Vyšla som z wecka, ale cítila som, že Tanner stále kráča za mnou. Necítila som sa vôbec dobre. Prechádzala som cez bar až napokon von. Prešla som k výťahu a stlačila tlačidlo na privolanie ho. Už som nevládala stáť na nohách tak som sa zošuchla vedľa neho na zem. Bola som už strašne unavená a tak som na chvíľu privrela oči. Nemyslela som, že hneď odpadnem. Iba som cítila ako okolo mňa niekto obmotal ruky a zdvihol ma. Následne som len cítila ako ma niekto položil do mäkkých perín.
TANNER
Videl som, že jej nie je dobre tak som išiel celý čas za ňou tak aby si ma nevšimla. Prešla celým klubom až na chodbu. Keď som prišiel k výťahom, uvidel som ju sedieť na zemi a spať. Akurát prišiel výťah tak som ju vzal na ruky a vošiel som spolu s ňou doňho. Niečo zamrmlala, ale nerozumel som jej. Výťah zastavil na našom poschodí. Namieril som si to s Avou na rukách do môjho apartmánu. Kartou som nám otvoril dvere a prešli sme k mojej posteli. Položil som ju na ňu a vyzul som jej topánky. Iba som ju prikryl a mal som v pláne odísť, keď ma schytila za ruku.
,,Je mi zle." zašepkala a tak som ju vytiahol z postele. Obaja sme šli do kúpeľne a tam som si s ňou kľakol k záchodu. Vzal som jej vlasy z tváre a ona hneď zo seba všetko vyvrátila. Jemne som ju hladil po chrbte, kým neskončila. Postavil som ju na nohy a prešli sme k umývadlu. Zapol som vodu a ona si vypláchla ústa. Umyla si tvár, ale pritom sa jej podarilo oliať sa a mňa tiež. Vypol som vodu a posadil som ju na okraj vane.
,,Prepáč, nechcela som." prehovorila a snažila si rozšnúrovať čižmy.
,,Nič sa nestalo. Počkaj, pomôžem ti." vyzliekol som si mokré tričko a pomohol som jej vyzuť čižmy. Ona si začala rozopínať nohavice.
,,Pomohol by si mi vyzliesť aj nohavice a tričko? Nechcem spať v mokrom oblečení." povedala a pomaly si sťahovala dole rifle. Bola strašne zlatá, ako sa snažila.
,,Podrž sa vane." nakázal som jej a jedným švihom som z nej stiahol nohavice dolu, ale nerátal som s tým, že sa pustí vane a celá sa zvalí na mňa. Obaja sme sa zosypali na zem. Začala sa roztomilo smiať, pritom ako na mne ležala. Až teraz som si všimla, aká je krásna. Preboha čo to vravím. Asi mi už fakt hrabe. Zničoho nič sa prestala smiať, ale ani sa nepohla. Stále sa opierala o svoje dlane po stranách mojej hlavy a pozerala sa na mňa. Hľadela na mňa s neutrálnym výrazom. Nevedel som čo mám od nej čakať a nedokázal som sa pozerať inam ako na ňu.
Tie krásne vykrojené plné pery ružovkastej farby. Hnedé oči s odrazom zelenej. Nahla sa ku mne a pobozkala. Vôbec som nečakal to, čo práve spravila, no nebránil som sa a bozk som viac prehĺbil. Dravo sme sa na podlahe v kúpeľni bozkávali, kým sa odo mňa rýchlo neodtiahla a nebežala k záchodovej mise. Znovu zvracala. Vstal som zo zeme a prešiel som k nej. Ava už stala pri umývadle a oplachovala si tvár.
,,Počkaj tu, idem ti doniesť nejaké čisté tričko." ona prikývla a ja som odišiel do izby. Z kufra som vybral jedno biele tričko a išiel som späť. Keď som vošiel do kúpeľne, uvidel som len Avu ako leží na zemi pod umývadlom a spí. Podišiel som k nej a nadvihol som ju. Vyzliekol som jej tričko a obliekol som jej to moje. Z pod neho som jej vyzliekol aj podprsenku. Vzal som ju na ruky a namieril som si to s ňou do postele. Uložil som ju na posteľ a prikryl som ju perinou. Vrátil som sa do kúpeľne a oblečenie som dal vysušiť. Zhasol som v kúpeľni a ľahol som si k Ave do postele. Ona sa iba ku mne pritúlila a zaspal som s ňou na mojej hrudi.
AVA
Ráno som sa zobudila s bolesťou hlavy. Keď som otvorila oči, všimla som si, že som v cudzej posteli, ale nikdy by som si nepredstavila, že to bude Tannerova posteľ. Rýchlo som sa z nej po tichu vyparila. Ani som nehľadala svoje, veci iba som za sebou pomaly zavrela dvere a prešla k tým našim. Zaklopala som na nich, ale nikto neotváral. Po niekoľkých ďalších zaklopaniach mi otvorila dvere Imani.
,,Kde si ty bola? Nemohli sme ťa nájsť, ale potom nám Victor povedal, že si u nich. Čo si tam vlastne robila?" hneď ma zasypala otázkami.
,,Viem len, že mi bolo zle a išla som do izby. Vzal ma k nim, lebo som tak trocha zaspala pri výťahu..." zasmiala som sa a pokračovala som, ,,Na niekoľkokrát som zvracala a keď som sa umývala, celých som nás oliala, tak som sa začala vyzliekať a on mi pomohol. Nooo pritom sa mi podarilo na neho zvaliť a tak trochu sme sa bozkávali. No a potom nič, zaspala som." všetko som jej dorozprávala, ale to už sme pili kávu v kuchyni. Keď sme už riešili dnešnú večernú akciu, tak sa k nám pripojili aj dievčatá.
,,Ale neuveríte čo som včera o nich zistila." povedala Tori a hneď som vedela, že nič dobré, lebo nervózne búchala prstami o pohár.
,,Čo?" opýtala sa Imani.
,,Vlastnia tie kluby to je pravda, ale nerobia veci legálne. Sú to tiež mafiáni rovnako ako aj my. Akcia, ktorú sme mali tento týždeň a ten hajzel čo nás chcel obrať? Tak to bol Tanner a skoro sme zabili Huntera." všetko nám o nich následne povedala. Nemohla som uveriť vlastným ušiam. Som úplna hlupaňa. Mala som chuť sa prefackať za to, že som ho včera bozkávala.
,,Nesmieme im nič povedať, ani sa prezradiť. Určite nič o nás nevedia a tak to aj musí zostať. Nevieme čo by spravili ak by sa to dozvedeli a my sme takto vo výhode." povedala som skôr rozkazom. Vstali sme od stola a išli sa obliecť. Rozhodli sme sa, že zájdeme do neďalekej reštaurácie na raňajky a potom sa prejsť do mesta.
YOU ARE READING
StepBrother
RomanceVolám sa Ava a mám tri najlepšie kamarátky, s ktorými aj pracujem. Žijem len s mamou, lebo otec nás opustil, keď som mala 13. Lepšie povedané zabili ho. Som členkou mafie, jej hlavou. Otec mi všetko odkázal a mama sa o to starala do mojich 18 rokov...