Eve girdiğimde annemi ağlar bir vaziyette buldum. Hemen yanına gittim.
" anne ne oldu neden ağlıyorsun".
Dedim. Annem iç çekerek :
" ah kızım ben ağlamayayım da kim ağlasın. Tüm felaketler bizi buluyor".
" anne ne olduğunu anlatacak mısın artık".
" kızım deden aradı. Bizi Mardin'e çağırıyor".
annemin söyledikleriyle keyfim iyice kaçmıştı. Eğer dedem bizi çağırdıysa hiç hayra alamet değildi.
" anne ne yapacağız şimdi. Gidecekmiyiz".
" bilmiyorum kızım. Baban gelsin o ne derse onu yaparız".
Dedi ve mutfağa gidip yemek yapmaya başladı. Bende odama gidip biraz uyumaya çalıştım.
Alnıma konan öpücükle bir anda gözlerimi açtım. Karşımda bir adet siyahlara bürünmüş Kaan vardı. Ben ise gözlerimi pörtleterek ona bakıyordum. Hemen silkinerek kendime geldim.
" se-senin burada ne işin var. Nasıl girdin buraya" .
Kaan genişçe sırıtarak :
" balkondan girdim".
Dedi ben ise şaşkınlıkla :
" balkondan mi girdin? Delimisin sen be adam. Nasıl bu kadar sorumsuz olabilirsin bekar bir kızın odasına izinsiz nasıl girersin".
" merak etme kimse görmedi".
" bana bak ben bekar ve tesettürlü bir kızım. Benim odama nasıl böyle girersin. Ya saçlarım açık olsaydı".
" özür dilerim güzelim ama ne yapsaydım seni göremediğim her saniye özlüyorum, nefes alamıyorum çünkü sen benim nefesimsin. Sensiz yaşayamam ben".
Ben şaşkınlıkla onu dinliyordum. Ne zırvalıyordu bu adam. Sinirle ona :
" bir daha bana sakın dokunma. Ben o kadar basit bir kız değilim. Anladın mı beni. Ayrıca bu söylediklerinin hiçbirine inanmıyorum".
" bana bak Ahsen benim sabrımı sınama yoksa zararlı sen çıkarsın. Ben seni çok seviyorum. İster inan ister inanma. Ben sana köpek gibi aşığım anladın mı beni?".
Diyip kolumu sıkmaya başladı. Ben açıdan yüzümü buruşturarak :
" canımı acıtıyorsun. Bırak kolumu ve hemen git buradan. Yoksa biri görecek lütfen".
Ona yalvaran bakışlarla bakıyordum. Tam bana bir şey söyleyecektiki
Annemin :
" Ahsen kızım hadi gelde sofrayı kuralım. Babanlar birazdan gelir".
Diyen sesi odada yankılandı.
Heyecandan elim ayağım titriyordu. Ne yapacaktım ben şimdi. Korkuyla Kaana baktım. Sakin bir şekilde beni izliyordu. Annem cevap bekler bir sesle :
ŞİMDİ OKUDUĞUN
AH'SEN
Teen FictionAşk bir anda insanın hayatını nasıl değiştirebilir. Bir kadın düşünün hayatını ailesine adamış tüm hayatı onlardan ibaret. Bir adam düşünün aşkı uğruna herkesi karşısına alabilecek kadar korkusuz. Kader olmadık bir zamanda ağlarını örecek ve bu i...