10

1.7K 50 0
                                    

Pozrela som sa na miesto odkiaľ ta bolesť vychádzala a bolo tam miesto po guľke, z ktorého vychádzalo množstvo krvi. Zdvihla som hlavu a videla som, že na mňa jeden z nich mieril zbraňou a zjavne aj vystrelil. Zbraň, ktorú som mala v rukách som pevnejšie schytila a začala som všade strieľať, pričom som rýchlim krokom išla k východu. V momente keď som vstúpila do dverí sa mi minuli náboje v zbrani. Iba som ju odhodila a zabuchla za sebou dvere. Aj napriek bolesti som sa rozbehla s rukou na rane von z budovy. Vybehla som von a pri bráne ma čakali dievčatá v naštartovanom aute s otvorenými dverami. Bežala som ako o život smerom k nim, keď som odrazu začula ďalšie výstrely spoza môjho chrbta. Reya, ktorá sedela vzadu si stiahla okno a vytiahla odtiaľ zbraň, ktorou im začala opätovať streľbu. Už som bola pri dverách, keď som zacítila ostrú bolesť v pravej ruke. Rýchlo som si sadla a Tori dupla na plyn. Zatvorila som dvere a poriadne si vydýchla. Po chvíli Tori spomalila. 

,,Tori, nespomaľuj, lebo nás dobehnú." zašepkala som z posledných síl. Bolesť zaplnila celé moje telo a otupila mi zmysli. 

,,Neboj sa, postarala som sa o to aby nás nechytili. Dúfam, že vieš kto to boli." zasmiala sa pri predstave čo im spravila, ale pri druhej vete už zvážnela. 

,,Tan-ner." bolo posledné čo si pamätám. 

TANNER

Prišli sme tam presne v momente, keď boli na odchode. Prekvapili sme ich a táto výhoda nám pomohla. Ale najväčšou ranou bolo to, že som zistil kto je. Stačilo mi, že som zacítil jej parfém keď ma chytila pod krkom a jej slovami mi to len potvrdila. Bola to Ava. Moja nevlastná sestra je Smrtiaca princezná. Po jej slovách som zneistel a nevedol som čo ďalej. Ava využila príležitosť a zabránila Victorovi aby zabil jednu z nich. Ona hneď utiekla a ostatné dve za ňou aj s peniazmi, keď zneškodnili Daria s Hunterom. Ja som iba slepo kráčal za Avou a prvýkrát v živote som zostal nevedomý v takejto pekelnej situácii. Hunter sa, ale z toho otrepal a strelil ju. Na moment som pocítil úzkosť, že som tomu nezabránil, ale v zápätí odišla a vtedy som si uvedomil čo sa deje. Sestra nesestra, nesmie sa odtiaľ dostať. Nechcel som aby zomrela, ale chcel som tie peniaze. Keď za sebou buchla dvermi, rozbehol som sa za ňou. Dario s Hunterom bežali so mnou. 

,,Dario, choď pre auto, nesmú nám újsť, potom to ťažko vyriešime." zakričal som mu a on išiel smerom k autu. S Hunterom sme vybehli von a vtedy som vytiahol druhú zbraň. Zastavil som a začal som po nej aj po aute strieľať. Hunter spravil to isté. Ona len bežala pomedzi guľky. 

,,Kurva, auto ma prepichnuté gumy." počul som ako vyhlásil Dario a ja som sa ešte viac naštval. Bola už pri dverách, keď ju zasiahla moja guľka do ruky. Nastúpila a oni hneď odišli. 

,,Kurva, kurva, kurva. Toto sa nemohlo ešte viac dojebať." začal som od nervov nadávať. Bol som vytočený a vyvedený z miery zároveň. Spomenul som si, ale na Victoa, ktorého sme tam nechali. Otočil som sa a hneď mi odľahlo, keď som videl ako Victor pomaly ide k nám. 

,,Boli to ony, že?" načal Dario, ja som len rozmýšľal a rozmýšľal. Netušil som čo bude ďalej. Na verejnosti budeme v poriadku, lebo tam nemôžme spraviť nič, totiž hneď by nás zavreli. 

