4

2K 59 1
                                    

Ešte pár minút som tam stála. Chcela som odísť, ale zastavila ma niekoho hruď, do ktorej som narazila. Zdvihla som hlavu a tam som videla nado mnou skláňajúcého sa Tannera. 

,,Dávaj pozor." odvrkla som mu tak, aby nás naši nepočuli. On sa iba uškrnul a povedal: ,,Ty si do mňa vrazila, tak sa pozeraj kade chodíš." Otočil sa odišiel von z domu. Ja som iba vydýchla hnev, ktorý sa vo mne nakopil a išla som hore po schodoch. Položila som kabelku na zem k stolu a vyzula som sa. Sveter som prehodila na stoličku a  vzala som si slúchadlá aj s mobilom. Pri zrkadle som si ešte vlasy stiahla do drdola a išla som dole. Prišla som do kuchyne a vybrala som si odtiaľ pohár a naliala som si doňho biele víno. Vzala som si ho a otvorila som dvere na záhradu. Sadla som si na lehátko pri bazéne a napila som sa z vína. Ľahla som si a pohár som položila vedľa mňa na zem. Do uší som si vložila slúchadlá a pustila si hudbu. Slnko na mňa príjemne svietilo a hrialo ma, keďže je ešte leto. Na oči som si nasadila slnečné okuliare a privrela som oči. Sústredila som sa na tóny hudby a pomaly som zaspávala. 

TANNER

Po raňajkách som sa išiel zbaliť, pretože večer s chalanmi odlietame do Paríža kvôli robote. Tá mrcha, čo ma minule obrala aj o peniaze, aj o drogy tam má nejaké plány a ja jej ich naruším. Zabila mi jedných z najlepších mužov a skoro aj najlepšieho kamaráta. Potom som vyzeral jak totálny debil keď som sa pred budúcou rodinou ukázal s monoklom. No nič. Zišiel som dole a tam som uvidel vo dverách obývačky stáť Avu. Pomaly som prišiel k nej, aby som zistil na čo sa s úsmevom pozerá. Uvidel som, ako naši rodičia celí šťastní spolu tancujú a smejú sa. Bol to krásny pohľad. Zrazu sa Ava rozhodla odísť, ale nepodarilo sa jej to, lebo do mňa narazila. Prehovorili sme dve vety a odišiel som. Potrebujem ešte s chalanmi prejsť plán a zbaliť zbrane. Vonku som nastúpil do môjho Porsche a vyrazil som do nášho klubu. Pod ním máme našu zbrojnicu a všetko spojené s tým. Do 15 minút som bol namieste. Zaparkoval som na našom súkromnom parkovisku za klubom a vošiel som cez zadný vchod. Pozdravil som sa s chalanmi, ktorý sedeli pri bare. Aj keď je ešte len 5 hodín, klub je plný ľudí. Rovno sme zišli dolu do bunkru a začali sme baliť. Prebrali sme ešte náš plán. Asi po troch hodinách sme vzali veci a hodili ich do Dariovho auta a rozlúčili sme sa. Nasadol som do auta a namieril som si to rovno domov.


Auto som zaparkoval pred garážou a vystúpil som. Pozrel som sa na hodinky a tie ukazovali pol deviatej večer. Zamkol som auto a otvoril som dvere do domu. Hneď som započul smiech z obývačky. Vyzul som sa a prešiel som k nej. Uvidel som, ako na gauči sedí Erica s Avou a otec sedel v kresle. V rukách mali poháre s červeným vínom a otec whiskey. Predpokladám, že to neboli ich prvé kvapky, ktoré vypili.

,,Ahoj, čakali sme na teba s večerou, ale keď si neprichádzal, najedli sme sa bez teba. Kde si bol tak dlho?" prehovoril otec, keď si ma všimol stáť vo dverách. Ja som sa iba pousmial a pozdravil som sa im.

,,Ahojte, zdržal som sa v práci, musel som niečo vybaviť, lebo zajtra na pár dní odchádzam." povedal som a pritom som si nalial do pohára whiskey a sadol som si do druhého kresla. Všimol som si, že Ava nasadila kamennú masku, keď zistila, že sa nachádzam v dome. S ňou teda ešte bude sranda.

,,Áno? Obaja zajtra odchádzate? Kayle aspoň budeme mať dom sami pre seba,..." vravela Erica, ale prerušila ju Ava, ,,Mami prestaň, istotne nechcem vedieť čo a kde budete v dome robiť. Izbu si zamykám, aby ste vedeli." pri konci poslednej vety sa trochu pousmiala, ale hneď to zakryla a napila sa vína.

,,Neboj sa, detaily ti vravieť nebudem. A kam ideš Tanner?" opýtala sa ma Erica a ja som jej jednoslovne odpovedal.

,,Paríž." všimol som si, že Ava sa pri mojej odpovedi nervózne zamrvila, ale nekladol som tomu pozornosť.

,,Ooo tak to môžte ísť jedným triskáčom. Ava ide tiež do Paríža. Aspoň sa viac zblížite." povedala Erica a mne skoro zabehlo. 

,,Mami myslím si, že to nie je dobrý nápad." povedala Ava, ale hneď jej na to odpovedal môj otec. 

,,Ale no tak, veď nebude to také zlé. Tam pôjdete jedným lietadlom a potom si pôjde každý po svojom." naliehali na nás tak sme nedobrovoľne obaja prikývli. 

AVA

Ešte sme tam chvíľu sedeli a rozprávali sme sa o svadbe, ktorá bude o mesiac. Keď som dopila pohár vína, ospravedlnila som sa a odišla som do svojej izby. Zavrela som za sebou dvere a začala som sa prezliekať. Obliekla som si športové legíny so športovou podprsenkou a na nohy som si obula tenisky. Vlasy som si stiahla do copu a vzala som si iba mobil. Vybrala som sa do telocvične, ktorú máme pod domom. Je to také moje fitko. Máme tam boxovacie vaky, rôzne stroje, činky a boxérsky ring. Pre ten som naliehala, lebo milujem box. Mobil som napojila na repráky a pustila si nejakú hudbu na plné pecky. Okolo hánkov na rukách a zápästí som si obmotala bandáže a pristúpila som k mechu. Začala som doňho udierať, kopať a mlátiť ho. Tak som sa sústredila na tréning, že som si ani neuvedomila, že je niekto pri mne pokiaľ sa neozval. 

,,Mohli by sme sa dohodnúť na zajtrajšom lete, ak máš čas." prehovoril Tanner a sadol si na schody k ringu. Ja som prestala a napila sa vody. Bola som už celkom vyčerpaná a celá spotená. 

,,Keď už si ma prerušil, tak hovor." povedala som a pokračovala v tréningu. Chcela som dokončiť moju hodinu cvičenia a zostávalo mi už len 15 minút. Po celý čas som na sebe cítila Tannerov pohľad, ale neriešila som ho. Začal rozprávať a ja som ho počúvala. 

StepBrotherWhere stories live. Discover now