18+
Otvorila som oči a nado mnou sa skláňal Matthew s úsmevom na perách. Obkročmo sedel na mojej panve a vyhrnul mi tričko hore nad hlavu.
,,Nedotýkaj sa ma Matthew, pomoooc!" kričala som a snažila som sa hýbať čo najviac, aby som mu prekazila jeho prácu. Chcel ma pobozkať, ale hlavu som otočila na bok. Nahol sa k môjmu uchu a pošepkal mi: ,,Toto si ešte obaja pekne užijeme a potom vás oboch zabijem, ale neboj sa najprv tvoju lásku, aby si videla, čo si spôsobila." usmial sa a oblízol mi ucho. Mojim telom prešla vlna nechute, ale uvidela som, že Tanner sa začal hýbať. Odľahlo mi, že žije. Matthew mi rozopol podprsenku a nahol sa ku mne. Ja som mu dala hlavičku, čo spôsobilo, že sa odtiahol a mojou hlavou prešiel nával bolesti.
Päsťou mi vrazil do brucha, čo spôsobilo, že som sa trochu nadvihla a ďalšou päsťou mi vrazil do brady. Moju hlavu otočilo do boka a Matthew sa presunul k mojim nohaviciam. Rozopol mi ich a aj s nohavičkami mi ich stiahol dole. Rovnako si stiahol svoje nohavice aj s boxerkami. Vzal si ruky jeho kamaráta a párkrát si po ňom prešiel. Bez čohokoľvek ním do mňa vošiel a začal prirážať, tak rýchlo ako len vedel. Moje telo sa viac nechcelo ani pohnúť a ostala som paralizovaná. Rukami mi chytil prsia a začal mi ich stláčať. V tú chvíľu som nepoznala horší pocit ako toto. Všimla som si, že Tanner sa hmýri na zemi a pozerá sa mojim smerom.
,,Nedotýkaj sa jej. Nechaj ju na pokoji, počuješ ma ty hajzel? Pusť juu!" začal kričať Tanner, keď si uvedomil čo sa deje. Aj z tej diaľky som mohla vidieť, že jeho oči sú plné bolesti a sĺz. Snažila som sa mu venovať upokojujúci úsmev, ale ani si neviem predstaviť, ako som mohla vyzerať. Matthew sa nad ním iba pousmial a už som len cítila ako sa urobil a vytiahol ho zo mňa. Postavil sa a obliekol si nohavice. Ešte raz sa ku mne naklonil a do ucha mi pošepkal: ,,Neboj sa, toto ešte nie je koniec." ubezpečil ma a navliekol si na seba tričko. Prešie k dverám a otvoril ich. Dovnútra zavolal ďalšieho chlapa, ktorý sa na mňa s chuťou v očiach pozeral.
,,Rob si s ňou čo chceš, ak sa bude brániť kľudne jej ublíž, len musi ostať nažive." upozornil ho Matthew a chlap sa vybral ku mne.
,,Ani sa jej nedotkni, inak ti odrežem vtáka, rozumieš? Za toto ešte zaplatíte životom!" kričal Tanner. Matthew prešiel k nemu a aj so stoličkou ho postavil a otočil smerom ku mne.
,,Tak a teraz sa môžeš na svoju kurvičku pozerať. Nebodaj nám to závidíš? Kľudne zavolám Carly a ona ti s radosťou pomôže. Hovoril Matthew Tannerovi a ja som videla, že ho ide od zlosti roztrhnúť. Začal sa pohybovať na stoličke, ale keď si všimol, že Matthew má hlavu rovno za tou jeho, tak mu tou svojou vrazil. Matthew sa zapotácal a chytil si nos, z ktorého sa mu valila krv. Pravdepodobne mu ho zlomil, čo vo mne vyvolalo trochu radosti, kým som nezacítila, že ten chlap bol nado mnou a začal prirážať. Snažila som sa mu akokoľvek vzoprieť, ale keď som sa začala hýbať, chytil ma pod krkom a začal ma škrtiť. Pomaly mi z tela unikal kyslík a upadala som do bezvedomia.
TANNER
Vrazil som hlavou Matthewovi, ale on prišiel a z vrecka vytiahol nožík. Prišiel s ním predo mňa a zapichol mi ho do ramena. Zasyčal som od bolesti, ale keď som uvidel ako druchý chlap znásilňuje Avu a škrtí ju, všetko bolesť som prestal vnímať. Nevedel som ako jej pomôcť a zachrániť ju z tohto pekla.
,,Len sa pozeraj, oboch vás zničím. Zažije rovnaké peklo ako spravila v živote ona mne! Pripravím ju o všetko!" hovoril mi Matthew a vo mne sa hromadil hnev. Chlap, ktorý ju znásilnil sa od nej postavil a išiel k dverám.
,,Zavolaj ďalšieho." povedal mu Matthew a on prikývol. Odišiel, ale po pár minútach vošiel dovnútra ďalší chlap. Matthew mu zopakoval to, čo chlapovi pred ním a on prešiel k Ave a stiahol si nohavice. Ležala bezvládne, tak bez života, až som mal pocit, že vôbec nedýcha. Musím niečo urobiť, musím vymslieť ako jej pomôcť. Znova sa chlapi vymenili a prišiel ďalší a ďalší. Takto sa ich vystriedalo päť, kým sa Ava neprebrala z bezvedomia.
AVA
Prebrala som sa na ostrú bolesť v podbrušku. Otvorila som oči a nado mnou sa skláňal iný chlap. Začala som sebou hádzať a kričať, ale nevšimla som si, že má v ruke nôž a bodol ma ním do brucha. Ja som sa na chvíľu prestala hýbať a len som sledovala, ako zo mňa vyťahuje nôž. Z môjho brucha sa začala valiť krv ale on neprestával, ale začal prirážať silnejšie. Cítila som sa, že sa o chvíľu urobí a mala som pravdu. Tesne predtým ho zo mňa rýchlo vytiahol a vystriekal sa mi na prsia. Obliekol sa a odišiel z miestnosti. Vydýchla som si, keď už nikto neprichádzal, ale zrazu do dverí vošiel Matthew s úsmevom na perách. Nevldádala som sa ani hýbať, bola som neskutočne vyčerapaná.
,,Ale čo, už si sa prebrala? Chceš, aby som pokračoval? Alebo ti zavolám niektorého z chlapcov? Určite sa niektorí poteší." prišiel ku mne Matthew a skláňal sa nado mnou. Napľula som mu do tváre a on mi strelil facku.
,,No, ale toto sa nerobí, ak chceš zmeniť polohu alebo systém, kľudne môžeš povedať, ja to pre teba urobím." povedal a podišiel k mojim priviazaným nohám. Odviazal mi ich a stiahol si dole nohavice. Posunul sa bližšie ku mne a jednu moju nohu si položil na rameno. Druhú mi v kolene pokrčil, aby mal lepší prístup a vsunul ho do mňa. Prirážal, akoby mu išlo o život. Mala som v hlave rôzne predstavy, ako by som ho mohla nohami zaškrtiť, alebo aspoň odhodiť, ale akokoľvek som sa snažila nadvihnúť nohy, nešlo to.
,,Takto sa mi to páči, zlatko, keď sa nebrániš. Vtedy si nádherná a môžem z teba dostať dušu." povedal mi a rukami mi stláčal prsia. Mne sa pred očami znovu začala objavovať hmla a cítila som ako mi hlava padá na kraj. Musela som už stratiť veľa krvi. Matthew mi chytil hlavu a potriasol mi ňou.
,,Nie, ešte nie. Neodpadneš, kým neskončím. Budeš sa pozerať a vnímať, to čo ti budem robiť." povedal nadradene a ďalším zatrasením mojej hlavy, ma prebral k vedomiu.
YOU ARE READING
StepBrother
RomanceVolám sa Ava a mám tri najlepšie kamarátky, s ktorými aj pracujem. Žijem len s mamou, lebo otec nás opustil, keď som mala 13. Lepšie povedané zabili ho. Som členkou mafie, jej hlavou. Otec mi všetko odkázal a mama sa o to starala do mojich 18 rokov...