Mardin :
Adam Konağın içinde bir ileri bir geri volta atıyordu. sinirden homurdanması ise cabasıydı.
" nasıl gelmez. Ben onun babasıyım atasıyım nasıl itaat etmez bana".
" ağam ne desek dinletemedik" .
" demek güzellikle gelmiyor o zaman bende zorla getirmesini bilirim".
Mehmet Ağa yüzündeki sinsi sırıtışla adamlarına döndü.
" bana baran'ın kızı ahseni getirin".
Diye emir buyurdu. Adamlar hemen kafalarını salladılar.
" de hayde şimdi gidin emrimi yerine getirin".
Adamlar Mehmet ağanın elini öpüp konaktan çıktılar ve arabalara bindiler. Mehmet Ağa avlusunda bulunan divana oturdu ve konakta çalışan ayşeden okkalı bir kahve istedi. Ayşe hızla kahveyi yapıp Mehmet Ağaya verdi.
İstanbul :
" Baran şimdi ne yapacağız hayatım. Biliyorsun ki baban kolay kolay vazgeçmez".
" biliyorum karıcığım ama bende baransam ona boyun eğmem".
" baba dedem neden bizi yanında istiyorki".
Baran ağa kızının sorusuyla düşünmeye başladı. Bu yaşlı kurt neden yine onlara dadanmıştı. Kimbilir yine aklında ne türlü hinlikler vardır onun diye düşündü. Karısına döndü ve kahvaltı hazırlamasını istedi. Karısı ve kızı mutfağa geçip kahvaltı hazırlamaya başladı. Baran ağa da oğluyla birlikte bu durumla ilgili konuşmaya başladı.
Ahsenden :
Babamın bizi kahvaltıyı hazırlamamız için mutfağa göndermesiyle annemle işe koyulduk. Annemin canı çok sıkkındı. Hemen yanına gidip yanağına öpücük kondurdum. Annem de bana o muhteşem tebessümünü gönderdi.
Kahvaltı hazır olduğunda hepimiz masaya geçtik ve keyifsiz bir şekilde karnımızı doyurduk. Sonrada babam bizi iyice tembihledikten sonra işe gitmek için evden çıktı. Anneme yardım edip masayı topladım ve odama çıktım. Elime zindan atlı kitabı alıp okumaya başladım. Annemin seslenmesiyle aşağıya indim.
" kızım evde ekmek bitmiş. Babanı aradım açmadı. Bir koşu gidip alda gel".
" tamam anne şalımı yapayım giderim".
" tamam kızım dışarıda dikkatli ol".
Ahsen annesini öpüp dışarı çıktı. Hızlı adımlarla ekmek fırınına doğru gitti ve fırından dört ekmek alıp eve doğru adımladı. Tam köşeyi dönüyorduki ağzına iğrenç kokan bir bez dayatılmıştı. Ahsen yavaş yavaş kendinden geçiyordu. Adamlar ahseni bir çuvalmış gibi arabanın koltuğuna bıraktılar ve arabayı çalıştırıp Mardin'e doğru yol aldılar. Araba taşlı yollardan geçerken ahsen kendine gelmeye başlamıştı. Gözlerini açtığında büyük bir arabada olduğunu fark etti. Arabanın içinde kendisiyle beraber dört tane siyah takım elbiseli adam vardı. Ahsenin kalbi korkudan hızlı hızlı atıyordu. Ahsen korkuyla :
" ne istiyorsunuz benden. Nereye götürüyorsunuz beni" . Diye sordu. Adamlardan biri :
" gidince görürsün şimdi kapa çeneni".
ŞİMDİ OKUDUĞUN
AH'SEN
Teen FictionAşk bir anda insanın hayatını nasıl değiştirebilir. Bir kadın düşünün hayatını ailesine adamış tüm hayatı onlardan ibaret. Bir adam düşünün aşkı uğruna herkesi karşısına alabilecek kadar korkusuz. Kader olmadık bir zamanda ağlarını örecek ve bu i...