♤11.♤

93 16 21
                                    

Egy hét. Egy hét telt el azóta mióta utoljára láttam Rosa-t. Nem hívott, nem írt, nem keresett. Liz azonban többször is megfordult a házban, de semmit sem mondott Rosa-ról, vagy a hogylétéről...

Ma egészen korán keltem fel, ahogyan a többiek is. Ma jön ki a Youngblood-album.
— Izgulook — ugrándozott Ashton.
— Inkább csak fogd be — bokszolt bele a vállába a mellette álló Andy. Na igen. Arról nem is beszélve, hogy egyre jobban össze nőttek, Andy ideiglenesen nálunk lakik, mert Ashton nem akarja egyedül hagyni. Hát nem édes? De. Annyira, hogy mindjárt elhányom magamat.
— Igenis! — nevetett fel halkan Ash, majd átölelte a lány vállát. Mosolyogva figyeltem őket. Legalább ők jól elvannak. Igyekeztem nem arra gondolni, hogy mi lehet Rosa-val. Igyekeztem teljesen elterelni a figyelmemet. Nos, ez többé-kevésbé sikerült is.
— Kivel beszélsz? — lépett Calum Luke mellé.
— Liz-zel — válaszolt. — Túl van pörögve az album miatt — tette hozzá magyarázat képpen Luke, majd tovább chatelt.
— Mi van veled és Rosa-val? — kérdezte Ash hirtelen. Megvontam a vállamat.
— Fogalmam sincs — vallottam be.
— Rosa-nak rövid haja van? — ráncolta a szemöldökét Andy.
— Aha, miért? — kérdeztem vissza.
— Mert éppen felénk tart. — válaszolt. — Liz-zel — nézett Luke-ra egy pillanatra.
— Nem vagyok itt — mondtam, miközben elbújtam Calum háta mögött.
— Annyira gyerekes vagy! — röhögött ki Ash, mire én csak elhúztam a számat. A gond az, hogy igaza volt. Egyszer szembe kell néznem Rosa-val. Csak azt az egyszert nagyon nem most szerettem volna. Hanem máskor. Teljesen máskor.
— Sziasztok! — léptek elénk mosolyogva. Luke csak mosolyogva intett egyet Liz-nek, majd félre húzta őt.
— JÉZUSOM! — sikított fel Liz, mire mind oda kaptuk a fejünket. Liz vidáman ugrott Luke nyakába, majd vigyorogva sétált vissza hozzánk, Luke-kal az oldalán.
— Elsőként kaptam meg az új albumot! — nyújtotta felénk csillogó szemekkel. A többiek válaszára nem is figyeltem. Ugyanakkor éreztem magamon egy tekintetet. Calum mellé néztem. Rosa engem figyelt, majd amikor észrevette, hogy figyelem eleresztett egy halvány mosolyt. Viszonoztam azt.
— Ünnepeljük meg ezt az eseményt! — tanácsolta Luke.
— Benne vagyok! — felelte Cal azonnal, Ash egyetértően bólogatott.
— Mi is! — felelték a lányok.
— Michael? — nézett rám Luke kíváncsian.
— Legyen. — egyeztem bele az ötletbe.
— Akkor menjünk! — mosolygott, majd megfogta Liz kezét és maga után kezdte húzni.
— Mikey — lépett mellém Rosa. — Beszélhetnénk?
— Öhm... Persze — feleltem halkan.

Csendben figyeltem, ahogyan a Luke előttem sétál, mellette Liz-zel. Jól szórakoztak. Én már kevésbé.
— Szóval... — köszörülte meg a torkát a mellettem sétáló Rosa. Érdeklődve néztem rá. — Meghallgattam pár régebbi dalotokat..
— Oh. — tátottam el a számat.
— Tetszettek — mosolygott.
— Gondolom még jobban tetszene a Monster Among Men — forgattam meg a szemeimet.
— Lehetséges — biccentett kelletlenül.
— Végül rá került az albumra? — érdeklődött. Megvontam a vállamat.
— Ez egy igen? — kíváncsiskodott.
— Ignem — javítottam ki.
— Aham, biztos — vonta meg a vállát.

Rosa csendben sétált mellettem. Igyekeztem nem őt bámulni. Na, ez eléggé nehezen sikerült. Vörös színű felsőt viselt, fekete szaggatott farmerrel, és egy szürke bakancssal. Eszméletlenül jól nézett ki. Gyönyörű volt, mint mindig. Vettem egy mély levegőt, mire Rosa felém kapta a tekintetét.
— Gyönyörű vagy — mondtam iszonyatosan halkan. Kész csoda, hogy Rosa meghallotta.
— Köszönöm — motyogta elvörösödve.
— Hol vagyunk? — kérdezte Andy, aki legelől sétált Ashton-nal. — Puccos egy hely.
— Csakis azért, mert szereted — vigyorodott el a mellette álló Ashton.
— Egyszerűen imádom — forgatta meg a szemeit Andy.
— Ha csak egy pizzázó akkor miért ilyen puccos? — szállt be a beszélgetésbe Calum.
— Na. Végre valaki, aki egyetért velem. — mosolyodott el Andy.
— Oké, oké. De be megyünk még ma? — kérdezte Luke. — Éhes vagyoook.
— Csak a hasadra tudsz gondolni, ugye? — sóhajtott fel Liz fáradtan.
— Hazugság! — nevetett fel halkan. — Másra is szoktam gondolni — vigyorgott az előtte álló lányra, mire Liz lesütötte a szemeit.
— Elég volt a nyál tengerből! — szóltam közbe, mivel egyre kínosabban éreztem magamat.
— Mert te nem vagy nyálas! — vágta rá a mellettem álló Rosa szinte azonnal.
— Nem, nem vagyok. — vontam vállat, majd beléptem a pizzázóba. A többiek pedig követtek engem.

𝐌𝐨𝐧𝐬𝐭𝐞𝐫 𝐀𝐦𝐨𝐧𝐠 𝐌𝐞𝐧 | 𝐦𝐠𝐜 | ✓Where stories live. Discover now