0.3

195 126 312
                                    

   

       Bom boş kolidorda iki genç duyduklarının ağırlığını hazmetmeye çalışırken ,yüreği kor gibi yanan birinin daha olduğundan bihaberdiler.
Sona yaklaştığını düşünen dedektif duyduklarıyla büyük bir çıkmaza girmişti.
Bir zamanlar masum insanların haykırışlarını , acılarını ,barındıran bu yapı belkide yıllar sonra adaleti barındıracaktı buz gibi soğuk duvarlarında.

Lucasın gözleri Alessiye kaydığında yüzündeki gülümsemeye mani olamamıştı.
Kaşlarını çatmış olanları büyük öfkeyle dinleyen dedektif okadar güzel ve tatlı görünmüştü ki genç adamın gözüne.
Sanki karşısında genç bir dedektif değilde küçük bir kız çocuğu vardı.

Genç kadın daha fazla beklemek istememiş gitmek için arkasını dönmüştü.
Ama karşısında onu dikkatle izleyen adamı gördüğünde anlamsız bir şekilde gerilmişti.

"Ben olayları çözmek için çabalarken sen durmuş benimi izliyorsun?"
Dedektifin sorduğu soruyla genç adam bir kaç adım yaklaşmış ,nerdeyse burnunun dibine kadar girmişti.

"Benim de çözmek için uğraşdığımdan hiç şüpheniz olmasın Bayan Alessi."

Genç adam dedektife konuşma fırsatı bile vermeden oradan uzaklaşmıştı.
Zira yapması gereken çok önemli işleri vardı.
Bunlardan biri de arşiv odasındaydı.

Dedektif Alessiyse genç adamın arkasından bakmış ,dengesiz diye homurdanmadan edememişti.

Alessi her şeyin düşündüğü gibi olmasından korkuyordu.
Ama bir değimle: Olmuşla Ölmüşe çare yoktu.
Genç kadın artık nerden başlaması gerektiğini çok iyi biliyordu.
Boş kolidorda yürürken dikkatini çeken havalandırma borularıydı.
Dedektif katilin nasıl haraket ettiğini düşünmeden edememişti.
Burada işlenen cinayetler basit bir cinayet değildi.
Katil gerçekten iyi saklanıyordu.
Demekki burayı çok iyi tanıyordu.
Buda bu hatanede çalıştığını yada bir zamanlar taburcu olan bir hasta olabileceğini gösteriyordu.

Bu cinayetleri işleyen her kimse geçmişten gelen bir öfkesi olduğu aşikardı.
Düşüncelerinden sıyrılan dedektif çoktan arşiv odasının önüne gelmişti.
Zaman kaybetmeden içeriye giren genç kadın kimseye görünmemek için aşırı çaba sarf etmişti.
Aslında buraya elini kolunu sallayarak girebilecek konumdaydı ama onun istediği bundan sonra gizli araştırmaktı.
Gözlerini tozlu rafların üzerinde gezdiren genç kadın ensesinde hissetdiği nefesle kas katı kesilmişti.

Zaman kaybetmeyen dedektif ani bir haraketle arkasını dönmüş kolunu adamın boğazına dolamıştı.
Neye uğradığını şaşıran genç amir karşısındaki güçlü kadının bir kez daha farkına varmıştı.
Karşısında gördüğü kişiyle kaşları çatılan dedektif dişlerini sıkmış,adeta tıslarcasına konuşmuştu.

"Sen beni mi takip ediyorsun?"

Genç kadının öfkeli hali adamı eğlendirirken ani bir hareketle kadını döndürmüş bir nevi yer değiştirmişti.
Şimdi kadının sırtı duvara yaslanmış karşısında ona alayla bakan adama öfkeyle bakıyordu.

"Seni takip etmiyorum.
Buraya bir kaç şey araştırmaya geldim.
Galiba sen beni takip ediyordun?"

Genç adamın alayla sorduğu soru dedektifi biraz daha öfkelendirirken ,
adamın kollarından kurtulmuş odayı inceliyordu.
Tabi incelerken cevap vermeyi de unutmuyordu.

"Ne münasebet.
Ben de araştırmak için burdayım.
Şimdi izninizle bulmam gereken bazı dosyalar var."

Genç adamın cevap vermesine fırsat vermeden tozlu rafların arasında yürümeye başlamıştı.
Gözleri sırayla dizilmiş dosyalara kayan genç kadın dosyaları daha rahat bulacağı için içten içe sevinmişti.

Yürürken ayağı kayan genç dedektif dizlerinin üzerine düşmüş ,dudaklarından dökülen küfre mani olamamıştı.
Endişe ile yanına çöken genç adam bu kadar dikkatsiz olmasına söyleniyordu.

"İyi misin?
Kalka bilecekmisin?"

"İyiyim.
İzin verirsen kendim kalka bilirim."

Geri çekilen genç adam kadının ne kadar inatçı olduğunu düşünmeden edememişti.
Genç kadın tam kalkacakken rafın altına sıkışmış gazete küpürü dikkatini çekmişti.
Eline aldığı gazeteyle ayağa kalkan genç kadın ilk önce kendi üzerini sonrada gazeteyi tozlardan temizlemişti.

Açtığı gazete sayfasını okuyan genç kadın okuduğu her satırda bir az daha çıkmaza giriyordu.

Willard Kronik Akıl Hastanesi
yine bir ölüme şahitlik etmiş, adeta büyük bir soru kitlesini de arkasıyca getirmiştir.
Hastanede canice işlenen cinayetlerin katili bulunmazken ,
dün gece intihar eden doktor Diana kafalarda birden fazla soru işareti bırakmıştır.
Işlenen cinayetleri onun yapdığı sonraysa intahar ettiği düşünülüyor.

Okuduğu satırlarla kaşları çatılan genç kadın bir doktorun kendi çalıştığı hastanede neden intihar ettiğini düşünmüş ,aklına gelenlerle direk dosyaların olduğu rafa koşmuştu.
Aradığını bulamayan genç kadın bu olayın basit bir intihar olmadığını çoktan anlamıştı.



 ÖLÜM ÇEMBERİ D17Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin