Ahsen hastane korudorunda sabırsız bir şekilde yürüyordu. Az önce doktor kaan'ın odasına girmişti. Ahsen kaan'a bir şey oldu korkusuyla endişeden yerinde dönüp duruyordu.
Bir kaç dakika daha bekledikten sonra dayanamayıp oda kapısına doğru ilerledi. Tam kapıyı açıp girecektiki kapı içeriden açıldı. Ahsen bir anlık refleksle yerinden sıçradı. Sonra kendine gelip odadan çıkan doktora baktı. Doktor gülümseyerek :
" Ahsen hanım gözünüz aydın. Karan ağa gözlerini açtı. Şimdi sizi yanına bekliyor".
Ahsen duyduklarıyla genişçe gülümseyip doktora teşekkür etti ve odadan içeri girdi.
Odadan girer girmez gözleri yatakta yatan kaanı buldu. Gözlerinin dolmasını engelleyemeyerek genişçe gülümsedi. Sonrada koşar adımlarla Kaana doğru adımladı.
Kaan gözleri dolu dolu olmuş sevdiğine buruk bir gülümsemeyle baktı. Sonrada kollarını Ahsen sarılsın diye iki yana açtı.
Ahsen Kaanın yanına oturup ona sıkıca sarıldı. Bir yandanda dolan gözlerinden firar eden yaşlarını sildi.
Kaan onun ağlamasına dayanamayıp yüzünü iki yandan tutup gözlerine küçük öpücükler kondurdu.
" ahsenim güzel sevdiğim. Akıtma o inci tanelerini. Bu kurşun yarasına dayanırımda senin inci tanelerine dayanamam".
Ahsen kaan'ın ona söylediklerinden sonra gözlerindeki yaşları iyice silip gözlerine tebessümle baktı.
" hah işte şöyle. Sen hep gül ahsenim. Sen gülünce benim kalbimde çiçekler yeşeriyor".
Ahsen kaanın sözlerinden sonra muzipçe gülümseyerek yüzüne baktı.
" ooo Karan ağa sen bir kurşun yedin romantikleştin. Şaşırtıyorsun beni".
Kaan ahsenin söylediği sözlerden sonra gülümseyip :
" aşk olsun ahsenim ben hep böyleydim. Sadece kendimi tam olarak tanıtamamışım sana".
" tabi tabi bende yedim Karan ağa. Sen onu benim külahıma anlat".
" sen de beni iyice gömdün be güzelim".
Ahsen Karan'ın tatlı serzenişiyle küçük bir kahkaha attı. Sonrada onu kendine çekip sıkıca sarıldı.
" sen vurulduğunda kalbim durdu Kaan. Sana bir şey olacak diye çok korktum. Bir daha beni böyle bir şeyle karşı karşıya bırakma".
Karan ağa ahsenin üzüntüyle söylediği sözlerden sonra sinirle ellerini sıktı. Onu bu hale getirenler yüzünden ahseni üzülmüştüm. Onları eline geçirdiği zaman onlara ölümlerden ölüm beğendirtecekti.
Ahsenin saçlarını okşayıp başına bir öpücük kondurdu. Sonrada derin bir nefes alıp konuşmaya başladı.
" artık sıkma o güzel canını ahsenim. Bak ben iyiyim. Hala seninleyim. Bir daha seni böyle bir durumla karşı karşıya bırakmamak için elimden geleni yapacağım. Üzme kendini tamam mı güzelim".
Ahsen kafasını tamam manasında sallayıp kaanın göğsüne yatıp iyice sokuldu. Kaan da onun saçlarını öpe koklaya sevdi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
AH'SEN
Teen FictionAşk bir anda insanın hayatını nasıl değiştirebilir. Bir kadın düşünün hayatını ailesine adamış tüm hayatı onlardan ibaret. Bir adam düşünün aşkı uğruna herkesi karşısına alabilecek kadar korkusuz. Kader olmadık bir zamanda ağlarını örecek ve bu i...