27. Bölüm

1.4K 140 3
                                    

Keyifli okumalar💙

U M U T

Babasıyla ortaklığın bitişinin akabinde bir gelişme olacağını bildiğimiz halde Derya'dan bu kadar kısa sürede gelen mesaj hepimizi şaşırtmıştı. Bir sonraki hamlesinin ne olacağını merak ediyordum. Neticede bu kadın yalanlarıyla hayatımı yıllarca mahvetmişti. Ama işin arkasından benim amansız bir çapkın olarak anılmamdan daha korkunç gerçekler ortaya çıkmıştı! Babası ortak şirketi kullanarak uzun süre yasadışı yollardan kara para aklamıştı. Derya'ysa benim üzerimden duygu sömürüsü yapmayı başararak bu ortaklığın sürmesini sağlamıştı. Ve ben koca bir aptal olarak buna göz yummuştum! Haksız yere suçlandığım halde ağzımı açıp kendimi savunma gereği dahi hissetmemiştim. Daha önce kendimi anlatmaya ya da hakkımı aramaya çalışsaydım bu talihsiz olaylar çok daha önce ortaya çıkabilirdi, bende yıllarca ülkemden kaçmak zorunda kalmaz ve arsız zampara damgası yemezdim.

Ama her şeyin böyle olması karşıma sarmaşığın çıkmasına neden olmuştu. Ve ben bu yüzden talihime küsemiyordum!

Derya benimle buluşmak istiyordu. Hemde bir otel odasında başbaşa görüşecektik. Mesajına makul bir süre geçtiğini düşündüğüm bir süre de Barış'la birlikte cevap vermiştik. Asya' nın bu işe karışmasını hiç istemiyordum ama pek söz dinleyecek gibi değildi.

"Bunca zaman sana acı çektirmiş bir kadınla bir otel odasında öylece buluşamazsın Umut."

"Tek başıma olmayacağım, Barış da otelde olacak."

"Neden dışarıda bir kafe ya da normal bir restoranda görüşmüyor seninle, bu işin içinde bir şeyler var."

"Sevgilim ne zaman burnumuzu dışarı çıkarsak Derya ile haber oluyoruz. Muhtemelen bu sefer ne yapacaksa bunun duyulmasını istemiyor."

"Hiç içime sinmiyor bu durum."

"Sana söz veriyorum bu kez çok dikkatli olacağım. O kadın başıma daha fazla bela açamayacak. Eskiden farkında değildim, şimdi her şeyi biliyorum. Ne istediğini öğrenmem lazım ki sonraki adımımızı ona göre atalım. "

" Bende seninle geleyim? Lütfen hiç gözükmeden Barış'la birlikte beklerim seni. "

" Asya sen bu işten uzak duracaksın. Aklım sende kalırsa bu işe odaklanamam. "

" Umut, lütfen."

" İtiraz yok sarmaşık. Hem şu an bu meseleyi düşünmek istemiyorum. Seni sevmek dururken? "

Asya " Ben ne diyorum, sen ne diyorsun Umut? " derken çoktan kollarımı ona sarmıştım.

"Seni çok seviyorum diyorum, seni çok öpesim geliyor diyorum."

Sarmaşık son günlerde beni sevgilisi olarak kabullenmeye başlamıştı ve bunu her hareketinde belli ediyordu. Son günlerde sırıtarak gezmemin en büyük sebebiydi bu. Aşk her gün çoğalır mıydı, bu kadına her gün daha fazla aşık oluyordum.

Herhangi bir problem oluşmaması adına Barış bütün ayarlamaları yapmıştı. Otele magazinci olduklarını düşündükleri kimseyi almayacaklardı. Ama yine de Asya'nın endişelerini gidermek zor olmuştu.

"O kadın bu sefer kollarına atılmaya ya da dudaklarına kapanmaya kalkarsa artık dikkatli olursun diye umuyorum."

"Kıskanır mısın yoksa sarmaşık?"

"Seni kıskanmam hoşuna gidiyor değil mi telefon kulübesi? Ama benim hiç hoşuma gitmiyor. Deli gibi hissediyorum kendimi. Ama bu sefer kıskançlıktan değil, seni korumak istediğim için. Hem zaten nasıl engel olamıyorsun sen dudağına yapışan insanlara?"

"Onlardan biri olduğunu hatırlatmak isterim."

"Kendimi savunmam gerekirse Derya'dan saklanmak içindi o bir kere. Yani en azından başında niyetim oydu. Hem sadece ben öpmüşüm gibi davranma lütfen. Sende halinden baya memnun gibiydin telefon kulübesi. " diyerek yalandan omzuma vurdu.

"Benim seni öpmemek gibi bir seçeneğim yoktu sarmaşık."

* * *

Derya ile buluşma vaktimiz gelmeden otele gitmiştim. Barış çoktan güvenlik kameralarının bulunduğu odaya yerleşmiş, gelen gideni izliyordu. Bunu nasıl yaptığı konusunda bir fikrim yoktu, bu gizemli yetenekleri beni her seferinde şaşırtıyordu.

" Umut, Derya'nın mümkün olduğunca fazla konuşmasını sağlamalısın. Ne istediği haricinde, neden senin sevgilin gibi davrandı mesela onu da sor. Bir de intihar meselesinin içyüzünü öğrenebilirsen süper olur."

"Bunların bize faydası ne olacak?"

"Sen dediklerimi yap. Üzümü ye bağını sorma kuzen. Birde lütfen dudaklarına yapışmasına engel ol." dedi kahkahalarla gülerek. "Kadınların sende ne bulduğunu hala anlayamadım. Asya'ya bunu bir soracağım."

"Dudaklarımın cazibesi ne inan bende bilmiyorum, " dedim benimle uğraşmasına izin vererek. "Derya aynı şeyi bir daha yapamaz."

Bundan sonra buna engel olmayacağım tek kadınla tanışmıştım zaten.

Saat yaklaşınca odaya girip Derya' nın gelmesini beklemeye başladım. Otele giriş yaptığını Barış mesajla haber verince gerilmeye başladığımı hissediyordum. Kapı çalınca açar açmaz Derya'nın hiç sevmediğim sinsi bakışlarıyla karşılaştım.

"Merhaba aşkım, özledin mi beni?"

Dünyada görmek istediğim son insan bile değildi!

Gece Mavisi (Tamamlandı)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin