Nakoniec sme vystúpili v najbližšom prístave pri Notre Dame. Prechádzali sme sa mestom ku katedrále až sme sa napokon dostali priamo pred ňu. Spravili sme si tam zopár fotiek a obišli sme ju dookola.
,,Počúvajte dostala som skvelý nápad, keď už sme tu nepôjdeme sa pozrieť aj k fontáne de la Vierge? Je to kúsok odtiaľ a máme ešte plno času, kým nám pôjde naša loď." pousmiala sa Reya a čakala na našu odpoveď.
,,Ak máme plno času prečo nie." povedala som a usmiala som sa na ňu. Ostatní prikývli a namierili sme si to smerom k fontáne. Rozprávali sme sa o blbostiach, ale ja som po celý čas mala na mysli jedinú otázku. Ako to bude ďalej? Z mojich myšlienok ma iba vytrhol Reyin hlas.
,,Je to tu nádherné." rozplývala sa nad krásou okolia. Musím uznať, že tu bolo prekrásne. Málo ľudí, krásna príroda a tichá voda. Spravili sme si zopár fotiek a poprosili sme o jednu spoločnú, pána, ktorý si čítal na lavičke noviny. Ochotne nám vyhovel a aj s nami zažartoval. Sadla som si k fontáne do trávy a pozerala som sa na oblohu. Ostatní sa prechádzali, alebo sedeli na múriku pri fontáne. Cítila som, že si niekto prisadol, ale hneď som vedela, že to je Tanner. Nadišiel čas našej konverzácie.
,,Ako to bude ďalej? Nechcem ťa zabiť." zašepkala som a hľadela som pred seba do trávy.
,,Tak nezabíjaj." povedal a ja som sa na neho pozrela. ,,Nemôžeme spolupracovať." sadla som si do tureckého sedu a otočila som sa telom k nemu. On pozeral do diaľky a bolo na ňom vidieť, že premýšľa.
,,To nemôžeme,..." prehovoril do prázdna, ,,Budeme pracovať tak akoby sa nič nestalo a nebudeme sa motať si pod nohy. A keď na to dôjde, budeme sa snažiť nezabiť, alebo čo najrýchlejšie sa odtiaľ dostať." dokončil začiatok, no s tým, že sa mi pozeral do očí.
,,Bude to tak najjednoduchšie a nikto z nás nebude musieť zomrieť. V práci sa budeme navzájom vyhýbať a inak budeme žiť spolu normálne." skonštatovala som a vystrela som pred seba ruku. On si ju vzal do tej svojej a párkrát ňou potriasol.
,,Platí." povedal a prišli k nám ostatní. Sedeli sme tam a navzájom sme sa spoznávali, keďže odteraz budeme spolu častejšie.
Do hotela sme sa vrátili niečo pred šiestou. Na ôsmu máme rezervovaný stôl v reštaurácii Georges. Od fontány sme šli k našej lodi rôznymi uličkami. Po vystúpení z lode sme boli na kávu a potom sa ešte prejsť. Bolo to zaujímavé a zábavné. S chalanmi sme sa celkom spoznali a úprimne, teším sa na dnešnú večeru. Všetky sme sa vystriedali v sprche a potom sme sa začali maľovať a pripravovať. Nebolo to nič zložité, iba jemný mejkap na zakrytie pomaly miznúcich modrín. Obliekli sme si na seba šaty, ktoré boli skoro rovnaké ale aj tak sa líšili nejakou maličkosťou.
Ja som mala na sebe čierne, Tori mala červené, Imani mala biele a Reya bola našou zlatou hviezdou. Pred zrkadlom sme si spravili ešte rýchlu fotku, kým bola Reya na wecku a išli sme k výťahu. Zišli sme do garáže, kde nás čakali chalani, ktorým sme požičali jedno naše auto. Stáli pred nami v sexy obtiahnutých košeliach a sakách. Tanner bol v čiernej farbe, Hunter mal na sebe sivú farbu, Victor bol v tmavomodrej a Dario mal bielu košeľu s čiernym sakom. Rozdelili sme sa do dvoch čiernych BMW a vydali sme sa na cestu. Naše šoférovala Tori a ich Hunter. Do pätnástich minút sme stáli pred vchodom do reštaurácie. Reya povedala svoje meno, na ktoré vybavovala objednávku a čašník nás zaviedol k nášmu stolu. Nachádzal sa na terase, na poschodí. Bola ozdobená krásnymi svetielkami a kvetmi. Mohli sme odtiaľ vidieť krásny večerný Paríž a zvyšky západu slnka. Sadli sme si k pripravenému stolu a objednali si panáky a víno. Následne sme si objednali aj jedlo. Dobre sme sa zabávali a rozprávali. V reštaurácii sme strávili skoro tri hodiny. Dohodli sme sa, že dvaja nebudú piť, ale akosi nám to nevyšlo.
