Bu duyuruda bir kitabımı tanıtmak isdedim size. Aşk Ve Savaş adlı kurguma bir şans verirmisiniz lütfen. Sizlerin desteğine ihtiyacım var.
Kadın yorgunlukla acıyan gözlerini açtı ve yanına döndü. Gördüğü adam ile gece başına gelenler birbir aklına geldi. Adama iğrenircesine bakıp odanın içindeki tuvalete girdi. İşini gördükten sonra ellerini yıkayıp dışarı çıkacaktıki gözleri tuvaletteki aynaya takıldı. Aynaya vücudunu tam döndü ve acıdan çökmüş suratını ve vücudunu izledi. İçinden acaba hangi gündeyiz diye sordu. Burada yaşadığı onca acıdan, ızdıraptan sonra gün kavramını bile unutmuştu. İçinden kendisine bu iğrenç hayatı yaşatan herkese lanet okudu. Kadının adı Azra idi. Adının anlamı masum, temiz kız demekti ama artık o masumluğundan geriye hiç bir şey kalmamıştı. Bu iğrenç yere gelmeden önce 19 yaşında gençliğinin baharında genç bir kızdı. Geçmiş aklına geldiğinde gözlerini sımsıkı yumdu ve kendisini geçmişin büyülü kollarına bıraktı.
Akıllara durgunluk veren bir savaş " bosna savaşı"
Binlerce Müslüman boşnakın zalimce katledilişi.
Oysaki sırpı, boşnağı, hırvatı aynı topraklar üzerinde nefes alan, hergün birbirinin yüzüne bakan insanlardı. Birden ne olduki yıllarca aynı havayı soluyan bu insanlar birbirine düşman kesildi.
Şunu söylemek gerekirse sırpların boşnakları öldürmeleri için sadece iki sebep yeterliydi :
- Müslüman olmaları
-Türk olmalarıydıOysaki boşnaklar sadece Müslümandı. Türk değillerdi. Boşnaklarda tıpkı sırplar gibi Slav bir milletti.
Bu hikayemde elimden geldiğince Azra ve mirsadın çerçevesinden sırpların müslümanlara yaşattığı zulümleri kaleme alacağım.
Bu hikaye sadece kurgudur. Karekterlerim gerçek değildir.
Bosna savaşı sırasında hayatını kaybeden müslüman kardeşlerimize allahtan rahmet diliyorum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
AH'SEN
Teen FictionAşk bir anda insanın hayatını nasıl değiştirebilir. Bir kadın düşünün hayatını ailesine adamış tüm hayatı onlardan ibaret. Bir adam düşünün aşkı uğruna herkesi karşısına alabilecek kadar korkusuz. Kader olmadık bir zamanda ağlarını örecek ve bu i...