0.4

153 113 265
                                    

 
  Lucas merakla karşısında koşuşturan kadını seyrediyordu.
Kadının yüzündeki bilinmezlik ifadesi Lucasında gerilmesine sebep olmuştu.

  "Ne aradığını sora bilirmiyim?
Ayrıca elindeki gazete küpürleri de ne?"

Tek kelime etmeyen genç dedektif elindeki gazete küpürlerini genç adama uzatmış , kendisini duvara yaslayarak gözlerini kapatmıştı.
Şu an tek isteği bu bilmezlikten kurtulmak olan genç kadın artık ne yapması gerektiğini çözemiyordu.
   Gazete küpürlerini merakla okuyan genç adam okuduğu her satırda biraz daha geriliyordu.
  Her defasında sona yaklaştığını düşünen ikili dahada karmaşık bir olaya şahitlik ediyordu.

  Genç kadın kapalı gözlerini açmasa bile ona yaklaşan adamı çoktan hissetmişti.
Tam karşısında duran Lucas hiç bir şey söylemiyor sadece dedektifi seyrediyordu.
Buraya geldiğinden beri ona çekiliyordu sanki.
Bu güne kadar aşık olmayan adam artık her saniye Alessiyi düşünüyordu.

Elini genç kadının yüzüne koyan Lucas yapdıklarının farkında değildi sanki.
Hoş Alessiyi gördüğünden beri kafasını toparlayamıyordu zaten.

Yüzüne dokunan sıcaklıkla gözlerini açmıştı genç kadın.
Karşısında ona derince bakan gözler kalbine güzel bir sıcaklık bırakmıştı sanki.
   Farketmeden bir birine çekilen ikili duydukları tıkırtıyla hemen kendilerini toparlamış , adeta güzel bir rüyadan uyanmıştılar.
   Sesin kaynağını arayan ikili kapının gıcırdamasıyla o yöne yürümeye başlamış , onları bekleyen diğer bir bilinmezliğe kucak açmıştılar.

  Karşılarındaki manzara ikisini de şaşkına çevirmiş ,nasıl bu kadar dikkatsiz olduklarına anlam verememişlerdi.

  Kapının üzeri gazete küpürleriyle çevriliydi.
  Kapıya yaklaşan Alessi eline aldığı gazeteyle derin bir soluk almış ,okuduğu satırlarla adeta dumura uğramıştı.
Bu kadar bilgiyi onlardan saklayan baş hekimin neyin peşinde olduğunu düşünmeden edememişti.
   Lucasta diğer gazeteyi okumuş Alessiyle aynı düşüncelere dalmıştı.
  Fakat farkettiği en büyük ayrıntıyla Alessiye dönmüştü.

  "Alessi sence bu bilgileri bizden saklayan baş hekimse bize gösteren kişi kim?"

Alessi duyduğu soruyla kaşlarını çatmış, bu kadar rahat olabilecek bir kaç kişiyi düşünmüştü.
Lakin aklında ve dudaklarında yer edinen tek kişi vardı.

"Bu gazeteleri bize gösterecek tek kişi bu olaylarda hiç bir suçu olmayan biri.
Yani  Katil".

Alessinin dudaklarından dökülen isim Lucası fazlasıyla şaşırtmıştı.

"Sen şimdi katilin suçsuz olduğunu mu iddia ediyorsun."

Şaşkınlığı sesine de yansıyan genç adam dikkatle Alessiyi dinliyor, ama bir türlü gözlerini gazetelerden çekemiyordu.

"Evet katil suçsuz .
Ama geçmişte işlenen cinayetlerde suçsuz.
Şomdiki cinayetlerin bizzat katili kendisi."

Lucas hala anlamsızca Alessiye bakınca genç kadın açıklama gereğinde bulundu.

"Demek istediğim şu.
Birileri geçmişte bu cinayetleri işlemiş sonrada suçu ölen doktora atmış.
Bunu bilen kişi de olayların çözülmesini istiyor.
Ama neden cinayet işlediğini bilmiyorum."

Alessinin açıklamasından sonra Lucas kafasını olumsuzca sallamış ,sanki bu düşünceleri saçma bulmuştu.

"Bence doğru deyil.
Gerçekten adaleti savunan biri olsaydı
bu cinayetleri işlemezdi."

Lucasın katı tutumu Alessiyi şaşırtmıştı.
Ama o hissede biliyordu.
Bu cinayetlerin arkasında öylesine işlenmiş suç değil büyük günahlar vardı.
Alessi bu olayları çözeceğine inanıyordu.
Düşüncelerinden sıyrılan dedektif bir kaç adımda Lucasa yaklaşmış, elini adamın kalbine koyarak fısıldamıştı.

"Sen her kesin nasıl bir çıkmazda olduğunu bilemezsin.
Neyi neden yapdığını , neye mecbur olduğunu ,ve en önemlisi de ne için neden vazgeçe bileceğini bilemezsin."

Arkasını dönüp gitmeye çalışan dedektif kolundan tutulmasıyla durmuştu.
Lucas Alessinin kolunu brakmadan önüne geçmiş, elini genç kadının avuç içine indirmişti.
  Kahve renginin en güzel tonlarında olan gözleri genç kadının içini kıpırdatıyordu her defasında.

  "Belki bazı şeyleri anlayamam ama seni gördüğümde hızlanan kalbimi çok iyi anlıyorum.
Belki ne için nelerden vaz geçileceğini bilmiyorum ama senin için çoğu şeyden vaz geçeceğimi biliyorum artık."

Genç adamın konuşması Alessinin içini ısıtırken,  yüzündeki gülümsemeyi saklamakda zorlanıyordu.
  Bu olayları çözmeden bir karar vermek istemiyordu.

"Ben olaylar çözülmeden bu konuda konuşmak istemiyorum.
Şu an gerekli olan tek şey işimize odaklanıp o katili bulmak."

  Alessinin kurduğu her cümle genç adamın canını acıtırken , bu olayı bir an önce çözmeyi diledi.
Bu kadar yakınken genç kadına bu kadar uzak olmak zor geliyordu.
  Genç adam hiç bir şey söylemeden arkasını dönmüş ,çoktan çıkmıştı arşiv odasından.
Odada kalan dedektif derin bir nefes almış gazete küpürlerini toplamaya başlamıştı.
Bu gazeteleri delil olarak kullana bilirdi.
Ama önce araştırması gereken bir kişi vardı.
Tabi baş hekimle ciddi bir konuşma yapdıktan sonra her şey yavaş yavaş yerine oturacaktı.

Gazeteleri alıp odadan çıkan genç kadın onu özlemle izleyen birinden habersizdi.
  Dedektifin arkasından bakan yabancı yüzündeki buruk gülümsemeyle fısıldadı.

Artık tanışma zamanımız geldi Alessi.

Evvet yeni bölüm nasıldı?

Sizce Alessiyi bu kadar özlemle izleyen kişi kim?

Lucasla Alessi  yakışıyormu?

Aceba yeni bölümü merak edenler varmıı?😊

 ÖLÜM ÇEMBERİ D17Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin