Bölümü okumaya başlamadan sizden bir isteğim var.
Lütfen bölümü okuduktan sonra bölümün sonuna yazdığım soruları cevaplandırın düşüncelerinizi çok merak ediyorum 🌷🌼🌼🌼
Botan ağalar gittikten sonra herkes rahat bir nefes vermişti.
Berfe ise heyecanını belli etmemek için büyük bir çaba sarfediyordu.Mehmet Ağa ' nın konuşmasıyla herkesin odağı onu bulmuştu.
" Azat Berfe' yi sahiden Derman Karanoğluna mı vereceksin.
Azar ağa kızının yüzüne bakıp konuştu.
" Eğer Berfe ' nin de gönlü varsa öyle yapacağım baba ".
Mehmet Ağa bu sefer torununa döndü.
" Senin bu işte gönlün var mıdır torunum. "
Berfe kendisine sorulan soruyla utanıp çekingence konuştu.
" siz nasıl uygun görürseniz dede".
Mehmet Ağa torunun da bu evlilikte gönlü olduğunu anlayınca :
" o halde Karanoğlu aşiretine haber yollayın. Onlarda Berfeyi gelin almak isterlerse buyursunlar gelsinler."
Dedi.
Azat ağa babasını onaylarcasına kafasını sallayıp karısına hitaben konuştu." Hanım sen bugün Ahsen ile berebar git Dermanın anasına söyle. Uygun buldukları bir zamanda gelsinler. Ahsen ile karan ağa 'nın düğününden sonra o ikisinin düğününü kuralım".
Berivan kocasına tamam diyip kızlarına döndü.
" hadi kızlar toplayalım sofrayı. Sonra herkes odasına."
Kızlar annelerinden aldıkları komutla hemen işe koyuldular.
Berfe' nin heyecandan eli kolu titriyordu.
Ahsen erkeklerin odadan çıkmalarıyla fırsat bulup Berfeye takıldı.
" Berfe ellerin titriyor kız. Az sakin ol tabağı çanağı kıracaksın ".
Berfe ahsene dönüp konuştu.
" Ahsen ben kendimdemiyim Allah aşkına. Şu gece yaşadığım heyecanı hiçbir zaman yaşamadım ben."
Ahsen ona anlayışla kafasını sallayıp sözü devraldı.
" öyle kuzen ben bile heyecanlandıysam seni düşünemiyorum. Ayrıca sen Fırat 'ın seninle evlenmek istediğini biliyor muydun?"
Berfe olumsuzca kafasını iki yana salladı.
" hayır bilmiyordum. Duyunca çok şaşırdım. Giderkenki bakışını gördün mü?"
Ahsen hızla başını salladı.
" görmez olur muyum. Gözlerindeki öfke bariz bir şekilde görünüyordu.
Dikkat et Berfe. Fırat ' ın gözü göz değil. Sana zarar vermesinden korkuyorum. Amcamlarla nasıl konuştu görmedin mi? "" Doğru söylüyorsun Ahsen. Asıl sen nasıl konuştun onunla öyle. Senin bu deli cesaretine hayranım doğrusu. "
" aynı şekilde bende Ahsenin cesaretine hayranım kardeşim."
Berfe 'nin konuşmasından sonra arkadan gelen Berfin' nin sesiyle iki kızında odağı Berfin 'e dönmüştü.
İlk konuşan Ahsen oldu.
" ne yapayım kızlar. Saçma sapan konuşuyordu. Sussam içimde kalırdı.
Neymiş efendim kız kısmının işine belli olmazmış. Asıl sizin işinize belli olmuyor be. Sanki abisi kız kaçırmamış gibi saçma sapan konuşuyor".
ŞİMDİ OKUDUĞUN
AH'SEN
Teen FictionAşk bir anda insanın hayatını nasıl değiştirebilir. Bir kadın düşünün hayatını ailesine adamış tüm hayatı onlardan ibaret. Bir adam düşünün aşkı uğruna herkesi karşısına alabilecek kadar korkusuz. Kader olmadık bir zamanda ağlarını örecek ve bu i...