,,Ava..." povedal som a pozrel som sa na nich. Oni na mňa len pozerali a dávali si veci dokopy. 

,,Idem nám zavolať taxík a auto necháme tu. Zajtra zavolám servisákov. Teraz potrebujem poriadneho panáka a Victorovi vytiahnuť z nohy guľku."vyhlásil Hunter a hneď volal taxík. Tenn prišiel do 15 minút a my sme nasadli. Odviezli sme sa rovno do nášho baru, lebo do hotela sme takto ísť nemohli. Vystúpili sme pri zadnom vchode a pomohli sme Victorovi prejsť do zadnej časti, tak aby sme na seba neupozornili. Dnes bol bar riadne plný. 

Victor si sadol na gauč a Dario k nemu. Ja som celý čas premýšľal nad tým čo sa pred chvíľou udialo a pochodoval som nervózne po celej miestnosti. Hunter si to rovno namieril po lekárničku, v ktorej mal všetky potrebné veci na vybratie guľky a následne zašitie. Zastavil sa ešte pri poličke s alkoholom vzal odtiaľ fľašu vodky, ktorú hneď otvoril a schuti sa napil. Prešiel k Victorovi a sadol si k nemu na gauč. 

,,Napi sa, budeš to potrebovať." povedal a podal mu fľašu, z ktorej sa Victor poriadne napil a podal ďalej Dariovi. Hunter si rozložil veci a pomaly začal vyťahovať guľku. Nezasiahla nič životne dôležité, takže to prebehlo rýchlo. Zašil mu to a pomohli sme mu prejsť do zadnej izby na posteľ, kde si ľahol. Napokon keď sa Dario s Hunterom vrátili, položili mi otázku, ktorú som už čakal. 

,,Čo bude nasledovať?" spýtali sa a ja som si sadol do kresla a napil sa z vodky. 

,,Úprimne neviem, lebo som to nečakal. Nemôžme sa obchádzať a ničiť si akcie. No nemôžme ani preukázať slabosť. Zajtra pôjdeme do hotela a uvidíme čo spravia, podľa toho sa zachováme." obaja prikývli. 

TORI

Cestou do hotela som zavolala môjmu známemu doktorovi, aby za nami prišiel. Imani bola v zlom stave a Ava v ešte horšom. Po chvíli odpadla v aute a nič nevnímala. Keď som stála na semafóroch, skontrovala som jej rany a ruku som jej oviazala šatkou. Pozrela som sa na bruchu a po nadvihnutí trička som videla iba potok krvi. 

,,Doriti." zanadávala som a dupla som na plyn. Potrebovala som sa do hotela dostať čo najrýchlejšie, lebo je na tom veľmi zle. 

,,Čo sa deje?" opýtala sa ma zazadu Reya, ktorá tlačila nejakú látku na Imanine rany. 

,,Ten debil musel zasiahnuť nejaký dôležitý orgán, lebo neprestáva krvácať. Potrebujeme sa čo najskôr dostať do hotela, čaká tam na nás Nick." vysvetlila som a do piatich minút som nás dokázala dostať k zadnému vchodu hotela. Vystúpili sme z auta. Imani dokázala kráčať po vlastných, takže som s Reyou vzala Avu k súkromnému výťahu. Nastúpili sme a vyviezli sa rovno do nášho apartmánu, kde čakal Nick. 

,,Nick rýchlo, je postrelená do brucha aj do ruky, ale brucho jej strašne krváca." objasnila som Nickovi situáciu a ten si Avu hneď vzal do náručia a preniesol ju na postel. Pripojil ju na nprístroje, ktoré doniesol, aby mu objasnili jej stav. Pomohla som mu zatiaľ s napojením infúzie a išla som rýchlo zašiť Imanine rany. Nick sa pustil do vybratia guľky z brucha. Pomocou ultrazvuku ju našiel, ale zasiahla obličku, preto tak krvácala. vrátila som sa k nemu a začala som mu asistovať. Opatrne vytiahol guľku, zašil malú dierku v obličke a stačilo už len zašiť brucho, keď sa všetky stroje v miesnosti rozpípali. 

StepBrotherWhere stories live. Discover now