Oproti nám sedeli na gauči oni. Tanner aj so zvyškom gangu. Dúfala, že tento večer by sme mohli mať kľudný, ale tak asi nám to nie je súdené. Všetkých som si premerala rýchlym pohľadom a všimla som si Victora s nohou vystretou na stole. Chudák asi nemôže ani chodiť. Nakoniec som pohľadom zastavila na Tannerovi. Rovnako sa pozrel aj on, bez ďalších okolkov sme vystúpili z výťahu a bez povšimnutia sme si to namierili do reštaurácie. Sadli sme si k stolu pre štyri a oni si sadli k baru. Polovica je bar a zvyšok reštaurácia. Keď sa reštaurácia o pol 11 zatvorí, upracú sa stoly a zmení sa to celé na klub. Volali sme do kuchyne aby nám niečo malé pripravili, preto sa neuzavrela celá časť, ale zostal tam jeden stôl pripravený pre nás. Hneď nám priniesli cestoviny a my sme sa do toho pustili. Nakoniec nám doniesli aj dezert, och ten bol božský.
,,Aký máme plán? Čo budeme s nimi robiť? Narušili nám akciu a skoro ťa zabili." začala Reya a ja som vôbec nevedela čo jej na to povedať. Otočila som jemne hlavou a pozrela som sa na neho. On nás celý čas sledoval pohľadom a čakal čo bude. Vrátila som sa pohľadom k dievčatám a premýšľala som.
,,Vôbec neviem. Toto sa mi ešte nestalo. Neviem čo mám robiť. Buď budeme bojovať a zápasiť o to čo je naše alebo sa spojíme a budeme spolupracovať. Ale pochybujem, že takýto návrh príjmu, ale čo horšie je to, že ja takýto návrh nechcem prijať." dokončila som a hlavu si uložila do dlaní. Imani ma chytila za ruku a Reya mi prešla rukou po nohe pod stolom.
,,Budeme bojovať, nech to stojí čokoľvek. Nevzdáme sa toho čo je naše. Ale za nič sa s nimi nespojíme, nie po tom čo nám v noci spravili. Za to čo spravil Hunter sa im niekoľkokrát pomstím." povedala Tori. Reya s Imani iba prikývli a ja som bola neskutočne vďačná. Zdvihla som pohár s džúsom a oni s vínom a pripili sme si.
,,Ďakujem vám a milujem vás." povedala som a všetky sme sa zasmiali.
,,Pôjdeme aj do baru? Mám chuť tancovať, aj napriek našim zraneniam. Troošku prosím a oni nás tam čakajú." naznačila hlavou na nich.
,,Môžeme, budem opatrná Tori. Ale ak bude mať blbé poznámky dám si pohárik, takže na mňa dáš pozor je ti to jasné? Viem presne čo sa stane ak si na tie tabletky vypijem, ale prešli skoro už tri hodiny takže by ich malo byť čo najmenej v mojom systéme." vyhlásila som tvrdohlavo, Tori prekrútila očami a zasmiala sa.
,,Oh si tvrdohlavá krava, ale nepohnem s tebou, viem." pokrútila hlavou a dopili sme zvyšok v našich pohároch. Pomaly sme sa zberať na odchod, problém bol vtom, že som zabudla na to, že ma strelili a prudko som vstala. Hneď som sa prichytila stoličky a položila si jemne ruku na brucho. Pomaličky som to predýchala.
,,Vravela som ti, že buď opatrná a ty nie a nie." pozrela na mňa Tori, keď pomaly odchádzala od stola. ,,Krava." povedala som jej, vystrela som sa a kráčala za nimi. Musím si dávať pozor, lebo s mojím šťastím si ešte dnes, roztrhnem stehy. Spolu sme išli smerom k baru a postavili sa neďaleko nich. Do pár minút čašníci spratali náš stôl a bar sa otvoril úplne.
,,Nox, poprosím ťa štyri tequily." zamávala naňho Imani a on do pár sekúnd bol pri nás aj s našou objednávkou. Mal ich, ale päť ako vždy. Tá je jeho na zvítanie po dlhej dobe.
,,Na zdravie." kývli sme na seba a obrátili naše poháriky.
,,Tak Ava, ako to ide?" opýtal sa ma a zvodne sa na mňa usmial. Vedela som prečo. Vždy keď som v Paríži tak si to nezáväzne rozdáme a tentoraz to nebude inak.
,,Úžasne ty? Z tvojho pohľadu viem presne o čo ti ide a mám pre teba iba jednu odpoveď," videla som ako sa nad nami Reya zasmiala, lebo všetky vedeli o čo ide. Predsa im nebudem klamať. Imani keď bola naposledy opitá, vyspala sa s ním a on jej potom na záchode držal vlasy. Nad tou spomienkou som sa musela zasmiať.
,,zastavím sa za tebou, budeme tu ešte tri dni. Už si si nejakú vyhliadol, alebo si si konečne vybral?" s úsmevom som prstom ukázala na nás štyri a my sme sa na neho všetky zvodne dívali.
,,To nie je fér. Idem mám robotu, vidíme sa." povedal a s úsmevom odišiel. Vedela som, že nás celý čas sledovali, ale mala som ich na háku, tento večer sa potrebujem uvoľniť a zbaviť sa tejto otrasnej bolesti, ktorou musím trpieť, kvôli tamtému debilovi. Cítila som, že sa presunuli k nám.
,,Ahoj." povedal, iba som si povzdychla. To sa zmôže len na toto? Chabé ahoj? Nie. Nebude to mať také ľahké.
,,Ideme tancovať?" opýtala som sa a oni prikývli. Vyzliekli sme si bundy a položili sme ich na bar. Všimla som si, že pohľadom zavadil o moju obviazanú ruku. To sa pozerá na svoje dielo? Výborne, gratulujem, úloha splnená. Prešli sme na parket a Dave začal hrať naše pesničky. Začali sme tancovať ako o život. Odľahlo mi, lebo ma moje rany neboleli. Točili sme sa, tancovali a smiali sa. Bol to krásny večer. Zozadu mi niekto obmotal ruky okolo pása, ale neriešila som to. Otočil si ma k sebe, ale nepoznala som toho chalana. Bol celkom pekný a svalnatý, určite chodí pravidelne cvičiť. Tancovali sme spolu niekoľko minút, keď sa ku mne nahol a začali sme sa bozkávať. Svoje ruky premiestnil na môj zadok a jemne ho stlačil. Keď pesnička skončila, rozlúčili sme sa a ja som sa vrátila k dievčatám a tancovala som znova s nimi. Asi po hodine čo sme tancovali a po každej tretej pesničky si dali dvoch panákov, som potrebovala ísť na toaletu. Naznačila som ústami dievčatám kam mám namierené a išla som.
Toalety boli na moje prekvapenie prázdne tak som hneď vošla do jednej s voľných kabínok. Predtým ako som s nej vyšla počula som ako na wecko prišla skupina dievčat. Spievali si a smiali sa. Vyšla som z kabínky a postavila som sa k umývadlu pri dverách. Závidela som im tento bezstarostný život. Užívali si a zabávali sa, nemali povinnosti a nepozostával na nich biznis. Zahnala som tieto myšlienky a rýchlo som si umyla ruky. Otvorila som dvere a vyšla som odtiaľ. Kráčala som popri bare naspäť za dievčatami. No tesne po pár minútach som ucítila oslepujúcu bolesť v bruchu. Uvedomila som si čo sa stalo. Dvaja chlapi v bare sa bili a jeden ma trafil fľašou rovno do mojich čerstvých stehov. Akoby nestačilo to, spadol na zem, rovno na mňa a jeho päsť pristála na mojich stehoch. Strašne to bolelo, ostrá bolesť prenikala do každej časti môjho tela a nevedela som sa poriadne nadýchnuť.
YOU ARE READING
StepBrother
RomanceVolám sa Ava a mám tri najlepšie kamarátky, s ktorými aj pracujem. Žijem len s mamou, lebo otec nás opustil, keď som mala 13. Lepšie povedané zabili ho. Som členkou mafie, jej hlavou. Otec mi všetko odkázal a mama sa o to starala do mojich 18 rokov...