Prišlo mi to ako večnosť, čo sme si obaja hľadeli do očí. Niečo som v nich hľadala, ale nevedela som prísť na to, čo. Utápala som sa v nich. Pristúpil o krok bližšie až nás delilo len pár milimetrov. Cítila som ako z jeho tela sála teplo, ale neodvážila som sa k nemu pritúliť aj keď moje telo chcelo, hlava mi to nedovolila. Nakoniec Tanner prerušil milimetrovú vzdialenosť medzi nami a prisal sa mi na pery. Jednou rukou si ma pritiahol za krk bližšie a druhou ma chytil za pás a natlačil na jeho telo. Jednu ruku som si uložila na jeho hruď a druhou som mu vošla do vlasov, za ktoré som jemne zaťahala, na čo sa on zasmial. Neprestávali sme, naopak sme zvyšovali intenzitu, čo to dych dovolil. Napokon prišla chvíľa, keď sme sa museli odtiahnuť. Zostali sme v rovnakej polohe opretý našimi čelami a s prudkým dychom.
,,Potreboval som ťa znova ochutnať." zašepkal do tmy a ja som sa trošku pousmiala, ale hneď som ten úsmev zahnala. Trocha som sa nadvihla na špičky, jemne ho pobozkala a nakoniec som mu oblízla pery. Chutil po whiskey a mentolovej žuvačke.
,,Potrebovala som ťa ochutnať." povedala som vážne a začala som sa smiať na celé kolo. Tanner iba nado mnou pokrútil hlavou.
,,Poď je zima, mali by sme už ísť do hotela." povedal a snažil sa zastaviť taxíky čo išli okolo. Žiaden nezastavil.
,,Poďme pešo, nie je to už ďaleko, veď sme skoro v polovici a taxík o takom čase tak skoro nenájdeme." skonštatovala som a navrhla.
,,Tak fajn, ale ak ti bude zima, alebo sa ti nebude chcieť, nechám ťa na ulici." povzdychol si a pri predstave sa pousmial. Ja som sa tiež pousmiala a vykročili sme vedľa seba k hotelu. Malo by nám to trvať približne 15 minút podľa mojich opitých laických výpočtov.
,,Hmm pôjdeme takto v tichu?" opýtala som sa s nádejou, že sa bude chcieť rozprávať, lebo som sa nudila a pomaly som zaspávala na nohách.
,,Čo navrhuješ?" pohľad presunul na mňa a ja som rýchlo premýšľala. Snažila som sa niečo vymyslieť, čo by sme cestou do hotela mohli robiť a nakoniec ma to napadlo.
,,Mám to! Je to detinské, ale nenapadlo ma nič iné. Potrebujeme sa viac spoznať a toto je tá najlepšia príležitosť. Do hotela máme ešte desať minút. Tak sa budeme striedať v otázkach a opýtaš sa ma vždy jednu otázku čo chceš o mne vedieť a odpovieme obaja." zvískla som, vysvetlila mu o čo ide a ako malé dieťa som sa usmievala od ucha k uchu.
,,Môžeme aspoň zabijeme čas a nebudeme to musieť riešiť inokedy." zamyslene usúdil, ,,Tak začni." povedal a ja som sa usmiala.
,,Aká je tvoja najobľúbenejšia farba?" opýtala som aj keď som predpokladala, že povie čiernu. Najčastejšie chodí v nej. Iba párkrát mal na sebe bielu košeľu alebo tričko.
,,Čierna, tvoja?" hneď sa opýtal. ,,Ja taktiež, predsa som mafiánka, čierna je moja najbľúbenejšia farba." pousmiala som sa pri predstave na môj šatník.
,,Aké je tvoje najbľúbenejšie jedlo?" opýtal sa ma s jemným úsmevom.
,,Uff, to neviem, zjedla by som všetko, ale asi najviac mám rada vyprážaný syr s hranolkami a kurča s ryžou. Áno tie sú u mňa v rebríčku najvyššie." Tanner sa nad mojim správaním zasmial.
,,Tvoje?" opýtala som sa s nadvihnutým obočím.
,,Ja milujem rezeň so zemiakmi, ale nikto ho nevie urobiť tak dobre ako ho robila mama." povedal a na konci trocha posmutnel. Chcela som mu na to niečo povedať, ale predbehol ma.
,,Kečup alebo tatarská?" rozmýšľala som nad tým pomerne dlho, ale nakoniec som si vybrala.
,,Kečup, ty?" prikývol a povedal: ,,Tatarská."
,,To boli inak dve otázky." zachmúrila som sa na čo sa on usmial a rukami mi naznačil, že môžem ísť.
,,Aká je tvoja obľúbená značka auta?" je to ten typ chlapa, ktorý má rád Porsche alebo iné drahé autá.
,,Audi, tvoja? Videl som, že máš dosť Mercedesov a tuším bolo v garáži jedno BMW." uznanlivo som prikývla. Je všímavý.
,,Áno, Mercedes." usmiala som sa naňho. ,,Ešte jedna ulica a sme pri hoteli, ale už vôbec nevládzem. Bolia ma nohy od lodičiek." zastala som a šúchala si nohy.
,,Poď to zvládneš, už iba kúsok." chytil ma za ruku a s nádejom na mňa hľadel. Záporne som pokrútila hlavou a začala som sa vyzúvať.
,,Nepôjdeš po tom chodníku bosá. Stúpiš na nejaké sklo a porežeš si nohu, to by nám ešte chýbalo." vzala som si topánky do rúk a smutne sa naňho pozrela.
,,Oh Ava." Tanner si povzdychol a moje ruky obmotal okolo jeho krku. Svoje položil pod mojimi prsiami a vyšvihol si ma tak hore. Ruky si zložil pod mojim zadkom a tak ma niesol ako malé dieťa k hotelu. Ja som sa uložila na jeho ramene a viac si obmotala ruky okolo jeho tela.
,,Aký je tvoj najobľúbenejší kvet?" opýtal sa ma, keď už som myslela, že sme s našou hrou skončili.
,,Červené ruže. Na tvoj sa asi pýtať nebudem" zasmiala som sa a on so mnou. Bola som strašne unavená a jeho smiech ma ukľudňoval. Pomaly som zatvárala oči a nechala sa niesť.
TANNER
Dosť som sa toho o nej dnes dozvedel a aj ja som sputil svoj štít a niečo jej odhalil. O tom bozku nehovoriac, potreboval som ju zas cítiť a alkohol tomu napomohol. Už vchádzam do hotela s Avou na rukách a stlačím gombík na výťahu.
,,Ava už sme tu, dám ťa dole." povedal som ale ako odpoveď som dostal iba zamrmlanie a viac sa okolo mňa zavinula. Predpokladám, že zaspala. Cinkol výťah, nastúpili sme a rýchlo sa vyviezli k Avinmu apartmánu. S kabelky som jej vybral kartu a otvoril ňou dvere. Vošli sme dnu, zavrel som za nami a namieril si to rovno k jej posteli. Tori tu nebola, takže si myslím, že ju Hunter vzal do našej izby a nebudem mať kde spať.
Položil som Avu na posteľ a daj nej dole moje sako. Hodil som ho na kreslo vedľa postele. Prešiel som na druhú stranu postele a začal som si rozopínať košeľu.
,,Hm, už sme v hoteli? Idem sa prezliecť, tie šaty sú hnusné." prehovorila Ava a postavila sa z postele. Prešla ku skrini v miestnosti, takže mi bola otočená chrbtom. Vyzliekla si šaty, ktoré hodila na zem a zostala tam stáť len v nohavičkách. Bol som očarený, nemala na sebe podprsenku a bola strašne sexy. Môj kamarát tam dole sa začal ozývať. Obliekla si na seba kraťasy a navrch len tielko. Otočila sa ku mne a kráčala späť k posteli. Ja som zhodil na zem košeľu a stiahol zo seba dole nohavice. Ava si ľahla do postele a ja v boxerkách k nej. Oboch som nás prikryl perinou a Ava sa ku mne viac pritúlila.
,,Ďakujem, že si ma priniesol." zašepkala a ja som sa pousmial, lebo hneď zaspala.
YOU ARE READING
StepBrother
RomanceVolám sa Ava a mám tri najlepšie kamarátky, s ktorými aj pracujem. Žijem len s mamou, lebo otec nás opustil, keď som mala 13. Lepšie povedané zabili ho. Som členkou mafie, jej hlavou. Otec mi všetko odkázal a mama sa o to starala do mojich 18 rokov...