunda biri nasıl bu kadar içten gülebilirdi ? 

Nasılının cevabını almak için baş alfa ve baş omeganın içeri girmesini beklediler. Zaten koridorda olan ikili ise aşırı sekslerinden dolayı yorgundu. Omega eğer söz konusu Jimin olmasa yataktan bile kalkamazdı aslında. Odaya girdiklerinde içerideki herkes onlara dönüp selamlamış sessizce yerlerine yerleşmişlerdi. Baş omega Jimin ve Yoongi'nin yan yana oturmasından olumlu şeyler olduğunu anlamıştı ama ağızlarından duymak için toplantının başlamasını bekledi. 

Taehyung ne için toplandıklarını zaten bilen üyelere bunu tekrar anlatmaktan kaçınarak Jimin'e baktı "Omega Jimin, sadece soy bağlantın olduğu için böyle bir duruma dahil olmanı hiç istemezdim, ben, omegalarımızın biz alfalara verdiği huzuru hiç bir zaman azımsamadım bizde karşılığında size rahatlığı sağlamalıydık. Ne yazık ki şu anki durumda bunları sağlayamadım. İleride bunu telafi etmeyi unutmayacağım. Öncelikle kararını ve sonra neler yapmamız gerektiğini konuşalım. Kararın nedir ?"

"Sözünüzü kesmemek için konuşmadım ama söylediklerinize katılmıyorum, sizin bir kabahatiniz yok bu o kabilenin kötü niyetiyle alakalı bir durumdu. Öncelikle kan büyüsünü kabul ediyorum, bundan önce alfa Yoongi ile mühürlenme kararı aldık. " Jimin sözlerini bitirdiğin de herkes bu habere sevinse de omegalardan yayılan neşeli feromonlarla daha da neşelenmişler tebriklerini ardı ardına sıralamışlardı. Toplantı salonunda inanılmaz bir pozitif hava oluştu anında. 

"Anladım ikiniz adına çok sevindim Jimin" dedi baş alfa. "Mührünüzü ne zaman tamamlayacaksınız ?" diye sorduğunda Sunmi endişeli olduğunu açıkça gösteren sesiyle "En geç yarın mühürlenmelisiniz." dedi. Yoongi sinirli bakışlarıyla ona döndü "O kadar basit mi görüyorsun bunu?" dedi. Jimin büyücü kadının kötü niyeti olmadığını biliyordu ama rahatsız olmuştu söylediğinden. "Buna mühürlenecek insanlar karar vermeli Yoongi de Jimin de zamanlarının dar olduğunu biliyor zaten Sunmi" Jungkook uyarıcı bir tonda konuştuğunda Sunmi içi rahatlamasa da başıyla onayladı. Kadın bir an önce mühürlenip kan büyüsünün yapılmasını istiyordu. Ne kitaba ulaşılmasını, ne de Jimin'in herhangi bir zarar görmesini kaldıramazdı. 

"O zaman kadim kitabın ilk parçasıyla ne yapacağımızı da konuşalım" Taehyung özellikle Sunmi ye bakarak söylediği şeyle niyetini yavaş yavaş ortaya çıkardı. "Kadim kitabı çok daha korunaklı büyülerle ve yine sadece benim bileceğim şekilde bir kere daha saklayacağız. Ayrıca belirli aralıklarla yerini değiştirmeyi düşünüyorum" Sunmi başıyla onayladı "Değiştirilmeli aynı yerde kalması hiç güvenilir değil bulmalarını kolaylaştırmayalım kadim kitap enerjisini etrafa yayar ve o enerjinin izi kalır. Örneğin önceki sakladığınız yerde zeytin ağaçlarının kökleri ve tılsımlı kumaşla korunmuş olsa bile olduğu yere enerji izini bırakmıştır. Bu enerji ile bir şey yapamazlar ama kitabın önceden orada olduğunu anlarlar."  Sunmi sözlerini bitirmemişti "Ayrıca Jimin'e kan büyüsü yapılmadan önce kitabı saklamamalıyız. Kan büyüsü yapılsın ondan sonra halledelim bu işi " 

THE LAST DAY - TAEKOOKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin