18+
,,Pôjdeme sa prejsť do parku?" opýtala som sa, keď sme platili účet. Hneď sme sa vrátili z wecka, sme dopili s Tannerom kávu a poprosili čašníka o účet. Harry Tannera ťahal celý čas za ruku preč.
,,Môžeme, nech ho zbavíme energie a kľudne zaspí." pousmial sa nad tým a pomaly sme vychádzali z reštaurácie. Nastúpili sme do auta a Tanner vyrazil smerom k miestnemu parku. Zaparkovali sme na parkovisku neďaleko neho a vystúpili sme. Ja som pomaly viedla za ruku Harryho smerom k vstupu. Tanner ešte niečo vyberal z kufra, ale hneď nás dobehol. Harryho ho chytil druhou rukou a tak sme spolu kráčali do parku.
Na voľné miesto, kde nebolo veľa ľudí sme sa uložili. Tanner pod strom prestrel deku a Harrymu dal do ruky menšiu loptu. Ja som si sadla na deku a oni dvaja ku mne. Harry si s Tannerom hádzali loptu a ja som ich sledovala. Neskôr som sa k nim pridala. Potom sme sa hrali s dvomi autíčkami, ktoré mal Harry vo vrecku.
,,Kacicky." prehovoril Harry a rukou ukázal na oblohu. Ľahol si na deku a my sme si ľahli vedľa neho. Takto sme spolu sledovali oblohu. Bolo to pekné na chvíľu vypnúť. Z vrecka som vytiahla mobil a spravila som nám spoločnú fotku. Budeme mať peknú spomienku. Dám ju vytlačiť a položíme ju nad krb. Ešte sme tam niekoľko minút ležali, keď som si všimla, že Harrymu klipkajú očká.
,,Tanner? Pôjdeme domov? Harry je už unavený." prehovorila som tichšie a on prikývol. Obaja sme sa postavili a Tanner si vzal na ruky malého. On si svoje rúčky obmotal okolo Tannerovho krku a uložil sa na jeho ramene. Poskladala som deku a vzala do ruky loptu. Tannerovi som dala do vrecka ešte autíčka a vybrali sme sa smerom k našemu autu. Otvorila som Tannerovi dvere, aby mohol do sedačky položiť Harryho. Hneď ho aj pripútal a ja som medzitým odložila do kufra deku s loptou.
Domov sme prišli do dvadsiatich minút. Ja som rovno išla odomknúť a Tanner vzal malého. V chodbe som sa vyzula a Harrymu som dala dole jeho malé topánočky. Vyšli sme do mojej izby a uložili sme ho do mojej postele. Okolo sme poukladali ešte zvyšné vankúše aby nespadol. Vyšli sme vonku z izby a privreli sme dvere, aby sme počuli ak by sa niečo dialo. Zišli sme dole do obývačky a Tanner sa hneď zvalil na gauč. Ja som si sadla vedľa neho. Pozrela som sa na mobil a tam ukazovalo čas niečo po šiestej večer. V parku sme boli skoro tri hodiny.
,,Ďakujem, že si šla s nami. Harry bol šťastný a aj ja." prehovoril do ticha Tanner a jemne sklopil oči do zeme.
,,Pokúsim sa o to aby sme vytvorili spoločnú rodinu. Ale nesľubujem, že to bude hladká cesta. Zažila som si toho veľa a nedá sa to vytesniť. Neviem sa zbaviť svojej minulosti." cítila som ako sa mi po líci skotúľala slza. Tanner mi jednu ruku položil na stehno a pootočil sa ku mne. Prstom druhej ruky mi zotrel z líca slzu a hlavu posunul k jeho.
,,Neboj sa. Spolu všetko zvládneme a navzájom sa podržíme. Ochránim vás celým telom aj dušou. Prisahám" pošepkal mi do pier a jemne ma pobozkal. Tentoraz to bol bozk plný citov a vášne. Vložili sme do neho všetko. Svoje ruky som mu priplietla do vlasov a obkročmo som si na neho sadla. Tanner svoje ruky premiestnil na môj zadok, ktorý jemne stlačil. Z mojich úst sa vydral jemný vzdych a Tanner sa usmial do mojich pier.
Svoje bozky premiestnil na môj krk a spolu so mnou sa postavil. Jemne si so mnou ľahol na gauč tak aby som bola pod ním. Vyzliekol mi tričko a odhodil ho na zem. Znova som si ho k sebe pritiahla. Nechcela som sa ho za žiadnu cenu vzdať. Pretiahla som mu cez hlavu tričko a rukami som mu obkreslila svali na bruchu. Na boku mal vytetovaný dátum. Nesmiem sa ho zabudnúť opýtať sa ho, čo znamená.
Rozopol mi zips na kraťasoch a jedným ťahom ich zo mňa stiahol dole. Z môjho krku sa bozkami premiestňoval cez hruď až po lem mojich nohavičiek. Bozkával ma pod bruškom a zároveň mi pri tom rozopol podprsenku a odhodil mi ju preč. Prstami sa zakliesnil o kraje nohavičiek a ukrutne pomaly ich ťahal dole. Keď už boli niekde na zemi, vyzliekol si svoje nohavice aj s boxerkami a svoje ústa premiestnil k mojim nohám. Obdarovával ma bozkami na každom mieste až kým sa nedostal k vnútornej strane stehien. Vtedy som to už nevydržala a pritiahla si ho k sebe. Vtiahla som si ho hneď do bozku.
,,Vojdi do mňa konečne." prehovovrila som a viac si ho k sebe pretiahla. Tanner ma pobozkal a usmial sa.
,,Si nejaká nedočkavá. Počkaj nasadím si kondóm a o sekundu som v tebe." vyslovil Tanner a už sa naťahoval za svojimi nohavicami. Chcela som ho hneď teraz, bez akýchkoľvek prekážok. Bola som na to pripravená. Zastavila som ho v pohybe.
,,Tanner, nepotrebujeme kondóm." povedala som mu a s nádejou som na neho pozrela. On sa na mňa neisto pozrel.
,,Si si určite istá? Vravela si, že ti antikoncepcia skončila." prehovoril.
,,Áno som, veď stihneš ho vytiahnúť včas a nebude žiadny problém." Tanner iba s úsmevom prikývol a pobozkal ma. Znovu sme sa vášnivo bozkávali a on do mňa vnikol. Začal prirážať pomaly a potom tvrdšie a tvrdšie. Ani na sekundu sme sa od seba neodtiahli a po cely čas sme sa bozkávali. Obaja sme do toho vložili všetky naše pocity. Naše telá sa spojili a my sme vytvorili jedno. Po pár prírazoch sme sa obaja naraz urobili. Bol to asi najsilnejší orgazmus aký som kedy mala. Obaja sme boli do toho ponorený tak hlboko, že sme zabudli na sex bez kondómu a Tanner sa urobil do mňa. Ani jeden z nás sme to neriešili, aj keď obaja sme si tú chybu uvedomovali. Bola som pripravená na čokoľvek. Čokoľvek s ním.
Tanner sa zvalil vedľa mňa a ja som si ľahla na jeho hruď. Prikryl nás dekou a len sme tam ležali. Po niekoľkých minútach nado mnou vyhrala únava a mne sa zatvorili oči.
YOU ARE READING
StepBrother
RomanceVolám sa Ava a mám tri najlepšie kamarátky, s ktorými aj pracujem. Žijem len s mamou, lebo otec nás opustil, keď som mala 13. Lepšie povedané zabili ho. Som členkou mafie, jej hlavou. Otec mi všetko odkázal a mama sa o to starala do mojich 18 rokov...