MERHABAĞĞ
İYİ OKUMALAR DİLİYORUM.
Giydiklerini bölüm sonuna koydum.
Yoongi uyandığında birbirlerine iyice yaklaşmış olduklarını, hala sarılmış halde olduklarını görünce gülümsemeden duramadı. Hala uyuyan omegayı izledi, dolgun dudakları yumuşacık görünüyordu, toz pembe inanılmaz sevimli bir rengi vardı bir de. Yoongi uzunca izledi omeganın suratını, hem yüzü güzel hem huyu güzel, her şeyi güzel ve sevimli bir omegaydı. Bu narin ve sevimli görüntüsüne rağmen başına çirkin şeyler gelmesi alfaya tuhaf geliyordu. Onu bu tür şeylerden koruyacak gücü vardı Yoongi'nin.
Melez olduğuna memnundu Jimin'i korumak için seçeneğini arttıracak bir güç olarak görüyordu. Şimdi eşi olacaktı ve Jimin'de melezdi, çocuklarımız nasıl olur, güçleri nasıl olacak diye bile düşünmüştü. Jimin'in zihni izlendiği hissiyle aniden uyanmasına neden olmuş gözlerini açtığı gibi onu izleyen alfayı gördüğünde gülümsemişti. Yanakları hemen kızardı omeganın, "Günaydın" uykulu sesiyle sevimli bir şekilde gözlerini ovuştururken alfa da aynı şekilde ona cevap verdi. Sevimli hareketine de kayıtsız kalamayıp yanağına uzandı alfa. Dudakları Jimin'e değdiği anda omeganın bedeni titredi. Hem beklemediğinden hem de bir alfayla en yakın an olduğundan oldukça da heyecanlanmıştı. Şu anda da sevecen duyguları yüzünden feromonları Yoongi'nin başını döndürüyordu.
Alfa kurduna uysa sevişiyor olurlardı fakat Yoongi iradesini son damlasına kadar kullandı, omeganın alnından öperek yataktan kalktı. "Baş alfa toplantı için çağrı yapıyor" dedi. İradesini kullansa bile bu gece onunla mühürlenmek için güzel ve onu iyi hissettirecek bir ortam hazırlayacak ve kendi için çekilmez olan bu irade savaşı bitecekti. Omega lavaboya giren alfayı izledikten sonra sevimlice gülümsedi arkasından, onunla uyumak güzeldi. Omega daha önce başka biriyle uyumamıştı bu his de Yoongiyle olması da hoşuna gitmişti. Toplantıya çağırıldıklarını hatırladığında uzandığı yerden kalktı. Kokuları tam anlamıyla karışmış gibi hissettiriyordu ama öyle olmadığını da biliyordu henüz mühürlenmemiş olanların kokusu birbirine karışmazdı.
Bir ihtimal daha vardı ama Yoongi'nin bunu yapmayı bildiğini sanmıyordu. O kurdunun bu yanıyla yeni tanışan bir alfayken kokusuyla mühürlemiş olamazdı. Alfa banyodan çıktı "Sana giysilerimden verebilirim duş almak istiyorsan" dediğinde Jimin reddetti "Almayacağım şimdi, sonra alırım" dedi ve o girdi banyoya elini yüzünü yıkarken yüzünün ne kadar kızardığını da görmüş oldu. Kısa sürede oda banyodan çıktığında Yoongi'nin hazırlanmış olduğunu gördü. Yemek yemek için vakitleri yoktu, önce ne için toplandıklarını öğrenmeli ondan sonra da yemek yemeliydi.
Odadan çıkıp üst kata toplantı salonuna vardılar. İçeride Namjoon, Mark, Jackson ve Jinyoung vardı. İçeriye giren ikiliye selam verdikten sonra ikili oturdu ve sessiz bir bekleyiş başladı. Sıra sıra herkes girmeye başlamıştı en sonunda Taehyung ve Jungkook'da geldi. Sunmi hariç herkes geldiğinde Taehyung "Acil bir durum değildi ama sabahtan bilgisini vermeliydim bu yüzden erkenden çağırdım" dedi Baş alfa, kimse ses çıkarmadığında konuya girdi hemen "Sunmi ve ben kadim kitap ile ilgileneceğiz ve alfa Yugyeom'un alfa bağına dahil olması için gerekenleri yapacağız, aynı zamanda Yoongi'de Jimin'e yapılacak büyülerin hazırlığını yapacak." Daha sonra alfalarına döndü, "Bebeğimiz için yapılacak kutlamanın da bu gece yapılmasını istiyorum hazırlıkların çoğu tamamlandı sadece meydanın hazırlanmasını istiyorum. Yemek yine eğitim alanında yenilecek, eğlenceler de meydanda yapılacak" Hoseok'a döndü "Sen bu konuya hakimsin bu yüzden hazırlıklardan sen sorumlusun " diğerlerine de göz gezdirdi "Sizlerin de Hoseok'un verdiği görevleri yerine getirmenizi rica ediyorum." alfalar onayladığında Sunmi ye döndü "Yapmamız gerekenleri yapalım, ardından bizde alfalara yardım edelim"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
THE LAST DAY - TAEKOOK
FanficSöyleyecektim. Beni sen mühürleyeceksin anladın mı? Başkası ile aşkıma yazık edemem.