Všetci sme pili a nikto z nás nevyzeral najlepšie. Pár minút pre jedenástou sme sa rozhodli ísť pešo do neďalekého klubu. Chceli sme ísť tancovať. Chalani nakoniec súhlasili a tak sa išlo. Smelo sme si vykračovali Parížskymi ulicami až sme napokon zastavili pred dverami do klubu.
,,Bleeh." ozvalo sa iba pri koši, ktorý bol na chodníku a ja som sa otočila za zvukom. Začala som sa smiať keď som zbadala Tori prehnutú o kôš vracať a ako jej pri tom Hunter drží vlasy.
,,Ty krava..." nestihla ani dopovedať a zas sa vrhla na kôš. Myslela som, že umriem od smiechu. Podišla som k nej a pohladila ju po chrbte.
,,Veď sama vieš, že to je vtipné. Poď pôjdeme na hotel a tam budeš pokračovať ako vždy." prehovorila som s úsmevom na perách, za čo ma Tori šťuchla do boka. Ako tak sa dala do kopy a postavila sa vedľa koša, ale stále sa držala Hunterovej ruky.
,,Fajn tak poďme." povedala a ja už som ju išla zobrať, keď ma Hunter zastavil.
,,Nie, ty choď s nimi do klubu a ja pôjdem s Tori na hotel. Aj tak už mám dosť a som unavený z dnešného výletu. Nemusíš sa báť dám na ňu pozor." povedal a ja som sa na neho vďačne usmiala. Dala som Tori na líce pusu a už nastupovali do taxíka. Videla som ešte ako si Tori v taxíku ľahla na Hunterove nohy a zaspala. Za ruku ma potiahla Imani a vošli sme do klubu. Hneď ma ovalil ťažký cigaretový dym zmiešaný s arómou spotených ľudí, ktorí tancovali na parkete.
,,Idem si pre panáka k baru." zakričala som na ňu, keď začala s Victorom tancovať na parkete.
,,Môžem vás poprosiť o dva panáky vodky?" poprosila som barmana a on mi ich hneď hodil na bar. Hodila som ich do seba a otočila sa smerom k parketu. Oprela som sa o pult lakťami a sledovala som ľudí. Preskenovala som očami celý bar a zastavila som sa pohľadom na mojich priateľoch. Reya tancovala s Dariom a Imani s Victorom. Zrazu ma napadlo, že nikde nevidím Tannera. Začala som znova skenovať bar, keď mi pri uchu zaznelo: ,,Tam ma nenájdeš." Trochu som sa zľakla, ale nedala som to na sebe poznať.
,,Kde si bol?" opýtala som sa a pohľad som z Tannera vrátila späť na parket.
,,Chýbal som ti?" aj z jeho hlasu bolo cítiť alkohol ako aj z môjho.
,,Nie, len sa nudím. Nepôjdeme niekam preč?" opýtala som sa so psím pohľadom.
,,Poď." chytil ma za ruku a potiahol ma smerom von z klubu. Vyšli sme von pred klubu a cítila som ako sa ochladilo. V šatách mi začala byť zima a nemala som na seba žiadnu bundu. Objala som sa rukami a trocha som si ich pošúchala.
,,Kam ideme?" opýtala som sa Tannera a hľadela na neho. Tanner si vyzliekol sako a prehodil ho cezo mňa.
,,Nie, nie je mi zima." chcela som ho zo seba dať dole, ale Tanner mi stlačil rameno a prísne na mňa pozrel.
,,Nie je." dominantne prehovoril a ja som bola ticho, iba som mu hľadela priamo do očí.
YOU ARE READING
StepBrother
RomanceVolám sa Ava a mám tri najlepšie kamarátky, s ktorými aj pracujem. Žijem len s mamou, lebo otec nás opustil, keď som mala 13. Lepšie povedané zabili ho. Som členkou mafie, jej hlavou. Otec mi všetko odkázal a mama sa o to starala do mojich 18 rokov...