19

1.6K 41 0
                                    

AVA

Ráno som sa zobudila na šeptanie a buchnutie. Otvorila som oči a hneď som si na posteli sadla. Tanner sa tiež strhol a vzal si zo stolíka zbraň. Vtom sa otvorili vchodové dvere a dnu vošla Tori s Hunterom, Dariom a Reyou. 

,,Dobré ráno." pozdravili sme sa. 

,,Boli sme s Reyou na menší nákup na raňajky. Pripravíme jedlo a môžeme sa najesť keď všetci vstanú." zhodnotil Dario a s taškami odišiel do kuchyne. 

,,Ja sa hlavne osprchujem a prezlečiem, stále na sebe cítim zvratky." začala rozprávať Tori popritom ako si vyberala zo skrine veci a odkráčala s nimi do kúpeľne. Ja som sa začala stavať z postele keď ma späť stiahla Tannerova ruka. 

,,Nechoď ešte zostaň. Máme čas." prehovoril jeho sexy chrapľavým hlasom. Spomenula som si ako sme sa včera bozkávali, oh ako rada by som si to zopakovala, ale musíme si držať odstup. Predsa len budeme súrodenci a tak nemôžeme spolu spávať. 

,,To by sa ti páčilo. Idem sa prezliecť a pomôcť im s raňajkami. Mali by sme zahasiť to sexuálne napätie medzi nami, lebo súrodenci spolu nespávajú. To by bol incest." vysvetlila som mu a chcela sa odtiahnuť. 

,,Iba NEVLASTNÝ súrodenci. Takže nie je žiaden problém aby sme sa spolu vyspali." zašepkal a obtrel sa perami o tie moje. Rýchlo som sa spamätala a buchla som ho päsťami do hrude na čo sa zvalil do postele a začal sa smiať. Ja som sa postavila a prešla ku skrini. Vytiahla som si odtiaľ podprsenku a obliekla si ju pod tielko. Otočila som sa k Tannerovi a ten si ma celú premeriaval, iba som nad tým prekrútila očami. Musím povedať, že to ako tam ležal na posteli a svietili na neho ranné lúče slnka spoza žalúzii bolo estetické. Jemne som potriasla hlavou aby som zahnala myšlienku na sexy Tannera v mojej posteli a vydala som sa smerom do kuchyne. Boli tam už všetci okrem Tori, ktorá bola v sprche a Tannera, ktorý bol v posteli. 

,,Čo ste kúpili v obchode? Umieram od hladu." opýtala som sa a pozrela sa na Reyu a Daria. 

,,Kúpili sme iba mlieko nejakú cereálie, tu máš kávu." skonštatovala Reya a podávala mi hrnček s kávou. Išla som si ho zobrať, ale ruka zozadu ma predbehla. Otočila som sa na Tannera a ten si s úsmevom pil moju kávu. 

,,Tá bola moja, idiot." zhučala som po ňom a urazene som si zložila ruky na prsiach. Reya mi podala ďalšiu a z tej som sa napila. Bola vynikajúca. 

,,Bola príliš dobrá na to aby si ju vypila ty." zaškeril sa na mňa a prešiel k cereáliám. Ja som iba zafunela a vzala som si misku. Každý z nás si nalial mlieko a podľa chuti sme si vybrali cereálie. Vzali sme si naše jedlo a prešli sme na gauč k telke. Nejako sme sa všetci poukladali a zapli sme televízor. Pustili sme nejaké animované rozprávky a smiali sme sa. Pozrela som sa na hodinky a bola som prekvapená, že je ešte len pol 10. 

,,Nepôjdeme dnes na pláž? Zo včera som zničená a po pamiatkách sa mi chodí nechce. A k tomu má byť dnes 32 stupňov." so psími očami sa na nás obrátila Tori. Mne sa jej nápad veľmi páčil až na to, že by ma mohlo opáliť podľa obväzu na strelnej rane, ale ten by som si už aj mohla dať dole a iba to prelepiť. 

,,Mne sa ten nápad páči." súhlasila som s ňou a dievčatá tiež natešene prikývli. Chalani nakoniec povolili a my sme sa dohodli, že o trištvrte hodiny sa stretneme dolu. Nakoniec sa postavili a odišli. 

,,Dievčatá ja idem dať sprchu, okey?" opýtala som sa, ale už som bola rozhodnutá. Nenamietali tak som tam vošla a dala si rýchlu sprchu. Takto sme sa všetky tri vystriedali okrem Tori, ktorá bola predtým. Zo skrine som si obliekla hnedé dvojdielne bikiny a hľadala som v šuflíku slnečné okuliare. Každá sme si do ruksakov vzali vlastné osušky a opaľovacie krémy. Keď sme boli pripravené rozhodli sme sa ísť dole na recepciu. Keď sme tam prišli, tak sme si sadli na gauč, lebo chalani ešte neboli pripravení. Po niekoľkých minútach sa dovalili.

,,No a že kto mešká." ofučali sa baby a so smiechom sme vykročili von. Zastavili sme si dvoje taxíky a vybrali sa na najbližšiu pláž. Cesta nám trvala skoro hodinu a pol. V taxíku bolo to teplo na neevydržanie, tak sme sa dohodli, že cestou späť pôjdeme pešo. Kráčali sme peknou uličkou k pláži. Domy pozdĺž nej mali vysadené palmy, čo som bola prekvapená, že im tu rástu. Predsa Francúzsko nie je najteplejšia krajina. Popri nich bol pekný kamenný múrik. 

,,Tanner odfoť nás prosím." povedala som, kývla na dievčatá a Tannerovi vtlačila do ruky mobil. Veci sme nechali v rukách chalanov a my sme sa opreli o múrik. Chytili sme sa a spravili sexy pózy. Spravil nám ich niekoľko a keď už boli chalani otrávení, akočili k nám do záberu a Tanner spravil selfie. Vzala som si ho od Tannera späť a pokračovali sme v ceste. Musím uznať, že spravil pekné fotky, no ale najkrajšia bola posledná momentka, kde sme boli všetci spolu. Rozhodla som sa, že ju pošlem mame a tak som aj spravila. 

Do príbehu na instagram som ešte rýchlo pridala spoločnú fotku s dievčatami a mobil som odložila

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Do príbehu na instagram som ešte rýchlo pridala spoločnú fotku s dievčatami a mobil som odložila. Musím povedať, že sme boli docela sexy. Tori stála nakraji v červených bikinách a s klobúkom na hlave sa škerili. Vedľa nej stála Imani v svetlomodrých bikinách s jej korálovým náhrdelníkom, ktorý nosí na sebe skoro stále. Pri nej som stála ja v mojich hnedých bikinách a na konci nášho celku stála Reya v zebrovaných bikinách. Každá z nás mala na sebe zvodný  pohľad. Pri predstave na tú fotku som sa v duchu usmiala. 

Zo zamyslenia ma vytrhlo až Torine potiahnutie za ruku. Už sme kráčali po piesku a oni sa dohadovali kam sa zložíme. Iba som im prikývla. Rozložili sme sa kúsok od mora. Sadla som si na svoju osušku a nasadila som si na tvár slnečné okuliare. Tvár som otočila k slnku a snažila som sa nasať jeho energiu. 

StepBrotherWhere stories live. Discover now