Yarın okul yok diye uyumamışsınızdır şimdi atacağım o yüzden. Bir kaç bölüm uzatmaya karar verdim fjkghdjklfn neyse eksiksiz okuyun bu bölüm gelecek bölümlerde önümüze çıkacak çok şey konuşuldu.
İyi Okumalar bebeim.
Alfa kendine hakim olmak için büyük bir irade harcıyordu. Omegasının bu kadar seksi, hevesli ve atılgan olması bilmediği bir yönü beklenmedik ve oldukça tahrik ediciydi. Bu zamana kadar Jungkook'un bedeni dışında her şeyi Taehyung'a tatlı gelmişti. Vücudu ise gerçekten seksiydi. Hayran olduğu beden kendi bedenine sarılmış, hayallerini rahat bırakmayan dudaklar gerçekleşmemiş mührünü ve omuzlarını iştahla ısırıyor dişleri arasında işkence yavaşlığında eziyor ve kıvrak diliyle ıslakça yalıyordu.
Taehyung Jungkook'un diline ve sıcak ağzına dayanamayıp yırtıcı bir hırlama sundu. Gecenin sessizliğinde göklerde kaybolan ses omegasını tüm varlığını bilincini ele geçirmişti, alfanın sesi bu kadar baştan çıkarıcıyken birde içinde olsa nasıl sesler çıkaracağını merak ediyordu, elleri beni böyle sertçe tutmaya devam eder mi? Diye soruyordu kendine. Erimek istiyordu kollarında ruhuna kadar alfasına karışmak istiyordu. Feromonları düşüncelerini takip etmiş, alfanın dayanamayacağı kadar lezzetli, karşı koyamayacağı kadar içine çeken, çekici kokuyu alfasının etrafına, bir pelerin gibi sarmıştı. Alfayı kokusuyla mühürlüyordu.
Jungkook fark etmese de Taehyung yarını beklemekte ısrarcıydı. Jungkook'u sıcak bir yatakta, rahat bir şekilde mühürlemek istiyordu. Omeganın ve kendinin ilki olacağı için deneyimsizlerdi bir hata yapıp canını yakmak istemiyordu. Sadece ilkini sakin bir şekilde yapsalar yeterdi, sonrasında onunla her yerde her şekilde olabilirmiş gibi hissediyordu alfa.
Ne kadar iradesini korumaya çalışsa da yenilmek üzere gibi hissetmişti. Yanında durduğunda bile mühürlenmek için çıldıran kurdu tüm bu tören ve omegasının bu baştan çıkaran dokunuşlarından sonra nasıl kendini tutabilirdi ki?
"Alfam, şimdi olmaz mı?" omega ihtiyaç dolu bir şekilde sormuştu alfasına, o kabul edene kadar durmayacaktı. Elleri esmer omuzları, boynu, ensesindeki saçları yavaşça okşuyor ve çekiyor alfanın damarlarının kabarmasına neden oluyordu. Omega hırsla boynuna atıldı dudaklarını mührü etrafına sarıp güçle emmeye başlamış yalayarak mührü daha ıslak hale getirdikten sonra diliyle yavaş yavaş okşamıştı.
Alfa zaten hassastı, kendini tuttukça gözlerinin kırmızısı alevlenip ateş gibi parlıyordu. Omegası hangi anda bu kadar istekli olmuştu anlamıyordu, "Omegam daha rahat şartlarda olman gerekir" onu ikna etmek için sakin ve ikna edici olmaya çalışıyordu. Omeganın ise umurunda değildi "Kollarının arasında olmam yeterli" elini yanağına çıkarıp kırmızı dolgun alt dudağını okşadı, kendi dudakları ihtiyaçla aralanmıştı parmaklarının altındaki bu yumuşak dokuyu dudaklarının arasına alıp, bütün aromasını içine çekmek istiyordu.
Aralık dudaklarını alt dudağı hapsedecek şekilde kapatmış, diliyle okşamış ve yavaşça emmişti. Ellerini sevdiğinin boynuna sıkıca sardı, ardından bacaklarını beli etrafına doladı, omegasının narin gibi görünen fakat delicesine arzu yüklü öpüşe kayıtsız kalamayan alfanın elleri ince belinden aşağı inmiş dolgun kalçalarını sıkarak kendine bastırmıştı. Alfasının taş kadar sertleşmiş erkekliğini kalçasında hissettiğinde içindeki kaşıntı ve yanma hissi ani bir sızıyla arttı. "Taehyung" adı dudaklarından derin bir inleme gibi çıkmış kendini sertliğine sürtmeden edememişti. Kalçasının dolgun yanaklarını olabildiğince hissetmesini istemiş kollarını alfanın boynuna asmış, bacakları belini sıkı sıkıya sararken üst bedenini arkaya atmıştı. Göz temasını kesmiyorlardı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
THE LAST DAY - TAEKOOK
FanficSöyleyecektim. Beni sen mühürleyeceksin anladın mı? Başkası ile aşkıma yazık edemem.