"Ben kendime ne kadar hakim olurum bilmiyorum, uzun süre dayanamam."

5K 309 24
                                    



Omega üryan bir halde yatak odasına ilerledi, kapıyı açtığında yatağa uzanmış sevgilisini yeniden yatağın üstünde bulmuştu. Fakat sevgilisi kendisi gibi giysilerinden arınmış, saçları özenle düzeltilmiş bir şekilde uzanıyordu. Bulunduğu durum omegayı hem anında azdırmış hem de fazlaca heyecanlandırmıştı azda olsa utandırıyordu. Onu tamamen çıplak görmenin heyecanı bir kenara birde evin odalarını sarmış yoğun feromonlar bütün dengelerini bozuyordu. Odayı seksi renkler, müzikler, kokular sarmış gibi hissediyorlar, tecrübesizliğin ilk birleşmelerinin gerginliğini yavaş yavaş siliniyordu zihinlerinden. Jungkook içi titrese de Taehyung'un gözünden özgüven dolu ve zarif bir şekilde ona doğru ilerliyordu.

Uzanan eşinin belirgin adonislerine oturmuş, ellerini geniş göğsüne dayamıştı. Taehyung efsunlanıyor gibi hissediyordu. Onun güzelliğini biliyordu cesur olduğu zamanları da görmüştü ama böylesine bir durumda cesur ve utanmaz hallerini göreceğini düşünmemişti. Düşünmemesinin ve sevgilisinin güzelliğinin etkisi, hislerini kuvvetlendiriyor. Omeganın beyaz teninin yumuşak hissi ile elleri titriyordu heyecandan.

Taehyung bu anı çok düşünmüştü ama hiç bir hayalinde kendini Jungkook'tan daha heyecanlı ve görmemişti. Elleri omeganın beyaz teninde esmer kalıyor okşadığı kaslı baldırlar seğiriyordu. İki genç önce birbirlerinin vücudunu tanımak ve alışmak amacıyla okşuyor ve öpüşüyordu. Alfanın teninin sertliği buna tezat omeganın yumuşaklığı ilaç gibi gelmişti onlara. Kızışmalarını tetikleyecek kadar ileri giden Jungkook bu defa Taehyung'un sabırlı davranmak için harcadığı çabayı baltalıyor gibi yumuşak dudaklarını diliyle ıslatmış, eğilerek önce alfanın boynuna sokulmuş ardından yavaş ve tahrik edici bir şekilde öpmüştü. Diliyle boynuna daireler çiziyor alfanın başını döndürüyordu.

Alfa ıslak dudakların teninde bıraktığı hislerle gözlerini kapatmış, onu altına almak için acele etmemeye çalışıyor, kurdunun içinde omegaya hemen sahip olmak için attığı çığlıkları görmezden geliyordu. Gözlerini açtığında omeganın karşılaştığı kırmızı irisler ile yüzü çekici şuh bir gülümsemeye büründü. Omega kırmızı gözlerini görmek istemişti. Onun kurt gözlerini ayrı bir seksi buluyordu. Kırmızı irislerinde ki vahşilik içini yakıyordu.

"Jungkook" dedi ihtiyaç ve endişeyle "Ben kendime ne kadar hakim olurum bilmiyorum, sen böyleyken uzun süre dayanamam." dudaklarını yalayıp hızlı solukları ile devam etti "İlk olacağı için canın yanacak bu yüzden hızlı olmasını sağlayalım, daha sonra birbirimizi istediğimiz kadar öper, birbirimize doyarız olur mu sevgilim " Jungkook anlayışla başını salladı. Jungkook hiç bir şeyden korkmuyordu sadece mührün çok yaktığını ve alfanın içine girerken canının az da olsa acıyacağını biliyordu. Ne kadar acıyacağını tahmin edemediği için endişelenmişti biraz fakat şuan aklına bile gelmiyordu. Taehyung omegayı üstünden alıp hızla yatağa sermiş, bacaklarının arasına girmişti.

Jungkook şimdi heyecanlanıyor, yanakları şimdi kızarıyordu. Sevişmek hele ki aşık olduğu adamla sevişmek güzeldi ve doğru yapıyor muyum diye tedirginde etmiyordu. Tek beden olmak heyecanlandırıyordu omegayı içine girecek olması, mühür ile bağlanacak olmaları onları zihinsel ve duygusal olarak onları asla kopmayacak bir halatla bağlamak gibi olacaktı. Alfa sının bundan sonraki her an onun olacağının deliliydi.

Bu halata sahip olurken kötü yada utandırıcı anı istemediği için çekiniyordu. Taehyung ise henüz kontrolünü sağlamış duruma ayak uydurmuştu, sevgilisinin bedenini ıslak diliyle okşuyor, kalın dudakları ile sık sık öpüyordu. Daha fazlasını isteyen vücudu ile ne yapacağını bilmeyen omega ise altında sızlanıyor ince belini kıvırıyordu her darbede. Deliğinden ve penisinden gelen kaygan sıvı ise sanki içini kaşındırıyordu.

THE LAST DAY - TAEKOOKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin