S Harrym na rukách som zišiel dole. Položil som ho v chodbe na zem a on odišiel do obývačky k jeho autíčku. Prešiel som do kuchyne a z poličky som si vzal papierik aj s perom. Napísal som odkaz Ave, aby sa nezľakla, keď tu nebudeme. Nalepil som papierik na chladničku a išiel som do obývačky.
,,Poď, ideme sa do mesta pozrieť na nejaké hračky." prehovoril som k Harrymu a on sa ku mne natešene rozbehol. V chodbe som sa obul a pomohol som aj Harrymu. Vzal som si kľúče od auta a išli sme cez chodbu do garáže. Prišli sme k autu a otvoril som Harrymu dvere. Nadvihol som ho a uložil som ho do autosedačky, ktorú mi doniesla Carly. Pripútal som ho a prešiel som na svoje miesto dopredu. Stlačíl som tlačidlo od brány a tá sa otvorila. Naštartoval som a pomaly sme vyšli z pozemku. Na internete som našiel blízke obchody s hračkami a všetky sa nachádzali v nákupnom centre. O päťnásť minút som už parkoval v podzemnej garáži a vystupoval som z auta. Otvoril som dvere na Harryho strene a odopol som. Harry radostne vyskočil s auta a s úsmevom ku mne predpažil ruku.
,,Tak kam ideme najprv?" opýtal som sa Harryho potom ako sme vystúpili z výťahu na poschodí. Harry jeho malou rúčkou ukázal hneď na prvý obchod s hračkami a my sme sa k nemu vydali. Asi po hodine sme nakladali do auta tašky plné hračiek. Do autosedačky som zapásal Harryho a ja som si sadol dopredu. Naštartoval som a vyšiel na cestu.
AVA
Zobudila som sa a hneď som sa pozrela na hodinky. Spala som asi hodinu. Rozhodla som sa, že si dám rýchlu sprchu tak som šla do kúpeľne. Vyzliekla som sa a vošla som do sprchy. Hneď ako na moje telo začali dopadať jemné kvapky vody som pocítila úľavu. Približne po pol hodine som odtiaľ vyšla. Premýšlala som a musím povedať, že mi to pomohlo. Rozhodla som sa, že tomu dám šancu. Pokúsim sa s Tannerom a Harrym vytvoriť šťastnú rodinu za každú cenu.
Obliekla som si na seba čierne rifľové kraťasy a k nim biely top. Vlasy som si stiahla do vysokého copu a zbehla som schody dole. Prišla som do kuchyne a všimla som si na chladničke odkaz od Tannera.
,,Prisahám, že sa o vás postarám aj keby som mal zbúrať celú zem. Nedovolím aby sa vám dvom niečo stalo, pretože ste v tomto svete to najdôležitejšie. Idem s Harrym do obchodu, keď sa vrátime pôjdeme spolu do parku. S láskou Tanner a Harry."
Nad ich odkazom som sa pousmiala. Bolo tam nemotorne nakreslené srdiečko, predpokladám, že to bola Harryho práca. Zvonku som počula zvuk motora a keď som sa pozrela z okna, uvidela som prichádzajúce Tannerove auto. Obula som si na nohy v chodbe tenisky a išla som k dverám. Otvorila som ich a predo mnou už stál Harry s obrovským úsmevom od ucha k uchu. V rukách držal svoje nové veľké autíčko. Bolo rovnaké na ako jazdí Tanner. Syn sa nezaprie čo vám poviem. Za ním stál Tanner s plnými rukami tašiek.
,,Ahojte." usmiala som sa a otvorila som náruč pre Harryho, ktorý sa na mňa hneď vrhol.
,,Ahoj, je ti lepšie?" opýtal sa ma Tanner a ja som sa na neho úprimne usmiala a prikývla.
,,Tak čo Harry? Spokojný?" opýtala som sa a on sa radostne zatočil na mieste a prikývol.
