Bölüm 12

739 51 11
                                    

Babamla kaanın konuşmalarını şaşkınlıkla dinliyordum. Kaanın babama söylediklerinden sonra babam :

" zaten bu saatten sonra Mardin sizi sözlü biliyor Karan ağa. Yalnız şu isteme işini resmiyete dökmekte yarar var. Bir gün gelinde bu işi halledelim".

Kaan Babamın sözlerine içten bir tebessümle cevap verdi.

" tabi baran ağa. Allahın izniyle bir gün geliriz. Ben babamlarla konuşayım geleceğimiz günü size haber ederiz".

Kaan'ın lafı biter bitmez öfkeyle lafa daldım.

" baba olmaz. Ben bu adamla evlenmem" .

Dememle babam ve Kaan bana şaşkınlıkla baktı.

" kızım ne demek evlenmem. Doğru duymadım değil mi?"

" hayır baba doğru duydun. Ben bu adamla evlenmem".

" neden peki kızım".

" çünkü, çünkü bu adamın bir sevgilisi var".

Benim cümlemi bitirmemle babam kafasını hızla Kaana dönerdi.

" Karan ağa, kızımın dedikleri doğrumudur de hele".

Kaan endişeli gözlerle babama bakıyordu. Sonunda konuşmak aklına gelmiş olmalı ki :

" yok baran ağa doğru değildir. Benim bir sevgilim yoktur ".

Kaanın aptalca konuşmasına sinirlenerek sözü ben devraldım.

" ne yani ben yalan mı söylüyorum Karan ağa. Sen bana yalancı mı demeye çalışıyorsun".

Kaan endişeyle :

" yok ahsenim ben sana yalancı dermiyim hiç. Sen sadece olayı çok yanlış anladın. O yüzden benimle evlenmek istemiyorsun".

" neyi yanlış anladım Karan ağa. Gördüklerimi  mi, duyduklarımı mı"

Ben kaan'a delici bakışlar atarken Babamın konuşmasıyla ona döndüm.

" kızım sen ne dersin bir açıkla hele".

" tamam baba açıklayayım. Biz bu sabah Berfin ve berfeyle bir restorana kahvaltı yapmaya gittik. Oradada Karan ağa ve bir kadın karşımızdaki masada oturuyorlardı. Bende Karan ağayla evlilik konumuz olduğu için doğal olarak yanına gidip selam verdim. Kadınlada tanışırken kız kendini bana Karan ağanın sevgilisi olarak tanıttı ama şimdi Karan ağa gelmiş benimle evlenmek istiyor".

" Ahsen bak durum senin bildiğin gibi değil".

" durum benim bildiğim gibi değilse nasıl Karan ağa söylede bilelim".

Kaan yanıma gelip gözlerimin içine baktı. Ben tabi gözlerimi hemen ondan kaçırdım . Kaan sakin sakin konuşmaya başladı.

" Ahsen o kadın yalan söyledi. O benim sevgilim değil. Biz sadece iş için onunla konuşuyorduk. Sonra sen geldin ve  o salak karı şaka olsun diye kendini sana benim sevgilim olarak tanıttı".

AH'SEN Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin