Kaan gözlerini yeni güne açarken başındaki ağrının acısıyla gözlerini yeniden yumdu. Sonra tekrar zorlukla gözlerini açıp etrafına bakındı. Sevdiği kadını uzun koltukta uyurken buldu.
Ahsen koltukda büzülmüş bir şekilde uyumuştu.
Kaan yattığı yerden yarasına dikkat ederek kalktı ve ahsenin yattığı koltuğa doğru adımladı.
Koltuğun başına geldiğinde yarasına dikkat ederek oturdu. Tabi ne kadar dikkat etmeye çalışsada karnında hafif bir sızı olmuştu. Kaan dişlerini sıkıp sızının geçmesini bekledi.
Kısa bir süre sonra karnındaki sızı geçmişti. Karısına dönüp yüzünü incelemeye başladı. İçinden karısını ne kadar çok sevdiğini dile getiriyordu. Karısından da bu sözleri duymayı o kadar çok isterdi ki. O da biliyordu
Ahsen 'in onu kalbine yeni yeni kabul ettiğini ama bildiği kesin bir şey vardı ki son nefesine kadar ahseni sevecekti. Ahsen onun hem ilki hemde sonu olacaktı.Sıcacık parmaklarını ahsenin yüzüne götürüp hafifçe okşadı. Uyanmasına korkar bir şekilde hafifçe yüzünün her zerresini sevdi. Sonrada burnunu ahsen'in boynuna yaklaştırıp karısının güzel kokusunu içine çekti.
Ahsen üstündeki baskıdan dolayı gözlerini hızla açtı. Karşısında kocasını görünce derin bir nefes alıp :
" Kaan ne yapıyorsun. Korkuttun beni. Hem neden kalktın sen bakayım yatağından "
Dedi.
Kaan karısının korkmuş yüzüne yanaşıp :
" korkma güzelim. Senin uyuduğunu görünce gelip biraz seveyim dedim.".
Ahsen kaan'ın söyledikleriyle gülümseyip yanağından öptü.
" ama yine de yatağından kalkmamalıydın. Beni uyandırsaydın ben senin yanına gelirdim".
Kaan karısına içten bir gülümseme yollayıp :
" çok güzel uyuyordun. Kıyamazdım ki ben sana".
Dedi.Ahsen dolan gözleriyle Kaan 'a bakıp :
" iyi ki çıkmışsın karşıma Kaan . Ben seni hak edecek ne yaptım hiç bilmiyorum'".
Dedi.
Kaan ahseni koltuktan kaldırıp kolları arasına aldı ve sıkıca sarıldı.
" asıl ben seni hak edecek ne yaptımda rabbim seni gönlüme işledi".
Dedi.
O ikisi oda da birbirine sarılıp güzel sözler söylerken Mirza ağa ' nın adamı cemşit önceden gönderilen adamı ortadan kaldırmak için hastaneye gelmişti.
Cemşit 40 yaşında 1. 70 boylarında bir adamdı. Genellikle Mirza ağa' nın pis işlerini yapardı. Şimdi de Mirza ağanın emriyle Karan ağayı öldürmek için gelmişti.
Cemşit hızlı adımlarla hastaneye girip adamı buldu ve tehtit edip arabaya binmesini söyledi. Adam cemşit 'in tehdit etmesiyle korkarak arabaya bindi.
Cemşit arabayı hızlı bir şekilde sürdükten sonra arabayı ıssız bir yerde durdurdu.
Adam başına gelecekleri anladığında cemşite yalvarmaya başlamıştı. Cemşit ise onu duymamazlığa geliyordu.
" abi yapma ne olursun. Bak ben sizin her dediğinizi yaptım. Niye şimdi beni buraya getirdin ki. Bak benim bir ailem var. Onlar bana bir şey olduğunu öğrenirlerse perişan olurlar. Kurbanın olayım bırak beni. Yeminle bir daha karşınıza çıkmam ".
Cemşit kendisine yalvaran adama bir bakış atıp belinden siyah işlemeli tabancasını çıkardı. Yüzünde ise dalga geçercesine bir gülümseme vardı.
Pis pis sırıtarak :
" çok üzgünüm. Biliyorsun bende emir kuluyum ".
Diyip silahı adamın alnına yasladı ve gözünü kırpmadan adamı vurdu. Sonrada arabanın yanına gidip bagajı açtı.
Bagajın içinde iki tane pitbull köpek vardı. Cemşit onları bagajdan çıkarıp öldürdüğü adama saldırmaları için komut verdi.
Köpekler komutu alır almaz adama saldırmışlardı.
Köpekler cesedi parçalarken cemşitte cebinden çıkarttığı sigarısını içiyordu.
Ceset tamamen parçalandığında cemşit köpekleri tasmalarından tutup arabaya bindirmişti. Sonrada cesetten kalan son kalıntılarıda arabadan aldığı benzinle döküp yakmıştı.
Orada işi bittiğinde ise arabaya binip Mirza ağayı aradı.
Telefon bir kaç çalıştan sonra açılmış Mirza ağa ' nın sesi duyulmuştu.
" alo cemşit hallettin mi".
Diye sordu.
Cemşit ise yüzündeki iğrenç sırıtışla arabanın aynasından muratı öldürdüğü yere bakıp :
" murad' ı hallettim ağam şimdi sıra Karan ağa da"
Dedi.
Mirza ağa Duyduklarından hoşnut olmuş bir şekilde :
" hadi bakalım cemşit sana güveniyorum. Karan ağanın da işini bitirip gel yanıma".
Dedi.
Cemşit sanki Mirza onu görecekmiş gibi kafasını sallayıp :
" sen nasıl emir buyurursan ağam".
Diyip telefonu kapattı.
EVET BÖLÜMDE GELDİ. İNŞALLAH BEĞENİRSİNİZ.
LÜTFEN HİKAYEMİ OYLAYIN VE OLUMLU VEYA OLUMSUZ BİR YORUM YAPIN.
ÇÜNKÜ BAZEN EMEKLERİMİN BOŞUNA GİTTİĞİNİ DÜŞÜNMEKTEN KENDİMİ ALAMIYORUM
DİĞER BÖLÜMLERDE GÖRÜŞMEK ÜZERE BU BÖLÜM BİRAZ KISA OLDU BU YÜZDEN KUSURA BAKMAYIN.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
AH'SEN
Teen FictionAşk bir anda insanın hayatını nasıl değiştirebilir. Bir kadın düşünün hayatını ailesine adamış tüm hayatı onlardan ibaret. Bir adam düşünün aşkı uğruna herkesi karşısına alabilecek kadar korkusuz. Kader olmadık bir zamanda ağlarını örecek ve bu i...