,,Som hladný." prehovoril a chytil si bruško. Medzitým Tanner preniesol tašky dovnútra.
,,Tak poď pôjdeme sa do mesta najesť." prehovoril Tanner a hneď si ho zobral na ruky. Smerovali obaja k autu, kým som ja zamýkala dvere. Nasadla som k Tannerovi na miesto spolujazdca a vydali sme sa na cestu.
,,No Harry, porozprávaj mi čo všetko ste s ockom kúpili." pootočila som sa na neho a on sa doširoka usmial a začal mi rozprávať o rôznych hračkách od autíčok, cez lego stavebnice až po plyšáky. Rozprával počas celej cesty až kým sme nezastavili na parkovisku pred reštauráciou. Vystúpili sme z auta a vybrali sme sa k voľnému stolu vonku na terase. Dnes bolo pekné počasie, takže sme ho mohli využiť. Sadli sme si k stolu a Tanner si vzal Harryho na koleno.
Po čase prišiel k nám celkom pekný mladý čašník, ktorý sa na mňa pousmial viac ako bolo potrebné. Priniesol nám jedálne lístky a spýtal sa nás čo si dáme na pitie. Po celý čas som videla ako ho Tanner prepaľuje pohľadom. Po čase nám doniesol vodu a malému pomarančový džús. Objednali sme si hneď aj jedlo. Tanner si dal rezeň so zemiakmi, ja cestoviny s kuracím mäsom a brokolicou, no a malému sme objednali kuracie mäso s ryžou.
Nečakali sme dlho a čašník nám doniesol našu objednávku. Ja som Harrymu narezala mäso a vzala si ho na kolená. Pomaly som ho začala kŕmiť a rovnako aj seba. Chcela som aby sa Tanner kľudne najedol.
,,Daj mi ho, ja som už dojedol, teraz sa môžeš ty." prehovoril Tanner keď si do úst vkladal posledné sústo. Zobral mi Harryho z náručia a ja som pokračovala v jedení cestovín. Do pol hodiny sme boli najedení a pili sme kávu.
,,Teba mi piskat." prehovoril nervózne Harry a pozrel sa na mňa. Ja som sa pousmiala.
,,Poď, pôjdeme teda na wecko, aby si sa nám nepočúral." Vystrel ku mne ruky a Tanner mi ho pomohol vziať na ruky, pretože ruka ma ešte stále bolela.
,,Zvládnete to? Netreba ti pomôcť? Môžem ísť s ním ja." ustarostene prehovoril Tanner.
,,Neboj, mi to zvládneme. Sme už veľkí." prikývla som a spolu s Harrym okolo krku som sa vybrala na toalety. Musím povedať, že je to šikovný chlapec. Poslušne sa rýchlo vycikal a sám si umyl ruky. Znova som si ho zobrala na ruky a on si svoje obmotal okolo môjho krku a pevne ich zovrel. Otvorila som dvere a vracali sme sa späť k Tannerovi.
TANNER
Ava išla s Harrym na toalety tak som sa na chvíľu ponoril do práce. Prechádzal som emaily a správy od chalanov s aktuálnou situáciou. Nakoniec som zavrel mobil a do ruky si vzal šálku s kávou. Odpil som si z nej a všimol som si ako sa Ava s malým vracajú. Bol to pohľad na nezaplatenie. Vyzerala nádherne, akoby to bolo jej vlastné dieťa. V tomto momente som si uvedomil, že túto ženu milujem a nenechám na ňu dopustiť. Týmto dvom osôbkam nikto neublíži pokiaľ som nažive.
YOU ARE READING
StepBrother
RomanceVolám sa Ava a mám tri najlepšie kamarátky, s ktorými aj pracujem. Žijem len s mamou, lebo otec nás opustil, keď som mala 13. Lepšie povedané zabili ho. Som členkou mafie, jej hlavou. Otec mi všetko odkázal a mama sa o to starala do mojich 18 rokov...