Bölüm 7

821 54 19
                                    

İçeri gelenlerle dumura uğramıştım. Onun burada ne işi vardı. Aklım almıyordu. Ben kendi içimden düşüne dururken karşıma geldi. Ben öylece tepkisiz bir şekilde dururkenBerfe beni kolumdan dürttü. Bende kendime gelip adama :

" hoş geldiniz". Dedim.

Oda karşımda sırıtarak :

" hoş bulduk Ahsen hanım. Ben Karan Karanoğlu. Ah yani sizin bildiğinizle Kaan Karanoğlu".

Dedi. Ben şaşkınlıktan küçük dilimi yutmuştum.

" nasıl yani".

" şöyle yani Karan benim buralardaki adım".

Ben şaşkınlıkla :

" a anladım".

Diyebilmiştim.

Oda pişkin bir şekilde

" anlamana sevindim".

Dedi

Kaan son sözlerinide söyleyip erkeklerin oturduğu odaya girdi. Bu adam fazla mı yakışıklı ne Allahım üstü deki takım elbiseyle resmen dehşet yakışıklı olmuş. Off ne diyorum ben ya. Bana hiç yakışıyor mu? Böyle konuşmak tövbe tövbe. Kendi iç hesaplaşmamla uğraşırken Berfin yanıma geldi.

" ne konuştu kız seninle". Dedi merakla.

" ne konuşacak canım kendini tanıttı işte". Dedim sesimi sakin tutmaya çalışarak ama Berfin pek inanmamıştı.

" Allah Allah nedense bana önceden tanışıyormuşsunuz gibi geldi".

" yok artık daha neler. Hadi boş boş konuşmayalım da içeri girelim".

Kızlara söylenmemle içeri girdik.

İçeri girmemizle Yengemin bize kızması bir olmuştu. Biz ne kadar özür dilesekte misafirlere ayıp olacağını hal ve hareketlerimize dikkat etmemizi söyleyip oturma odasına gitti.

Herkes oturmuş sohbet ederken Kaan'la yani Karan ağayla bakışıyorduk. Ben gözlerimi arada kaçırsamda o bakışlarını üzerimden hiç çekmeden dik dik bakıyordu. Sinirlensemde elimden bir şey gelmiyordu. Birinin beni dürtmesiyle bakışlarımı Kaan'dan çektim ve beni dürten kişiye baktım. O şahsı muhterem tabi ki Berfin'di. Bana manalı manalı bakıp arada kaan'ı gösteriyordu. Yavaşça kulağıma eğildi :

" hayırdır Ahsen hanım. Karan ağalar geldiğinden beridir bakışlarınızı birbirinizden alamadınız. Ayrıca Karan ağanında ilgisini çekmişsin ki oda sana bakıyor. Şaşırdım doğrusu herkes onun istanbullu kızı sevdiğini biliyordu ama şimdi sana böyle bakması garip".

Berfin in söyledikleriyle bir an ne diyeceğimi şaşırmıştım ama kısa süre sonra kendime gelip bir cevap verdim.

" Allah aşkına Berfin, ne bakışması. Hem sen kendi ağzınla söylüyorsun onun bir sevdiği var diye".

" Öyle de ne biliyim işte. Sana bakışları bir garip geldi doğrusu".
Berfinin söylediklerine daha fazla dayanamayıp :

AH'SEN Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin