Bölüm 26

226 27 3
                                    

Sonunda Karan ağa hastaneden taburcu olmuş Konağına gelmişti. Ahsen de onunla gelmek istemiş ama dedesi ve babası buna olumlu bakmamışlardı. Sonuçta her ne kadar dini nikahları kıyılsada resmi nikah kıyılmamıştı.

Bu yüzden sevdiğinden ayrılmak zorunda kalıp kendi Konağına gitmişti.
Tabi arada Karanoğlu Konağına gelip dini nikahlı eşini görebilecekti. Buna da kimse engel olamazdı.

........................................................................

Ahsen günalp aşiretinin Konağına geldiğinde direk odasına çıkıp üzerindeki kıyafetleri değiştirdi.

Sonrada uzun bir süredir rahat bir uyku çekemediğini düşünmüş olmalıki yatağına yatıp gözlerini kapattı.

Tam uykuya dalıyordum ki telefonunun çalmasıyla oflayıp yatağından kalkıp telefonunu cevaplandırdı. Arayan bilinmeyen bir numaraydı.

" alo kimsiniz ben Ahsen Günalp".

Karşı taraftan alaycı bir ses işitildi.

" biliyorum güzelim. Sende tahmin etmiştirsinki bende Mirza karaoğlu".

Ahsen duyduğu isimle adeta şok geçirmişti. Bu aşağılık herif kendisini hangi yüzle arıyordu.

Ahsen sinirle konuşmaya başladı.

" seni adi pislik. Ne halt etmeye aradın beni. Nereden buluyorsun bu hakkı. Karan senin beni rahatsız ettiğini öğrenirse bu sefer seni kesin öldürür".

Karşı taraftan alaylı bir kahkaha sesi duyuldu. Sonra da Mirza ağanın sesi telefonda yankılandı.

" o it bana hiçbir şey yapamaz. Önce kendi canını emniyete alsın. Sonra benim canıma göz diksin Karan ağan.".

Ahsen bu telefon görüşmesinden fazlasıyla sıkılmıştı 

" bana bak ahlaksız herif. Benim seninle hiçbir alakam olamaz. Bunu o iğrenç fikirlerini geçirdiğin beynine iyice sok. Ayrıca karan 'ın bir boşluğuna getirip onu vurdurtmuş olabilirsin ama bu ikinci bir defa daha olmayacak. Sen kendi canının derdine düşsen iyi edesin. Karan ağa' nın senin peşini bırakmaya hiç niyeti yok ".

Bu sefer karşıdan öfkeli bir ses işitilmişti. Ahsenin son söyledikleri Mirza ağayı delirtmeye yetmişti.

" sen öyle san Ahsen. Er yada geç benim olacaksın. Buna kendini alıştırsan iyi edesin. Şimdilik bu telefon görüşmesini burada sonlandırıyorum. Bir daha ki görüşmemizi heyecanla bekleyeceğim".

Ahsen ne görüşmesi hayvan herif demek için ağzını açmıştı ki Mirza ağanın telefonu yüzüne kapattığını anlamasıyla telefonu sinirle yatağına fıtlattı.

Pislik adam durduk yere canını sıkmıştı.
Bu telefon görüşmesinden Karan ağa ' nın mutlaka haberi olmalıydı.
Zaten akside mümkün değildi. Karan ağa Mirza ağadan öğrenirse daha kötü şeyler olabilirdi.

Ahsen derin derin nefes alıp kendini sakinleştirmeye çalıştı.
Bu olayı sonra haber veririm diye düşünüp yatağına tekrar girdi. Az önceki uykusundan eser yoktu. Yinede kendini uyumaya zorladı.

Ahsen iki saatlik uykusundan abisinin hayvan uluma sesine benzer bağırma sesiyle uyandı.

Gözlerini uykudan yeni uyandığı için ovalayıp abisine baktı.

" ne bağırıyorsun be öküz gibi. Manyak. Görmüyor musun uyuyoruz burada. Medeniyetten uzak kalmış mahlukat".

Ahsenin bu sözleriyle kerem kahkaha atıp yatakta oturan kardeşinin üzerine atladı.

AH'SEN Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin